AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 "If you love someone, they make you want to be a better person". Jeg syns det lyder veldig korrekt, i teorien. Men ikke for alle? Typen min gjør de samme idiotiske og sårende tingene hele tiden. Glemmer å hente meg, kommer aldri tidsnok, legger seg til å sove i stedet for å møte meg når vi har planer etc. Dersom dette utsagnet stemmer så kan han umulig elske meg? Greit nok at han er glemsk, men du vil vel prøve hardere for å oppføre deg som et ålreit og høflig menneske? Anonymous poster hash: cf477...20b
Gjest Elseby13 Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Kanskje han er for ung til et seriøst forhold? Høres ut som om han har kjæreste for kos/sex, men bryr seg ikke å yte omsorg eller ta ansvar.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Tror det er få som lever opp til det utsagnet.Anonymous poster hash: b79b5...f88
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Det er ikke vanskelig å leve opp til det utsagnet akkurat. Men det er veldig individuelt og det handler også mye om personligheten i utgangspunktet. Personlig ville jeg ha av natur ha blitt et bedre menneske av å ta vare på et annet menneske slik. Det hadde ikke vært noen stor omstilling eller lignende, fordi det ville ha vært genuint og ønskelig å vise personen hvor godt det egentlig går an å ha det. I tillegg til en selv har LYST å være sitt beste, for sin beste. Hvis det går begge veier dog. Hvis ikke, frister ikke det akkurat. Anonymous poster hash: 1d87a...003
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 For meg er det ikke godt nok å ikke leve opp til utsagnet, verken for meg eller for han Jeg kommer aldri (igjen) til å nøye meg med nest best. Anonymous poster hash: 49c9f...1a8
Gjest Eurodice Skrevet 17. august 2013 #6 Skrevet 17. august 2013 "If you love someone, they make you want to be a better person". Jeg syns det lyder veldig korrekt, i teorien. Men ikke for alle? Typen min gjør de samme idiotiske og sårende tingene hele tiden. Glemmer å hente meg, kommer aldri tidsnok, legger seg til å sove i stedet for å møte meg når vi har planer etc. Dersom dette utsagnet stemmer så kan han umulig elske meg? Greit nok at han er glemsk, men du vil vel prøve hardere for å oppføre deg som et ålreit og høflig menneske? Anonymous poster hash: cf477...20b Hvorfor vil du være sammen med en slik mann/gutt som oppfører seg slik hele tiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå