AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Jeg skal flytte vekk fra her jeg bor nå om en liten stund. Flytter til hjembyen min, og ganske langt vekk fra der jeg bor nå (annet land). Jeg har begynt å lure på hva jeg skal gjøre ifht eks. Vi har ikke hatt kontakt på et halvt års tid, rett og slett fordi det forsatt var følelser der som gjorde at ting ble fryktelig vanskelig. MEN synes det er litt merkelig å flytte uten å si noe? Burde jeg møte han og si hade? jeg flytter som sagt hjem og sjangsen for at vi aldri sees igjen er ganske stor... Anonymous poster hash: bb502...257 Anonymous poster hash: c0229...f21
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 noen ? Anonymous poster hash: c0229...f21
Euphemia Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Vanskelig å svare på, vi vet jo ikke hva slags forhold dere hadde, hvor lenge det varte, etc. Hva med å sende ham en melding hvor du forteller at du skal flytte og synes det er rart å bare dra uten å si noe. Foreslå at dere kan treffes og si ha det dersom han vil. Og så får du se hva han svarer.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Hvor lenge var dere sammen? Jeg ville kanskje sendt en melding og sagt fra.Anonymous poster hash: 34a27...d05
Hecubaa Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Hvis dere ikke har hatt noen form for kontakt på et halvt år så ville jeg opprettholdt det - spesielt fordi dere ikke har kontakt pga. følelser som fortsatt kan være der. Se for deg at dere møtes etter et halvt år og det sier pang på nytt og du skal flytte til et annet land..
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2013 #6 Skrevet 17. august 2013 Jeg skal flytte vekk fra her jeg bor nå om en liten stund. Flytter til hjembyen min, og ganske langt vekk fra der jeg bor nå (annet land). Jeg har begynt å lure på hva jeg skal gjøre ifht eks. Vi har ikke hatt kontakt på et halvt års tid, rett og slett fordi det forsatt var følelser der som gjorde at ting ble fryktelig vanskelig. MEN synes det er litt merkelig å flytte uten å si noe? Burde jeg møte han og si hade? jeg flytter som sagt hjem og sjangsen for at vi aldri sees igjen er ganske stor...Jeg sjønner ikke helt hva du vil oppnå med å fortelle han at du flytter og aldri mer skal se han igjen.Vil du at han skal komme løpene eller vil du han skal komme etter?vis du ikke er ferdig med han ser jeg ikke noe poeng i å dra,men vis dere er ferdig med hverandre har ingen av dere noe med hvor den andre drar!Dere starter på ny begge to,hver for dere.Anonymous poster hash: bb502...257 Anonymous poster hash: c0229...f21
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2013 #7 Skrevet 17. august 2013 Jeg sjønner ikke hva du vil oppnå med å flytte. vil du at han skal be deg bli,komme løpende eller løpe etter når du flytter?hvis dere er ferdig med hverandre er det ikke noe poeng i å fortelle han at du drar.Hvis du er usikker på om du har håp hos han femdeles bør du kansje finne ut dette før du drar, Ellers så ser jeg ikke noe poeng i å kontakte han. Det er slutt,dere starter på ny hver for dere.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #8 Skrevet 17. august 2013 vi er vel egentlig forsatt venner, men fordi det er komplisert (lang historie..) så har vi ikke kontakt. jeg flytter helt uavhengig av han, jeg flytter til min hjemby fordi jeg vil nærmere familie, og fordi jeg skal studere der. tenker vel at om jeg ikke sier hade, kommer vi aldri til å ha mer kontakt, og det synes jeg jo er trist, han var bestevennen min, og en som var veldig fin å ha i livet selvom vi ikke var kjærester. Anonymous poster hash: c0229...f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå