Gjest Forelsketfrøken Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 (endret) , Endret 6. oktober 2013 av Forelsketfrøken
Gjest Herr Heftig Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Hvis du er hans første kjæreste og han ikke er så vant med flørting og sånt, så kan det hende at han rett og slett ikke vet hva han skal gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Vel, det skal lite til at menn ikke vet med seg selv hva som konstituerer å være god i sengen.
Nettinettet Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Jeg har nettopp blitt sammen med en fantastisk gutt. Men jeg forstår meg ikke helt på han. Han oppfører seg ikke som om vi er kjærester. Han holder meg aldri i hånda, kysser eller holder meg eller sier pene ting til meg. Det er alltid jeg som må kysse han først, si at jeg er glad i han. Men føler jeg ikke får noe igjen og da gidder jeg på en måte ikke prøve det lenger. Vi har jo sex, men det er bare fort og rett på sak. Ingen kosing eller pene ord. Akuratt som om han er furten også ....Mitt forhold før dette var utrolig vanskelig og er avhengig av en som kan ta godt vare på meg at jeg skal føle meg trygg. Noen som vet hvorfor han er sånn? Hva er det som gjør han fantastisk? Hvorfor er du forelsket i han? 2
Gjest anonym Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Jeg har nettopp blitt sammen med en fantastisk gutt. Men jeg forstår meg ikke helt på han. Han oppfører seg ikke som om vi er kjærester. Han holder meg aldri i hånda, kysser eller holder meg eller sier pene ting til meg. Det er alltid jeg som må kysse han først, si at jeg er glad i han. Men føler jeg ikke får noe igjen og da gidder jeg på en måte ikke prøve det lenger. Vi har jo sex, men det er bare fort og rett på sak. Ingen kosing eller pene ord. Akuratt som om han er furten også ....Mitt forhold før dette var utrolig vanskelig og er avhengig av en som kan ta godt vare på meg at jeg skal føle meg trygg. Noen som vet hvorfor han er sånn? Kan det være at det bare er sex han er interessert i?
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Jeg har nettopp blitt sammen med en fantastisk gutt. Men jeg forstår meg ikke helt på han. Han oppfører seg ikke som om vi er kjærester. Han holder meg aldri i hånda, kysser eller holder meg eller sier pene ting til meg. Det er alltid jeg som må kysse han først, si at jeg er glad i han. Men føler jeg ikke får noe igjen og da gidder jeg på en måte ikke prøve det lenger. Vi har jo sex, men det er bare fort og rett på sak. Ingen kosing eller pene ord. Akuratt som om han er furten også ....Mitt forhold før dette var utrolig vanskelig og er avhengig av en som kan ta godt vare på meg at jeg skal føle meg trygg. Noen som vet hvorfor han er sånn? Hvor gamle er dere? Hvor lenge har du kjent han? Hva liker dere å gjøre sammen? Hvordan har dere det sammen når dere gjør andre ting?
Gjest Forelsketfrøken Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Han var helt annerledes i førsten.. Romantisk og alt. Nå han er forandret. Han har også hatt kjærester før...
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2013 #8 Skrevet 16. august 2013 Han var helt annerledes i førsten.. Romantisk og alt. Nå han er forandret. Han har også hatt kjærester før... Hvor lenge har dere vært sammen? Hvor lang tid tok det før han forandret seg? Kanskje forelskelsen har gått over, om han var forelsket i starten? (Og at han derfor er forandret) Noen spiller skuespill til å begynne med, og når de slutter med det, kan det se ut som om de har forandret seg når det egentlig bare er slik at de viser frem hvordan de egentlig er.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2013 #9 Skrevet 16. august 2013 Jeg har nettopp blitt sammen med en fantastisk gutt. Men jeg forstår meg ikke helt på han. Han oppfører seg ikke som om vi er kjærester. Han holder meg aldri i hånda, kysser eller holder meg eller sier pene ting til meg. Det er alltid jeg som må kysse han først, si at jeg er glad i han. Men føler jeg ikke får noe igjen og da gidder jeg på en måte ikke prøve det lenger. Vi har jo sex, men det er bare fort og rett på sak. Ingen kosing eller pene ord. Akuratt som om han er furten også ....Mitt forhold før dette var utrolig vanskelig og er avhengig av en som kan ta godt vare på meg at jeg skal føle meg trygg. Noen som vet hvorfor han er sånn? Har noe hendt, slik at det er noe han går og tenker på som bekymrer han, f.eks? Er han deprimert?
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2013 #10 Skrevet 16. august 2013 Jeg tenker at du ikke er helt fornøyd i ditt forhold og at dere ikke komuniserer orntlig og heller ikke kjenner hverandre godt nok. Jeg ville stusset med å fortsette ett forhold vis det er mye som mangler for at du elsker han. Du bør tenke over ett par ting: sover dere tett sammen,eller er han en som trekker seg bort? Hvordan føler du deg sammen med han når dere er med vennene hans og vennene dine? Hvordan tror du at du vil løse komunikasjonen med en slik mann om dere stifter familie eller trenger hverandres støtte?
Kristina090001 Skrevet 16. august 2013 #11 Skrevet 16. august 2013 Du er ikke den enste som har det sånn..
Gjest Forelsketfrøken Skrevet 16. august 2013 #12 Skrevet 16. august 2013 Det er så rart, når vi sover sover han med ryggen mot meg. Innimellom legger han seg i skje inntil meg og da er jeg helt i himmelen. Vi er aktive og finner på mye sammen. Vi har kjent hverandre lenge, han er 22 og jeg 19. Han er til tider sykt romantisk og helt gull. Og de fleste dager helt bånn merkelig. I går lå han med ryggen mot meg før jeg rakk og legge meg i senga. Sa ikke Godnatt til hverandre en gang. Jeg vil ikke kose på han er redd jeg maser i tilfelle han ikke vil det. Mannfolk og tomflasker!!! Takk for så mange herlige som svarer meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå