Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en kjæreste i mange måneder, og vi har vært med hverandre over et år nå...... Hele denne tiden har han fått tekstmeldinger, telefoner fra en han tidligere dreiv på med..... Hun virket veldig dessperat når hun fikk vite at han hadde en annen. ..Dette tar veldig på for meg, og føler at hun har prøvd å øddelegge forholdet vårt hele veien. Jeg er utrolig glad i han, og vil ikke miste han for noe. Men likevel klarer jeg ikke tenke på om når hun kommer til å kontakte han igjen. Hva mener dere? Hadde dere ikke respektert at han hadde fått kjæreste og godtatt det, eller hadde dere sendt meldinger i hytt og pine for å øddelegge og skrevet :" Savner deg, elsker deg..osv" .. Vil så gjerne ha kjæresten min for meg selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en kjæreste i mange måneder, og vi har vært med hverandre over et år nå...... Hele denne tiden har han fått tekstmeldinger, telefoner fra en han tidligere dreiv på med..... Hun virket veldig dessperat når hun fikk vite at han hadde en annen. ..Dette tar veldig på for meg, og føler at hun har prøvd å øddelegge forholdet vårt hele veien. Jeg er utrolig glad i han, og vil ikke miste han for noe. Men likevel klarer jeg ikke tenke på om når hun kommer til å kontakte han igjen. Hva mener dere? Hadde dere ikke respektert at han hadde fått kjæreste og godtatt det, eller hadde dere sendt meldinger i hytt og pine for å øddelegge og skrevet :" Savner deg, elsker deg..osv" .. Vil så gjerne ha kjæresten min for meg selv...

Spørsmålet er vel heller om han er over henne? Har du en følelse av at du er rebound?

Jeg hadde ikke akseptert en sånn kontakt med min kjæreste. Han bør kutte henne ut , dvs slette nr hvis hun ikke kan slutte å mld han på denne måten. Greit hadde det vært snakk m et par ganger, men hvis hun kontakter han ofte? Det hun skriver er jo som kjærester skriver til hverandre. Stoler du på han?

Skrevet

Om han virkelig vil ha deg, så bør han greie seg fint uten at hun skal booste selvtilliten hans hele tiden.

Hadde vært meget rimelig å be han ta grep slik at hun ikke kan kontakte han stadig.

Men mulig han faktisk liket å være ettertraktet.

Ikke kryp for han. Ha integritet.

Skrevet

Så lenge han faktisk ikke bryr seg om meldingene, og ikke skriver lignendes tilbake selv så vil jeg nok si at du er ganske trygg..

Om han sender slike meldinger tilbake er det grunn til å ta det opp ja!

Men nei, jeg har selv vært i den situasjonen eksdama hans er i, men når jeg fikk vite at han hadde ei ny dame sendte jeg ikke slike meldinger, men det kan kanskje ha noe med hvor moden man er? Om jeg hadde klart å holdt meg borte fra slike meldinger om jeg hadde komt i den situasjonen da jeg var 16 vet jeg ikke..

HAN derimot (eksen min) sendte meg meldinger fra tid til annen, ikke noe veldig respektløst, men jeg fikk meldinger om hvor fin jeg var om han hadde sett meg en dag.

Jeg tror ofte (spesielt om det er lenge siden det ble slutt) at man egentlig savner bekreftelsen denne personen (eksen) ga, enn selve personen.

Anonymous poster hash: c5898...670
Skrevet

Hvorfor skulle noe fortsette å sende meldinger i lang tid om det aldri kommer noen som helst bekreftelse tilbake på at de faktisk er lest?

Skrevet

Hvorfor skulle noe fortsette å sende meldinger i lang tid om det aldri kommer noen som helst bekreftelse tilbake på at de faktisk er lest?

Ts sier ingenting om han har bekreftet noe på noe som helst vis.. Vil nok tro at de aller fleste gir seg etter en stund om meldingene aldri blir besvart..

Anonymous poster hash: c5898...670

Skrevet

Ts sier ingenting om han har bekreftet noe på noe som helst vis.. Vil nok tro at de aller fleste gir seg etter en stund om meldingene aldri blir besvart.. Anonymous poster hash: c5898...670

Akkurat mitt poeng.

Siden dette altså har pågått i mange måneder, så mener jeg det er sannsynlig at kjæresten til TS gjør noe som oppmuntrer til videre kontakt. Spørsmålet er hva. Og hvorfor.

Skrevet

Han bør kutte henne ut , dvs slette nr hvis hun ikke kan slutte å mld han på denne måten.

Ehm, hva hjelper det for da? Hvis hun sender Han meldinger får han da vitterlig sms'ene selvom han sletter personen fra telefonboken? Forøvrig er det en barnslig idé å måtte slette noen. Facebook, mobilnumre, etc. Man bør da kunne takle å ha kontakt med noen. Hvis ikke ender man opp med å måtte gå kjæresten sin etter i sømmene daglig og ta stikkprøver for å se om det holder. Hva slags diktatur er det? Da er det faen meg bedre å være singel eller i et åpent forhold. Sånt tull hadde jeg iallefall aldri giddet å holde på med.

Skrevet

Akkurat mitt poeng.

Siden dette altså har pågått i mange måneder, så mener jeg det er sannsynlig at kjæresten til TS gjør noe som oppmuntrer til videre kontakt. Spørsmålet er hva. Og hvorfor.

Han svarer aldri, som jeg vet i hvertfall. Så det er derfor jeg syns det er rart at hun fortsetter i flere mnd.

Skrevet

Dette må det være opptil ham å få slutt på. Spørsmålet vil da være hva han har gjort for å få dette til..

Skrevet

Han svarer aldri, som jeg vet i hvertfall. Så det er derfor jeg syns det er rart at hun fortsetter i flere mnd.

Tror du at du hadde visst det om han svarte?

Grunnen til at jeg terper på dette er at det ofte viser seg at mannen har vært delaktig i skjul.

Kanskje fordi han liker å føle seg ettertraktet.

Liker oppmerksomheten.

Du må gå i deg selv og tenke over om det kan ha noe for seg i ditt tilfelle.

Kanskje holder han henne "lunken" og det er derfor han bombarderes av sms?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...