Gå til innhold

Om kjæresten til elskeren din visste at han/hun var utro....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opprettet tråden om min eks som ikke var kommet over meg etter mange år, og fikk meg til å lure på hva andre tenker...

Om du hadde en elsker, og kanskje du også har eller har hatt det?

Og kjæresten til elskeren din visste at han/hun hadde vært utro eller kanskje til og med enda var det, men nektet og tro på det.

Ville du tatt hensyn til at elskeren har kjæreste, eller ville du fortsatt og ha et forhold?

Jeg er litt delt....det er ikke rett og mener ikke at noen burde utsette noen for det. Men...når kjæresten blir fortalt flere ganger at hans/hennes kjæreste er utro eller har vært det men ikke vil høre på og innse hva hun/han blir fortalt.

Så har hun/han fått en sjangse til å gjøre noe med det og da kan jeg ikke si at jeg synes like synd i vedkommende....desverre...

Mulig jeg blir halshugd nå men det er desverre det jeg tenker om det.

Anonymous poster hash: 88f9e...352
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opprettet tråden om min eks som ikke var kommet over meg etter mange år, og fikk meg til å lure på hva andre tenker...

Om du hadde en elsker, og kanskje du også har eller har hatt det?

Og kjæresten til elskeren din visste at han/hun hadde vært utro eller kanskje til og med enda var det, men nektet og tro på det.

Ville du tatt hensyn til at elskeren har kjæreste, eller ville du fortsatt og ha et forhold?

Jeg er litt delt....det er ikke rett og mener ikke at noen burde utsette noen for det. Men...når kjæresten blir fortalt flere ganger at hans/hennes kjæreste er utro eller har vært det men ikke vil høre på og innse hva hun/han blir fortalt.

Så har hun/han fått en sjangse til å gjøre noe med det og da kan jeg ikke si at jeg synes like synd i vedkommende....desverre...

Mulig jeg blir halshugd nå men det er desverre det jeg tenker om det.

Hvordan vet du at hun vet?

Vil du ha en mann som har kjæreste? Være nr 2?

Skrevet

Du nevner at han ikke har kommet over deg...Hvordan vet du at det ikke bare er sex han er ute etter?

Hadde han ikke kommet over deg, hadde han vel dumpa kjæresten?

Skrevet

Vil du ha en mann som har kjæreste? Være nr 2?

Jeg ville ikke det nei, jeg spør hypotetisk sett :)

Du nevner at han ikke har kommet over deg...Hvordan vet du at det ikke bare er sex han er ute etter?

Hadde han ikke kommet over deg, hadde han vel dumpa kjæresten?

Det kan også hende, men hvorfor gidde å prøve og prøve i så mange år uten og lykkes med og få meg til sengs såfall...han sier det er komplisert, og når jeg sier at han må ordne forholdet han er i og at det ikke går an og leve i et forhold om man ikke har det bra i over så lang tid som han har gitt uttrykk for, så sier han seg enig. så jeg vet ikke...han er vell i en vanskelig situasjon, ikke vet jeg...

men nå skulle denne tråden handle om hypotetisk sett ;)

Skrevet

Vi har felles venner og bekjente (liten plass) hvor jeg har blitt fortalt det.

Skrevet

Jeg ville ikke det nei, jeg spør hypotetisk sett :)

Det kan også hende, men hvorfor gidde å prøve og prøve i så mange år uten og lykkes med og få meg til sengs såfall...han sier det er komplisert, og når jeg sier at han må ordne forholdet han er i og at det ikke går an og leve i et forhold om man ikke har det bra i over så lang tid som han har gitt uttrykk for, så sier han seg enig. så jeg vet ikke...han er vell i en vanskelig situasjon, ikke vet jeg...

men nå skulle denne tråden handle om hypotetisk sett ;)

Du sa jo at dere havnet i seng mens han hadde dame..?

Blir du tiltrukket av en som kan gå bak ryggen på dama si uten å ordne opp først?

Skrevet

Du sa jo at dere havnet i seng mens han hadde dame..?

Blir du tiltrukket av en som kan gå bak ryggen på dama si uten å ordne opp først?

Ja men jeg fikk ikke vite at han hadde dame før etter det hadde skjedd.

Nei det blir jeg ikke.

TS

Skrevet

Ja men jeg fikk ikke vite at han hadde dame før etter det hadde skjedd.

Nei det blir jeg ikke.

TS

Men du skrev at han ikke fikk deg til sengs, men det gjorde han jo da...Derfor jeg spurte om det kanskje er sex han vil ha..

Skrevet

Men du skrev at han ikke fikk deg til sengs, men det gjorde han jo da...Derfor jeg spurte om det kanskje er sex han vil ha..

Det virker som han prøver på det ja nå i ettertid av at vi havnet i seng den gangen, men etter jeg fikk vite at han hadde dame så ga jeg klar beskjed om at det ikke ville skje igjen.

Skrevet

Synes du motsier deg selv her. Dere har felles venner og bekjente og bor på en liten plass.

Du vet dama hans vet at han har vært utro.

Like fullt påstår du at du IKKE visste at han hadde dame når du lå med han.

Dette skurrer litt i mine ører....

Anonymous poster hash: 99573...9bc

Skrevet

Jeg synes DU skal kutte han ut til HAN har fått avslutta det forholdet han er i !!!!! Du kan ikke vente på hennes trekk ??!!???

Og en ting til, hold deg unna opptatte menn, også for din EGEN del 😊

Skrevet

Synes du motsier deg selv her. Dere har felles venner og bekjente og bor på en liten plass.

Du vet dama hans vet at han har vært utro.

Like fullt påstår du at du IKKE visste at han hadde dame når du lå med han.

Dette skurrer litt i mine ører....

Anonymous poster hash: 99573...9bc

Det stemmer det du sier, da vi lå sammen den gangen så visste jeg ikke at han hadde dame. Det fikk jeg vite noen uker/mnd etter vi hadde ligget ilag.

Våre felles bekjente/venner har fortalt meg at dama har fått det fortalt av sine venner om du skjønner :P

TS

Skrevet

Jeg har hatt en elsker, og vi var begge i et forhold. Og jeg mente at mitt forhold var min sak, så la ikke jeg meg opp i hans forhold heller. Kjæresten min var også enig i dette, da han fikk vite om forholdet bar han aldri nag til den andre mannen, men mente at dette var 100% mitt ansvar. Tror menn er flinkere til å se rasjonelt på dette enn det kvinner er.

Anonymous poster hash: 722aa...196
Skrevet

Jeg synes DU skal kutte han ut til HAN har fått avslutta det forholdet han er i !!!!! Du kan ikke vente på hennes trekk ??!!???

Og en ting til, hold deg unna opptatte menn, også for din EGEN del

Det gjør jeg også :)

Har selv opplevd det og unner ingen den smerten!

Og det skal sies at når han kommer med sine kjærlighetserklæringer ovenfor meg så svarer jeg ikke på de. Vi kan snakke om normale ting, men når han kommer med slikt så svarer jeg ikke tilbake med det. Ikke mange dager siden jeg fortalte han nok en gang at han må ordne forholdet sitt eller gå ut av det om han føler det sånn.

Men jeg sier igjen....det var ikke det denne tråden skulle handle om :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...