Gjest ts Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Ok, jeg lurer på hvordan dere hadde reagert i min situasjon og jeg trenger noen å snakke med. Altfor pinlig å snakke om sånt med venner. Jeg er såret, sint og ydmyket. Fant ut, etter 2 år sammen, at min forlovede brukte store deler av det første året av forholdet på å forsone seg med hvordan jeg ser ut. Ikke var jeg pen, ikke det ene og det andre, alt var galt. Og i tillegg så jeg visst veldig rar ut i ansiktet, i følge ham, en helt spesiell look som han var ekstremt skeptisk til. Siterer ham. Jeg har konfrontert ham med dette og han sier at han ikke mente det han hadde gått rundt og sagt om meg. I mange mange måneder mens han hevdet at han var sååå forelsket i meg. Og at han NÅ synes at jeg er kjempeflott og elsker alt ved vårt forhold osv. Vil ha barn med meg og gifte seg. Selvfølgelig sier han at han ikke mente det når han blir busted på denne måten, jeg forventet ikke noe annet svar. Jeg føler meg uendelig ydmyket, er sjokkert, min selvtillitt har forduftet fullstendig. Jeg oppdaget dette her og konfronterte ham for ca 1 måned siden. Mine følelser har ikke endret seg siden da i det hele tatt. Jeg skjønner ikke hvordan vi skal gå videre når jeg nå føler at jeg er noe han måtte ta til takke med og at jeg var langt fra 1. valget og at det dessuten tar lang tid å bli vant til fjeset mitt- det er såå rart liksom... Jeg orker ikke når han tar på meg, NÅ kommer med kommentarer om hvor "fin" jeg er, noe jeg selvfølgelig ikke tror på, blir bare jævla provosert. Kvalm av hele mannen. Han ga meg forresten aldri komplimenter før, men jeg trodde at han bare var den typen, noe som viste seg å være feil, da det viser seg at han har gitt mange komplimenter til kompisenes kjærester. Det har vært kald krig mellom oss den siste måneden. Han mener at jeg er tullete og at han ikke har sagt noe farlig og at jeg oppfører meg som en stor baby. So what at jeg har tenkt sånn før? Før er før og nå er nå. Sier også at forholdet vårt er så flott og at jeg bare bør glemme alle de greiene der, sette strek. Men jeg klarer ikke! Jeg klarer ikke å plassere i hodet mitt at mannen jeg elsker har tenkt slikt om meg! Mens jeg syntes selv at han var nydelig. Jeg trenger litt perspektiv. Hjelp meg! Vi er i 30 årene. Skal jeg kaste vekk alt pga dette? Jeg vil. Orker ikke å se på ham engang, sex er helt uaktuelt. Til info- jeg er faktisk ganske attraktiv og på ingen måte rar i ansiktet. Slank i kroppen. Får mye oppmerksomhet fra menn generelt, noe som gjør det hele enda mer ubegripelig for meg
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Jeg vet dette ikke er det du vil høre, men... Jeg har alt for mange ganger sett at "like barn leker best". Det vil si, at det er en grunn til at du "endte opp" med han. Kan godt være du har forandret deg siden du møtte han. Men det er tydelig at han er overfladisk, ikke bryr seg om dypere verdier, personlighet. Så hva var det du falt ved hos han? Pengene? Stilen hans? For det høres slettes ikke ut som det var personligheten hans. Anonymous poster hash: c7afb...cb7
Samosa Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Skjønner veldig godt hvordan du føler deg, altså.. Føler på en måte at når noe sånt skjer, så kan man ikke spole tilbake eller komme seg 100% over det. Jeg hadde i hvert fall aldri gjort det. Hvordan er han ellers? Er han veldig overfladisk, veldig detaljert-fiksert når det gjelder andre menneskers (spesielt jenters) utseende osv? Du er fortsatt ung, hadde helt ærlig gjort det slutt med ham selv om dette for noen virker som et mindre problem 2
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Og likevel påstår flertallet av kvinner at de vil ha ærlige menn, men dere driter i at det koster oss sex.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Vis ikke mannen min hadde syntes jeg var pen ved først øyekast ,kunne han finni seg en annen. Det er det første han skal synes er interessant hos meg. Jeg hadde ikke følt meg vel i den situasjonen du er i . Det er sikkert. Anonymous poster hash: d3e3b...afa 6
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Ok, jeg lurer på hvordan dere hadde reagert i min situasjon og jeg trenger noen å snakke med. Altfor pinlig å snakke om sånt med venner. Jeg er såret, sint og ydmyket. Fant ut, etter 2 år sammen, at min forlovede brukte store deler av det første året av forholdet på å forsone seg med hvordan jeg ser ut. Ikke var jeg pen, ikke det ene og det andre, alt var galt. Og i tillegg så jeg visst veldig rar ut i ansiktet, i følge ham, en helt spesiell look som han var ekstremt skeptisk til. Siterer ham. Jeg har konfrontert ham med dette og han sier at han ikke mente det han hadde gått rundt og sagt om meg. I mange mange måneder mens han hevdet at han var sååå forelsket i meg. Og at han NÅ synes at jeg er kjempeflott og elsker alt ved vårt forhold osv. Vil ha barn med meg og gifte seg. Selvfølgelig sier han at han ikke mente det når han blir busted på denne måten, jeg forventet ikke noe annet svar. Jeg føler meg uendelig ydmyket, er sjokkert, min selvtillitt har forduftet fullstendig. Jeg oppdaget dette her og konfronterte ham for ca 1 måned siden. Mine følelser har ikke endret seg siden da i det hele tatt. Jeg skjønner ikke hvordan vi skal gå videre når jeg nå føler at jeg er noe han måtte ta til takke med og at jeg var langt fra 1. valget og at det dessuten tar lang tid å bli vant til fjeset mitt- det er såå rart liksom... Jeg orker ikke når han tar på meg, NÅ kommer med kommentarer om hvor "fin" jeg er, noe jeg selvfølgelig ikke tror på, blir bare jævla provosert. Kvalm av hele mannen. Han ga meg forresten aldri komplimenter før, men jeg trodde at han bare var den typen, noe som viste seg å være feil, da det viser seg at han har gitt mange komplimenter til kompisenes kjærester. Det har vært kald krig mellom oss den siste måneden. Han mener at jeg er tullete og at han ikke har sagt noe farlig og at jeg oppfører meg som en stor baby. So what at jeg har tenkt sånn før? Før er før og nå er nå. Sier også at forholdet vårt er så flott og at jeg bare bør glemme alle de greiene der, sette strek. Men jeg klarer ikke! Jeg klarer ikke å plassere i hodet mitt at mannen jeg elsker har tenkt slikt om meg! Mens jeg syntes selv at han var nydelig. Jeg trenger litt perspektiv. Hjelp meg! Vi er i 30 årene. Skal jeg kaste vekk alt pga dette? Jeg vil. Orker ikke å se på ham engang, sex er helt uaktuelt. Til info- jeg er faktisk ganske attraktiv og på ingen måte rar i ansiktet. Slank i kroppen. Får mye oppmerksomhet fra menn generelt, noe som gjør det hele enda mer ubegripelig for meg Jeg forstår deg godt, og sender en trøsteklem Så ekkel han er mot deg! Slik skal det ikke være i et forhold. Hans utsagn om deg er nedbrytende. Har du anledning til å være hos venner/familie en periode og få tenkt deg om og få snakket gjennom dette med noen? Jeg vet dette ikke er det du vil høre, men... Jeg har alt for mange ganger sett at "like barn leker best". Det vil si, at det er en grunn til at du "endte opp" med han. Kan godt være du har forandret deg siden du møtte han. Men det er tydelig at han er overfladisk, ikke bryr seg om dypere verdier, personlighet. Så hva var det du falt ved hos han? Pengene? Stilen hans? For det høres slettes ikke ut som det var personligheten hans. Anonymous poster hash: c7afb...cb7 Se mer på det TS har skrevet. Det er vel heller han som "har endret" seg, dvs han har kanskje spilt skuespill, og ikke vist frem hvem han er? Han har i hvertfall ikke vært ærlig, og han har løyet til TS.
Sweet77 Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Og likevel påstår flertallet av kvinner at de vil ha ærlige menn, men dere driter i at det koster oss sex. Yes we do. Kunne ikke brydd oss mindre om uærlige menn ikke får sex. Morroklumpen. 14
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #8 Skrevet 16. august 2013 Hvordan fant du ut dette da, ts? Anonymous poster hash: ca550...dcd 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #9 Skrevet 16. august 2013 Hvorfor ble han sammen med deg hvis han mente dette?? Anonymous poster hash: 59be4...fcf 1
Anglofil Skrevet 16. august 2013 #10 Skrevet 16. august 2013 (endret) Jeg skjønner godt du føler deg både såret og ydmyket, det hadde også jeg gjort. Selvfølgelig vil man at kjæresten synes man er flott og pen. Jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde taklet det, hvis jeg skal være ærlig, og jeg hadde lurt veldig på hvordan man kan være sammen med noen man i utgangspunktet ikke liker utseende på. Mvh Yvonne Endret 16. august 2013 av Yvonne 1
Gjest Skrevet 16. august 2013 #11 Skrevet 16. august 2013 Så mannen har sittet og utlevert sine meninger om TS sitt utseende til kompisgjengen. Klaget over at han endte opp med henne, og det rare utseende hennes. Flørtet med og komplimentert damene til kameratene. Men ikke tatt seg bryet med å fortelle TS at han var litt betenkt. Dette er forræderi. Jeg ville hatt store problemer med å forholde meg til mannen. Hvorfor ble han sammen med deg, TS? Fikk han ikke fatt i noe bedre, liksom? Sender deg en stor klem. 8
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #12 Skrevet 16. august 2013 Det er noe som skurrer noe vanvittig her ja. Men helt klart forræderi og respektløst, å spille skuespill til begynne med. Men sannheten kom frem til slutt heldigvis. Og da avhenger det jo bare hvordan en ønsker å forholde seg til den. Anonymous poster hash: 029d9...0dc
Gjest Skrevet 16. august 2013 #13 Skrevet 16. august 2013 Han må i hvert fall ta eierskap til det han har gjort, og forholde seg til det. Ikke forsøke å feie det under teppet og beskylde TS for å være barnslig. 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #14 Skrevet 16. august 2013 Men...hvorfor var han sammen med deg hvis alt var galt? Det gir jo ikke mening. Anonymous poster hash: d6c68...f12 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #15 Skrevet 16. august 2013 Folk er psyco vett. Men det er ingen god grunn i seg selv det da. Anonymous poster hash: 029d9...0dc
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #16 Skrevet 16. august 2013 Det verste her er ikke det han eventuelt måtte mene om utseendet til TS, men at han tydeligvis har diskutert det med kompisene om om det er den naturligste ting i verden. Jeg hadde aldri tilgitt noe sånt.Anonymous poster hash: f5f48...8a9 2
Gjest Skrevet 16. august 2013 #17 Skrevet 16. august 2013 Han prøvde å bygge opp eget selvbilde på bekostning av TS ved å sitte og legge ut i gjengen om at hun var "rar" og at han egentlig fortjente bedre. Menta han at han var sammen med ts for å være snill?? Uansett helteit. Kompisene gjennomskuer sånt. Man er en veldig liten person om man sitter og prater sånn om kjæresten sin. For ikke å snakke om at man setter seg i et underlig lys om man sier at man er sammen med noen man egentlig ikke liker. 3
Gjest Skrevet 16. august 2013 #18 Skrevet 16. august 2013 TS: Du kan jo sende han link til denne tråden. Så ser han at det ikke bare er du som synes han er vel spesiell. Forøvrig: utseende betyr ikke all verden i det lange løp. Det er det som sitter mellom øra som teller. Der virker det som om denne karen har noen alvorlige mangler! 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #19 Skrevet 16. august 2013 TS, jeg likte heller ikke utseendet til kjæresten min før vi ble sammen. Syntes han var kjempestygg og rar. Etter å ha snakket mye sammen og vi ble godt kjent syntes jeg plutselig han var kjekk og kombinert med høy selvtillit - veldig tiltrekkende, og så ble jeg veldig forelsket og er det fortsatt fire år senere og liker utseendet hans veldig godt (iallefall om han steller seg og kler seg bra). Skjønner forresten at du er sint, såret og alt det, sånn ville jeg også hatt det, men det trenger faktisk ikke bety noe lengre. Kanskje han har slått seg til ro med dine rare trekk og elsker dem Anonymous poster hash: 7adb7...ec0 8
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #20 Skrevet 16. august 2013 Forresten - vil bare tilføye - det å diskutere utseendet ditt med kompiser på den måten var faktisk jævlig usympatisk og kjipt... Anonymous poster hash: 7adb7...ec0 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå