Gå til innhold

Min tidligere eks blir ikke ferdig med meg, og han har dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal man begynne...Vi hadde et kort forhold for noen år siden, det ble en brå slutt hvor vi ikke hadde kontakt på et halvt år, dvs han brøt kontakten sånn plutselig. Hvor han har fortalt det var pga noe alvorlig han gikk gjennom, noe jeg fikk vite i ettertid hva det var.

Dette er lenge siden og vi gjennoptok kontakten, jeg hadde enda følelser for han da vi fikk kontakten igjen.

Og han var heller ikke ferdig med meg og det førte til at vi en kveld havnet i seng, da var det gått ca ett år siden bruddet når det skjedde.

Det jeg etterpå fikk vite var at han hadde dame, og de ble sammen i den tiden jeg og han ikke hadde kontakt. Jeg hadde mine misstanker om at han var sammen med hun, men han avfeide det hver gang jeg spurte han så jeg tenkte ikke spesielt over det.

Men det var altså et faktum og jeg fortalte han at jeg ikke var interessert i å være årsaken til at det skulle bli et brudd mellom de og derfor ikke interessert i noe forhold med han som en "elskerinne".

Så har jeg i tillegg fått høre at han har vært utro mot dama med en annen også, dama har blitt fortalt dette men hun nekter og tro på det.

Han kan være veldig overbevisende og manipulerende så han har sikkert nektet på alt. Jeg vet ikke om hun vet om at jeg og han hadde sex.

Dette er noen år siden og jeg har innimellom truffet han og han har alltid holdt et øye med meg. Han kan stryke meg på rompa når han går forbi når vi er ute, han har fortalt at han er forelsket og det kribler når han ser meg. Jeg ser han følger med meg når vi er ute. og han gir flere slike hint og flørter med meg når jeg har truffet han ute.

Jeg har prøvd flere ganger og snakke han til fornuft, og si at om han ikke trives i forholdet han er i så må han heller gjøre noe med det for han kan ikke holde på sånn her.

Og i de siste mnd så har han til og med lagt meg til som venn på facebook (noe han ikke har ville gjort før), skriver til meg en del kyssetegn, "gla i deg", roser, etc...

Jeg prøver igjen og snakke han til fornuft, og han er enig i det jeg sier men sier alltid at "det er så komplisert"....

Jeg var veldig forelsket den gangen da vi var sammen, og ble veldig såret da han brøt kontakten men jeg er kommet meg videre.

Men alikevell så føler jeg en slags omsorg for han, jeg bryr meg samtidig som jeg vet han er en dust. Jeg kunne ikke ha blitt sammen med han nå. Men igjen så liker jeg kanskje oppmerksomheten? :rodme: Etter alle disse årene så er han ikke ferdig med meg. Og jeg har lekt med tanken på å møte han igjen, men jeg kommer ikke til å gjøre det.

Denne tråden fikk egentlig ikke noen mål og mening annet enn at jeg fikk ut litt tanker.... :klaske:

Om du leste så langt som til hit så all kudos til deg :5:

Anonymous poster hash: 86a92...d7c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke stolt på denne mannen, gjør du ts? Eller er det ikke så big deal for deg?

Skrevet

Jeg hadde ikke stolt på denne mannen, gjør du ts? Eller er det ikke så big deal for deg?

Nei, det er derfor jeg aldri kan se for meg at det skulle bli noe seriøst med han. Noe jeg har fortalt han også :)

Skrevet

Nei, det er derfor jeg aldri kan se for meg at det skulle bli noe seriøst med han. Noe jeg har fortalt han også :)

Hvorfor gidder du å kaste bort tida di på han da?

1.) han er opptatt

2.) du vet du ikke kan stole på han

3.) det kan ikke bli noe seriøst mellom dere

Du skrev at du brukte tid på ¨å komme over han, hva får deg til å tro at du nå kan gå inn i noe med han uten å få følelser igjen?

Hold deg unna han er mitt råd!

Skrevet

Hvorfor gidder du å kaste bort tida di på han da?

1.) han er opptatt

2.) du vet du ikke kan stole på han

3.) det kan ikke bli noe seriøst mellom dere

Du skrev at du brukte tid på ¨å komme over han, hva får deg til å tro at du nå kan gå inn i noe med han uten å få følelser igjen?

Hold deg unna han er mitt råd!

Nei jeg vet ærlig talt ikke...jeg har ingen intensjoner i og starte opp noe med han, jeg tror jeg bare trengte og få lufte noen tanker.

TS

Skrevet

Nei jeg vet ærlig talt ikke...jeg har ingen intensjoner i og starte opp noe med han, jeg tror jeg bare trengte og få lufte noen tanker.

TS

Vet du hvor lang tid det gikk fra bruddet mellom dere til han gikk inn i et forhold med hun nye?

Vet du hvem hun er? Tror du han er forelsket/glad i henne eller føler du at det er deg han vil ha?

Skrevet

Vet du hvor lang tid det gikk fra bruddet mellom dere til han gikk inn i et forhold med hun nye?

Vet du hvem hun er? Tror du han er forelsket/glad i henne eller føler du at det er deg han vil ha?

nei jeg vet ikke hvor lang tid det gikk men en gang i løpet av de 6 mnd ihvertfall.

vet hvem hun er ja.

tja hadde han vært forelsket og hatt respekt for hun så hadde han vell ikke prøvd seg på meg...tror han bare liker spenningen og det at han ikke kan få meg. mest sannsynlig.

ts

Skrevet

Noen klarer seg aldri med en partner. Det må stadig nye erobringer til.

Det er bra at du er så våken at du ser hvordan han er

Skrevet

Han er iallfall forutsigbar. Det er tydelig at han liker damer. I flertall.

Det han sier muntlig må tas for det det er. Det er ment for å tilfredstille øret ditt, og sannhetsinnholdet er derfor tilpasset. Men det han sier med kroppsspråk hver gang han kommer borti deilig dame er helt sant.

Skrevet

Hvis du ikke vil ha han selv og du oppriktig mener at han bør holde seg i forholdet sitt og slutte å jakte på deg så syns jeg at du skal slutte å svare han helt. Han vet vel kanskje at han ikke kan få deg tilbake men bare å få noen setninger er sikkert balsam for sjelen så la han være og bidra på den måten til at han faktisk kommer over deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...