Gjest Usikker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Hei Vært i et forhold en god stund (7år) som ikke har fungert, men X'n hadde 3 unger fra før, med tidligere partner. Jeg lurer litt på hvordan jeg skal forholde meg til unga da de ser veldig opp til meg som person, hvordan håndterer jeg dette bruddet? Er jo ikke bare følelser for X'n som skal ut av kroppen, men også minner og gleder i alle unga. Noen som har vært i samme situasjon før??
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Ja her har du bakdelen med å være veldig involvert i hans barn fra tidligere. Du har ingen rett til samvær med hans unger og hans unger vil sansynligvis føle ett stort savn etter det hullet det blir når dere flytter fra hverandre. Dei vil igjen oppleve å miste en omsorgsperson,ett brudd i sin nære relasjon. stakkars barn. men du kan ikke bo med en du ikke elsker.jeg sier hei til min x sin sønn når jeg treffer han og er venn på facebook. utover dette bør man kjenne sin besøkelse tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå