Gå til innhold

Jeg brakk nesa til min tidligere mobber. Var det veldig dumt av meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må faktisk godte meg på dine vegne også, for jeg tenker at hun fortjente en smell. Men samtidig tenker jeg at du kanskje burde ha gjort det motsatte: snu på hælen og gå din vei. Heller finne på noe annet ikke-voldelig som ville pine henne. :fnise:

Uansett, gjort er gjort. Jeg tror ikke du skal tenke mer på dette, med mindre det kommer et søksmål etter deg. Men jeg tror hun har blitt ydmyket nok, så det skjer nok ikke.

• Liker 3
Skrevet

Dårlig samvittighet? Nei.

Du burde bare håpe at hun ikke anmelder deg. Da burde du undersøke muligheten for å motanmelde for trakassering.

• Liker 8
Skrevet

Vold uten at liv eller eiendom er i fare er aldri akseptabelt.

• Liker 4
Skrevet

Hvis hun velger å anmelde deg, så vil jeg si at det var veldig dumt ja. Ellers forstår jeg deg godt. Ble selv mobbet igjennom hele grunnskolen.

• Liker 1
Skrevet

kjempebra! hadde jeg truffet min tidligere mobber ville han nok fått gjennomgå mer enn det :P

Anonymous poster hash: fda40...09a
Skrevet

Gud skjønner ikke åssen du skulle ha dårlig samvittighet? Hun har jo (som du selv siier) vært stygg med deg i mange år på skolen. Jeg hadde nok gjort det samme ;) Jeg synes hun fortjente det.

Sjokkerer meg er at hun sier høyt foran alle "jasså jeg ser du er like feit og fæl som du var på skolen"

• Liker 3
Gjest Blubberella
Skrevet

Ja jeg kjenner at jeg innerst inne godter meg litt på dine vegne jeg også :nigo:

Men man skal jo helst ikke løse problemer med vold og heller bruke snakketøyet. Jeg hadde nok sett henne rett inn i øynene og sagt at "hva er det som får deg til å tro at du betyr nok til at jeg skal gidde å bry meg om din mening? For meg betyr du ingenting. Mindre enn en klase hestebæsj faktisk. Like ekkel er du også." Så hadde jeg smilt fra øre til øre, snudd på hælen og gått vekk fra henne. Hadde hun prøvd seg på noe mer resten av kvelden hadde jeg oversett henne fullstendig. Det verste som kan skje med en mobber er at mobbeofferet ikke finner seg i å være et offer.

• Liker 8
Skrevet

Ok jeg havna på fest med min verste mobber fra barne og ungdomskolen. Jeg var ikke populær og hun var så stygg med meg. Hun mobba og trakasserte meg hele tiden. Det var mest psykisk, men det hendte hun spytta på meg, dytta meg, spente bein på meg osv.

MEN alle kan forandre seg. Jeg tenkte hun kanskje hadde det, men nei. Da hun så meg så sier hun høyt foran alle "jasså jeg ser du er like feit og fæl som du var på skolen" :sjokkert: Så spurte hun han som bodde der hvorfor i helvete jeg var her. Få henne ut roper hun. Vel, etter en stund, så bare heiv jeg meg over henne. Det bare kokte i meg. Til slutt bobla det over.

Jeg visste ikke at jeg hadde brekt nesa hennes. Det fikk jeg vite senere. Well good for her. Sorry, men jeg godter meg. Hun er så motbydelig og slem. For en bitch. Jeg har noen sår og blåmerker. Det går greit. Jeg har faktisk null dårlig samvittighet. Ikke når det kommer til ho., Etter det helvete jeg gikk igjenom på skolen, så angrer jeg ikke.

Men hva synes dere? Burde jeg ha dårlig samvittighet?

Anonymous poster hash: 1aa30...1bd

Mobbing er fælt. Føler du at du fikk litt avslutning ved å gjøre dette? Eller føler du fremdeles smertene etter mobbingen?

Jeg hadde nok gjort noe av det samme. Det er feil å si det, men det høres ut som om hun fortjente det. Å mobbe noen over lang tid setter dypere sår enn en brukket nese.

• Liker 4
Skrevet

Når hun stå å så mange stygge ting om meg (som hun hele tiden gjoorde på skolen) så fikk jeg som sagt nok. Det bare bobla over. Jeg hadde nok ikke gjort hvos det ikke var alkohol med i bildet. Jeg var ikke full, men brisen. Da ble jeg liksom enda mer forbanna.

Men gjort er gjort. Kan ikke si jeg synes synd på henne,

Dette skjedde sist fredag og har ikke hørt noe fra politiet enda.

Ts

• Liker 5
Skrevet

Finnes det ikke en lov mot mobbing nå? Jeg hadde i såfall tatt opp søksmål mot mobbere som ikke vil gi seg enda skolen er over og forbi.

Anonymous poster hash: 250a2...32e
  • Liker 1
Skrevet

Når hun stå å så mange stygge ting om meg (som hun hele tiden gjoorde på skolen) så fikk jeg som sagt nok. Det bare bobla over. Jeg hadde nok ikke gjort hvos det ikke var alkohol med i bildet. Jeg var ikke full, men brisen. Da ble jeg liksom enda mer forbanna.

Men gjort er gjort. Kan ikke si jeg synes synd på henne,

Dette skjedde sist fredag og har ikke hørt noe fra politiet enda.

Ts

Hvis hun prøver seg med en anmeldelse, så får du jo bare motanmelde henne for årevis med trakkasering.

Anonymous poster hash: 250a2...32e

• Liker 12
Skrevet

Men hva synes dere? Burde jeg ha dårlig samvittighet?

Du burde fått medalje. Dårlig samvittighet er noe mobberen din burde ha.

Anonymous poster hash: cede3...397

• Liker 6
Gjest Keikolina
Skrevet

Det hadde hun bare så jævlig godt av :) Koser meg på dine vegne.

Skrevet

Hehe. Vel fortjent.

Mvh tidligere mobbeoffer.

• Liker 1
Skrevet

Dette minner om tråden med Martin Schanche som klabbet til en mobber av en Arbeiderparti-politiker.

Å slo til mobbere bør da være greit.

Anonymous poster hash: a7fc7...25f
  • Liker 4
Skrevet

Til alle tidligere mobbeofre i tråden:

Burde dere ikke vite bedre enn å oppfordre til vold?

• Liker 1
Skrevet

gingers bullies have no soul

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...