Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan man spørre om dette? Har hørt at det bør være mannen som tar opp dette temaet og ikke kvinnen (meg altså) fordi at menn flest visstnok har mer forpliktelseangst enn kvinner.

Men vi lever som om at vi er sammen. Han har fortalt om meg til sine foreldre, han sier "da jeg var singel så.." som at han ikke er singel nå, han sier på tull at "pappa kommer til å hate deg" pga at jeg har annen dialekt osv og så holder vi hender når vi er ute blant folk og jeg er veldig sikker på at han har fortalt kompisene sine om meg.

Det høres jo veldig ut som om at han er sammen med meg da, men da jeg var i mitt forrige forhold så var kjæresten utro og da jeg konfronterte han med det så brukte han unnskyldningen om at vi ikke hadde hatt en samtale om at vi er monogame og at han dermed kunne pule rundt som han ville, så derfor så vil jeg gjerne ikke at det skal skje igjen selv om jeg vet at det ikke kommer til å skje nå siden han ikke er en drittsekk, og siden vi snakket om at veldig mange damer flørter med han pga jobben han har og så sa han at han nå ikke kom til å flørte med andre damer.

Kan noen hjelpe meg?

Anonymous poster hash: ecfc5...310
Videoannonse
Annonse
Skrevet

.....og hva er grunnen til at dere IKKE er sammen ?? 1. kun din erfaring med en eks som ikke erkjente forholdet "offisielt" og som gjør deg usikker......(du er jo ikke sammen med ham lenger heller, ikke sant ?) ;)

Skrevet

.....og hva er grunnen til at dere IKKE er sammen ?? 1. kun din erfaring med en eks som ikke erkjente forholdet "offisielt" og som gjør deg usikker......(du er jo ikke sammen med ham lenger heller, ikke sant ?) ;)

Jo, det er helt sant at det er min erfaring med min eks som gjør meg usikker, men på grunn av han så synes jeg dette er veldig vanskelig (min eks behandlet meg veldig dårlig) så derfor vet jeg ikke om man pleier å ta opp dette og spørre om vi er sammen nå?

Det finnes jo ingen grunn til at vi ikke er sammen (han bor så og si sammen med meg da..), så ja.

-TS

Anonymous poster hash: ecfc5...310

Skrevet

Spør han; "vil du være kjæresten min?"

Funker fint det, det gjorde jeg med min mann (og vi var i 30 årene :P )

Anonymous poster hash: d930f...cf6

Skrevet

case closed then I assume..... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...