Gjest Gjest Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Jeg og kjæresten og en annen gjeng var på byen. Dro innpå et utested i Oslo, kjæresten ble rimelig drita utpå kvelden. Også når jeg gikk å lette etter dama, stod hun å kyssa en annen mann .. Ble sårer, men hun var full.. Hva hadde dere hjort? Hun har gjort det 1 gang tidligere
Hecubaa Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Det er langt over streken - alkohol eller ei - så hvis du er ute etter et trofast forhold så ville jeg takket for meg..
Gjest Anonym Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Jeg og kjæresten og en annen gjeng var på byen. Dro innpå et utested i Oslo, kjæresten ble rimelig drita utpå kvelden. Også når jeg gikk å lette etter dama, stod hun å kyssa en annen mann .. Ble sårer, men hun var full.. Hva hadde dere hjort? Hun har gjort det 1 gang tidligere Jeg hadde IKKE godtatt det! Man kan ikke skylde på fylla her...Jeg har selv vært full, men aldri om jeg hadde kyssa en annen hvis jeg var i et forhold! Hun kan ikke være mye å samle på! Respektløs oppførsel!!!
Surriball Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Jeg og kjæresten og en annen gjeng var på byen. Dro innpå et utested i Oslo, kjæresten ble rimelig drita utpå kvelden. Også når jeg gikk å lette etter dama, stod hun å kyssa en annen mann .. Ble sårer, men hun var full.. Hva hadde dere hjort? Hun har gjort det 1 gang tidligere Har hun gjort det før også? Det hadde vært dråpen for min del. Fylla er ingen unnskyldning!
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Hun har gjort det 1 gang før. Uff, vet ikke jeg. Har også gjort ting jrg har angra på i fylla, men aldri utro.
Gjest Mann33 Skrevet 17. august 2013 #6 Skrevet 17. august 2013 Bær henne til ytterdøren og sett henne ut på trappa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå