Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg sliter mildt sagt en del etter at kjæresten min sa en uke siden at hun ikke elsker meg lengre, og ingen bedre forklaring enn at hun bare ikke gjør det. Dette var dagen vi flyttet inn sammen, en seng i leiligheten. Begge bor her fremdeles. Så det jeg håper noen har svar på er, er det noe jeg kan gjøre for å få hun tilbake? Og hvis ikke, noen tips for å komme meg forbi dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg sliter mildt sagt en del etter at kjæresten min sa en uke siden at hun ikke elsker meg lengre, og ingen bedre forklaring enn at hun bare ikke gjør det. Dette var dagen vi flyttet inn sammen, en seng i leiligheten. Begge bor her fremdeles. Så det jeg håper noen har svar på er, er det noe jeg kan gjøre for å få hun tilbake? Og hvis ikke, noen tips for å komme meg forbi dette?

Huff, hun virker jo ikke helt god? Har dere hatt problemer før, eller kom dette out of the blue? Vet du om det er noen andre i bildet?

Du burde flytte ut så fort som mulig, evt henne!

Skrevet

Vi har hatt litt problemer, men det er nesten et år siden. For meg kom det helt out of the blue. Og det er en fyr hun liker, som var en av bestevennene mine fra videregående, han sover på sofaen vår. Etter hun gjorde det slutt så gjorde jeg noe som jeg virkelig angrer på, jeg leste meldinger på mobilen hennes. Jeg innrømte det med en gang. Men jeg fant ut at hun har sovt hos han to netter nylig, hun sier ingenting skjedde, og jeg tror på henne.

Skrevet

Vi har hatt litt problemer, men det er nesten et år siden. For meg kom det helt out of the blue. Og det er en fyr hun liker, som var en av bestevennene mine fra videregående, han sover på sofaen vår. Etter hun gjorde det slutt så gjorde jeg noe som jeg virkelig angrer på, jeg leste meldinger på mobilen hennes. Jeg innrømte det med en gang. Men jeg fant ut at hun har sovt hos han to netter nylig, hun sier ingenting skjedde, og jeg tror på henne.

Hun har sovet hos han to netter, sagt nylig slutt med deg, du sier hu liker han , men tror allikevel ingenting har skjedd? Du virker veldig naiv, beklager...

Skrevet

Jeg har aldri sagt noe annet, og sorry var ikke helt ærlig. Jeg vil tro på henne.

Skrevet

Som tidligere nevnt, det er LOV å tenke selv da.

Anonymous poster hash: 7aca4...11a
Skrevet

FLYTT så fort du kan, har du andre du kan bo hos nå i mellomtiden? Det må være grusomt å bo der! Kom deg ut, helst idag! Sett grenser for deg selv!

Skrevet

Ja, det er lov å tenke selv men jeg tror virkelig at hun ikke er en som kunne gjort noe sånt. Og hun er på visning akkurat nå, men siden vi er studenter i Tromsø så er det veldig lite å finne. Men jeg skal komme meg vekk på en eller annen måte :)

Skrevet

Ja, det er lov å tenke selv men jeg tror virkelig at hun ikke er en som kunne gjort noe sånt. Og hun er på visning akkurat nå, men siden vi er studenter i Tromsø så er det veldig lite å finne. Men jeg skal komme meg vekk på en eller annen måte :)

Du tror ikke hun kan gjøre sånt, men hum dumpa deg samme dagen dere ble samboere..? Sier jo noe om at hun er ustabil spør du meg, og kan godt finne på å være utro...Men det er min mening.

Skrevet

Her har hun garantert smakt på skikkelige proteiner kompis... Sorry.

Like greit å flytte ut så fort som mulig.

PS: aldri se deg tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...