AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Jeg har møtt en gutt en lengre stund, men jeg merker at jeg ikke har lyst lenger. Han er nemlig veldig spesiell. Hver gang han tar kontakt, er han kjempehyggelig og alt det der. Jeg tar ikke så mye kontakt, og det liker han visst ikke(???). Grunnen til at jeg ikke gjør det derimot, er fordi han er like overlegen hver gang JEG tar kontakt, og det virker ikke som om han vil ha noe med meg å gjøre overhodet. Nekter å svare på telefonen osv. Jeg har oppført meg hyggelig og snilt fra dag 1, men jeg får ingenting tilbake. Hva kommer sånn av? Jeg har spurt, og får ikke noe svar. Anonymous poster hash: 436e4...0f3
Gjest Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Hmm. Han er mann - right - og de liker jo å jakte. Kanskje han vil være den som tar kontakt, den som kontrollerer hele situasjonen? Han kan også være i overkant kontrollerende på den måten. Han høres fint lite ut å samle på, syns nå jeg.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Hmm. Han er mann - right - og de liker jo å jakte. Kanskje han vil være den som tar kontakt, den som kontrollerer hele situasjonen? Han kan også være i overkant kontrollerende på den måten. Han høres fint lite ut å samle på, syns nå jeg. Jeg er en smule 'hard to get' fra før av, så det kan virkelig ikke være problemet. Jeg har aldri vært i nærheten av å mase, for det hater gutter og jeg liker ikke mas selv. Han er såpass merkelig, at jeg legger han i fra meg. Synd for han -TS Anonymous poster hash: 436e4...0f3
Gjest Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Godt å høre - slike tilfeller er bare ikke verdt det. Det finnes mange flere mannefisker i havet. Lykke til! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå