Gjest dgsdfhfgj Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Kjæresten min reiser etpar ganger i året pga jobb. På disse reisene, har han alltid fritid på kvelden. Jeg ønsker at vi skal ha mer kontakt. Og det skal ikke bare gjelde fra min veg, at begge skal kontakte hverandre. Etter siste tur, sa jeg i fra om dette.Han ville skjerpe seg. Nå har han vert på tur i ei uke, og jeg har ikke hørt livsstegn, bortsett fra at jeg ser han har vert på facebook. Jeg tenker at, uansett hvor travel man er, har man tid til å ta en telefon. Er dette mye å kreve? Er det ikke normalt å ha mer kontakt?
Havbris Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 (endret) Det tar ikke mange minutter å sende en sms eller ta en telefon. Det synes jeg man kan gi hverandre Endret 17. august 2013 av Havbris 4
Gjest dgssdww Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Det tar ikke mange minutter å sende en sms elleer ta en telefon. Det synes jeg man k.an gi hverandre TS her. Har tidligere brukt å tatt kontakt, men har delvis sluttet, da det bare var jeg som tok kontakt.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 hadde syntes det var rart og stusset litt. hører alltid fra min hvertfall. sms/ring eller begge deler. men kan kanskje være forskjellig fra mann til mann, ikke alle som tenker det har betydning. kanskje gutta har svar her? Anonymous poster hash: 80b5d...384
Hecubaa Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Livstegn i løpet av ei hel uke er definitivt ikke mye å kreve! 2
Gjest Kjærleik Skrevet 17. august 2013 #6 Skrevet 17. august 2013 I løpet av en uke burde du vel egentlig kunne forvente at han tar kontakt synes jeg. Det tar jo ikke lange tiden å sende en SMS. 1
Teethgrinding Skrevet 17. august 2013 #7 Skrevet 17. august 2013 Gutter sender ikke sms i hytt og pine. Det betyr ikke at de ikke tenker på deg. Get with the program. Dette er typisk jentete gnåleri.
witchcraft Skrevet 17. august 2013 #8 Skrevet 17. august 2013 Rart at han ikke tar kontakt. Og nei, du krever ikke mye. 1
Gjest Badebuksa Skrevet 17. august 2013 #9 Skrevet 17. august 2013 Han er nok utro!!!! Neida. Synes dere bør snakkes hver kveld. Og han burde ta initiativ til det og synes at det er koselig. Eller er du ikke det viktigste?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #10 Skrevet 17. august 2013 Men han er jo ikke på ferie - han er på jobbreise? Jeg er konsentrert om jobben når jeg er på jobbreise, selv om jeg ikke har avtaler på kveldstid - jeg er liksom i 'jobbmodus'. Det er svært sjelden jeg ringer hjem eller tekster. Og jeg er jente altså, om det skulle ha noen betydning. Ringer gjerne ikke hjem før jeg er nesten hjemme igjen, da er jeg liksom mentalt ferdig med jobben. Folk er forskjellige Anonymous poster hash: 53f32...302
Gjest Badebuksa Skrevet 17. august 2013 #11 Skrevet 17. august 2013 Men han er jo ikke på ferie - han er på jobbreise? Jeg er konsentrert om jobben når jeg er på jobbreise, selv om jeg ikke har avtaler på kveldstid - jeg er liksom i 'jobbmodus'. Det er svært sjelden jeg ringer hjem eller tekster. Og jeg er jente altså, om det skulle ha noen betydning. Ringer gjerne ikke hjem før jeg er nesten hjemme igjen, da er jeg liksom mentalt ferdig med jobben. Folk er forskjellige Anonymous poster hash: 53f32...302 tror du det jobbes dag som natt? Han har fritid på kvelden. Hva er vel bedre enn å ta en tlfsamtale og høre fra den viktigste personen i livet ditt? Det burde være bare koselig. 1
Gjest sdfhdfhgf Skrevet 17. august 2013 #12 Skrevet 17. august 2013 Men han er jo ikke på ferie - han er på jobbreise? Jeg er konsentrert om jobben når jeg er på jobbreise, selv om jeg ikke har avtaler på kveldstid - jeg er liksom i 'jobbmodus'. Det er svært sjelden jeg ringer hjem eller tekster. Og jeg er jente altså, om det skulle ha noen betydning. Ringer gjerne ikke hjem før jeg er nesten hjemme igjen, da er jeg liksom mentalt ferdig med jobben. Folk er forskjellige Anonymous poster hash: 53f32...302 Ser den ja. Men det sårer, spesielt siden vi ganske nylig hadde en samtale om dette. Der jeg sa at det var veldig viktig for meg å ha en viss kontakt. Jeg krever ikke å ha kontakt hver dag, men annenhver kanskje. Når vi ikke har kontakt på så lang tid, blir jeg faktisk nedfor. Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke tar kontakt. Jeg vet hva han gjør når han har fritid. Han pleier å gå ut å treffe andre, gå på byen, tester utelivet etc. Han er bare av den sosiale typen, og passer på seg selv. Så han er nok ikke bare i jobbmodus.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #13 Skrevet 17. august 2013 tror du det jobbes dag som natt? Han har fritid på kvelden. Hva er vel bedre enn å ta en tlfsamtale og høre fra den viktigste personen i livet ditt? Det burde være bare koselig. Som sagt, jeg fortalte bare om hvordan jeg fungerer - og det er visst på ca samme måten som kjæresten til TS. Er jeg på jobbreise så er jeg i jobbmodus. Er ikke alle som har samme behov For meg er det derimot svært forstyrrende å snakke med noen hjemmefra når jeg er ute og jobber slik. Så ikke overfør hva du har behov for over på andre? Anonymous poster hash: 53f32...302
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #14 Skrevet 17. august 2013 Ser den ja. Men det sårer, spesielt siden vi ganske nylig hadde en samtale om dette. Der jeg sa at det var veldig viktig for meg å ha en viss kontakt. Jeg krever ikke å ha kontakt hver dag, men annenhver kanskje. Når vi ikke har kontakt på så lang tid, blir jeg faktisk nedfor. Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke tar kontakt. Jeg vet hva han gjør når han har fritid. Han pleier å gå ut å treffe andre, gå på byen, tester utelivet etc. Han er bare av den sosiale typen, og passer på seg selv. Så han er nok ikke bare i jobbmodus. Skjønner godt det kan bli sårt når dere nettopp har snakket om det ja Men altså, hvorfor er det så viktig for deg at han tar kontakt når han er på jobbreise? Får en følelse av at du kanskje føler deg avvist...? Spurte du ham hvordan han tenker omkring det når dere snakket sammen? For det er bare han som kan gi deg svar. Anonymous poster hash: 53f32...302
Kristina090001 Skrevet 17. august 2013 #15 Skrevet 17. august 2013 Jeg hadde begynt å lure.. Men det er meg da Synes absolutt han burde ta kontakt, hvertfall når han vet at du ønsker det og dere har pratet om det! Gutter...
Gjest Magdalene Skrevet 17. august 2013 #16 Skrevet 17. august 2013 At mannen ikke hadde tatt kontakt når han er borte med jobb er helt uaktuelt. Han har heldigvis like stort behov for kontakt som meg. Selv om han er på jobb klarer han da fint å sende ei melding (eller 5) eller ringe i løpet av dagen. Han kommer ikke akkurat ut av "jobbmodus" (som ei over her sa), av bare å sende ei meld hjem. 1
Pringle Skrevet 17. august 2013 #17 Skrevet 17. august 2013 Han er med på noe morsomt og spennende sammen med andre mennesker på et nytt sted, og har det sannsynligvis grisefint, mens du er alene hjemme og kjeder deg i den hverdagslige tralten. Dere har derfor ikke samme behov for kontakt med hverandre. Det føles nok ikke "naturlig" for ham å ringe eller melde hver dag, men han burde gjøre det fordi han elsker deg, fordi du har forklart at du både ønsker og trenger det, og av simpel høflighet.
Jade Skrevet 17. august 2013 #18 Skrevet 17. august 2013 Jeg ville nok ringt et par ganger i løpet av uken, og sendt nattamelding om kvelden. Men jeg ville ikke ringt hver kveld, og kjæresten din har sikkert ENDA mindre behov for å ringe og melde enn både deg og meg. Om kveldene er han sikkert ute og koser seg. Deg snakker han jo med hver dag når han er hjemme, dermed prioriterer han gjerne litt andre ting enn deg når han er på tur. 1
Gjest fgjfjfghjy Skrevet 18. august 2013 #19 Skrevet 18. august 2013 Skjønner godt det kan bli sårt når dere nettopp har snakket om det ja Men altså, hvorfor er det så viktig for deg at han tar kontakt når han er på jobbreise? Får en følelse av at du kanskje føler deg avvist...? Spurte du ham hvordan han tenker omkring det når dere snakket sammen? For det er bare han som kan gi deg svar. Anonymous poster hash: 53f32...302 Har ikke spurt, og han har heller ikke spurt. For dette var helt greit for han. Jeg liker å ha en viss kontakt når man er kjærester/samboere. Man deler mer og annerledes enn hva man gjør med andre. Å si fine ord til hverandre, dele.. Ja, jeg føler meg vell avvist på en rar måte. Han hadde ingen forklaring sist, på hvorfor han ikke hadde tatt kontakt. Ingen. Jeg vet ikke hva jeg gjør når han kommer hjem. Jeg er ikke akkurat "fornøyd", og det vises fort på meg.
Frisørdama Skrevet 18. august 2013 #20 Skrevet 18. august 2013 Men altså.. Hun sier jo at hun ser at han har vært på facebook og da har han tid til å kontakte henne og! Jobbreise eller ferie -man har alltid noen minutter til å ha litt kontakt med den man er glad i! Og det burde man også ha lyst til i mine øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå