Gjest ukjent Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 for å lage en lang historie kort så har dama vært utro når hun var på ferie, hun kom hjem og fortalte det til meg, jeg tilga hun. for noen uker siden så leste jeg igjennom meldingene hennes og fant ut at hun hadde vært utro flere ganger under ferie oppholdet, jeg konfronterte hun og hun sa at hun trodde jeg ville gå fra henne hvis hun fortalte hele sanheten. jeg tilga henne igjen og sa at jeg trenger å se fra henne sin side at hun vil ha meg eller så vil ikke dette fungere. i dag sliter jeg med å komme meg over utroskapen og jeg er utrolig utrygg på hennes lojalitet. hva bør jeg gjøre?
Gjest badeand1 Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Gjøre det slutt. Hun er en dritt. 1
Mr.Omg Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Slå opp. Hvordan skal du kunne stole på henne igjen etter dette?
Teethgrinding Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Kutt det hele ut. Jo før jo bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Er enig med de øvrige. Dump henne. Utroe svin er sjeldent noe å ta vare på.Anonymous poster hash: f482c...476
Gjest ukjent Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 men er det dumt av meg og fortsette forholde pga. sexen i 2 måneders tid fremover eller burde jeg være ærlig og moralsk å bare gjøre det slutt med en gang?
Teethgrinding Skrevet 16. august 2013 #9 Skrevet 16. august 2013 Altså, det er noe med å være utro én gang. Et svakt øyeblikk som man angrer dypt og inderlig på. Det kan kanskje tilgis, om omstendighetene er der. Kos på sofaen som utviklet seg til noe uventet og impulskontrollen var for dårlig. Man er et menneske, ikke en robot. Det kan være rom for feil i et langt liv. Noe annet er å være utro flere ganger på en kort ferie. Det innebærer overlegg, kanskje en romanse, følelser, tilbakevendende indre overbevisning og overveielse. Slikt er derfor i mine øyne totalt utilgivelig. Der går min absolutte grense iallefall. 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #10 Skrevet 16. august 2013 Altså, det er noe med å være utro én gang. Et svakt øyeblikk som man angrer dypt og inderlig på. Det kan kanskje tilgis, om omstendighetene er der. Kos på sofaen som utviklet seg til noe uventet og impulskontrollen var for dårlig. Man er et menneske, ikke en robot. Det kan være rom for feil i et langt liv. Noe annet er å være utro flere ganger på en kort ferie. Det innebærer overlegg, kanskje en romanse, følelser, tilbakevendende indre overbevisning og overveielse. Slikt er derfor i mine øyne totalt utilgivelig. Der går min absolutte grense iallefall. Så det hadde vært greit for deg om kjæresten din lå og koste med en annen kvinne? Anonymous poster hash: 1bb07...881 1
Teethgrinding Skrevet 16. august 2013 #11 Skrevet 16. august 2013 Så det hadde vært greit for deg om kjæresten din lå og koste med en annen kvinne? Anonymous poster hash: 1bb07...881 Absolutt! (Hun er jo jente selv....) Ja, jeg er mann. Men jeg tar poenget ditt, og det er et godt poeng. Det er jo ikke en ønskelig situasjon, men dog, jeg tror jeg hadde kunnet tilgi det dersom jeg måtte ta stilling til det. Hypotetisk sett.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #12 Skrevet 16. august 2013 Absolutt! (Hun er jo jente selv....) Ja, jeg er mann. Men jeg tar poenget ditt, og det er et godt poeng. Det er jo ikke en ønskelig situasjon, men dog, jeg tror jeg hadde kunnet tilgi det dersom jeg måtte ta stilling til det. Hypotetisk sett. Om hun hadde kost med en mann også? Anonymous poster hash: 1bb07...881
Teethgrinding Skrevet 16. august 2013 #13 Skrevet 16. august 2013 Om hun hadde kost med en mann også? Anonymous poster hash: 1bb07...881 Vent, er vi oppe i tre nå? Trekant?? Neida. Ja, jeg snakker altså om hun skulle være så jævelig å være utro med en mann etter sofakos, så hadde jeg hatt lettere for å tilgi det enn repeterende utroskap gjennom en ferieromanse på siden. Det er for drøyt.
Kristina090001 Skrevet 16. august 2013 #14 Skrevet 16. august 2013 Helt enig med han over her ! Alle kan gjøre feil, noen store andre små, men når det samme gjentar seg så er det ikke en ''feil'' lenger vil jeg si..
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #15 Skrevet 17. august 2013 men er det dumt av meg og fortsette forholde pga. sexen i 2 måneders tid fremover eller burde jeg være ærlig og moralsk å bare gjøre det slutt med en gang? Du kan velge om du vil synke ned på hennes nivå. Jeg hadde muligens gjort det selv for jeg får lav selvkontroll og blir hevntørstig når jeg er i en slik situasjon som deg. Jeg HATER utroskap! Jeg hadde mest sannsynlig spilt den perfekte kjæreste men vært med andre de to mnd. For deretter å slenge det i trynet på henne når jeg skulle gjøre det slutt. Utroskap er det verste svik! Du har min støtte. Hun trenger å lære en lekse.Anonymous poster hash: edc3a...a44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå