Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man endre seg både bli positiv og være med på ting om man møter mannen i sitt liv? Eller må en endre seg litt fra tvslave og kghenger til å bli bedre sosial og tankemessig før? Jeg hadde håpet på at en mann dukker opp og gjør livet bedre, for nå er jeg absolutt gørrkjedelig hehe.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet

Selvfølgelig kan du det! Endre deg i positiv retning etter å ha møtt drømmemannen, men det er jo en stor fordel å bedre det sosialet livet ditt for å møte drømmemannen....Muligheten for at du trenger en rørlegger, en elektriker eller en annen slags yrkeskar hjem til deg som er singel og at dere synes hverandre er kjempepene.. den sannsynligheten finnes jo, men det er kanskje litt nyttestløst å sitte å vente på den?

Nettdating er jo og et alternativ selvfølgelig, men jeg får inntrykk av at du virkelig trenger å komme deg ut...( har jo lest noen innlegg fra deg og det virker ikke som at du har det helt tipp topp...)

• Liker 1
Skrevet

Hva mennesker synes er interessant med andre er at de har utviklet seg, har egne standpunkter, interesser etc. Og da er det ikke nødvendigvis hva de gjør, men at de gjør noe som gir livet deres innhold og mening, som er interessant.

Dette gjelder også for mennesker som søker etter en partner.

Så finn heller på noe som gir livet ditt innhold og mening, så blir du også mer interessant for en mann. Positivt innhold i livet ditt gjør jo deg positiv :) Og en bra sideeffekt er jo at om du har en eller annen slik interesse, så treffer du gjerne mennesker med like interesser der du utøver den. Det i seg selv øker også sjansene for å treffe riktig fyr.

Hva jeg sier er begynn i riktig ende. Så skal du se det ordner seg - både med positiviteten og kjærligheten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...