Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Enilorac
Skrevet

Mitt største mareritt i hele verden var at typen min skulle miste følelser for meg. Vi har nå vært sammen i 3 år (19 og 22 år) vi har hatt mye ups and downs, men ble nå enige om å virkelig fokusere på å få det supert.. Han er min ordentlige første store kjærlighet og jeg føler så utrolig mye for han. Opp gjennom tidene har han sagt så utrolig mye fint til meg. Han har aldri villet gi opp forholdet uansett hva som skjer, han har blitt KNUST opp jeg hinter til å slå opp fordi vi har hatt noen krangleperioder. Han har virkelig bedt på sine knær om å aldri forlate han. Og nå kom dagen hvor han plutselig mistet følelsene for meg? Jeg er helt satt ut og sjokkert, og UTROLIG lei meg :(

Noen andre i samme situasjon nå, eller har vært der? Jeg trenger råd til å komme meg videre, hva som helst. Jeg trenger alt nå... Jeg vil gjøre hverdagen min interessant nå men jeg vet ikke hvor lett det kommer til å bli... Alle vennene jobber inkludert meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er utrolig trist nå noe sånt skjer. Har selv vært i samme situasjon og det eneste jeg kan si som kan lette litt på humøret er at du mest sannsynlig innser senere at det var det beste som kunne skje. Jeg kan ta feil. Men i mange tilfeller så er det sånn at man lærer av det hva man ønsker av partneren sin og lærer masse om seg selv som bidrar til et mye bedre forhold med en annen på et senere tidspunkt.

Kanskje ikke det svaret du ønsket

Anonymous poster hash: ef38f...ffc
  • Liker 1
Skrevet

JA vi har vel vært der omtrent alle sammen!

Aksepter at livet kommer til å suge i en periode fremover før det begynner å gå oppover igjen. Forhåpentligvis har du familie og venner og aktiviteter som du kan gjøre sammen med de slik at du ikke blir sittende alene med masse tanker for det er destruktivt i lengden.

Tiden leger alle sår selv om det ikke føles sånn akkurat nå!

:troest:

• Liker 2
Skrevet

AKKURAT det samme her. Det gjør skikkelig VONDT.. :frown:

Anonymous poster hash: 79c65...d45
Skrevet

Vet det føles helt for jævlig akkurat nå, men du kommer over det! Hele min verden raste sammen når jeg var 19 år og det ble slutt med eksen, men nå er jeg bare glad det ble slutt! Har funnet en som passer bedre for meg. Og det kommer du også til å gjøre :)

Skrevet

Viktig å holde seg opptatt med noe så du ikke blir sittende å tenke for mye..

Skrevet

Har opplevd samme(pluss litt til). Rådet mitt til deg er å bruke tiden sammen med andre(etter jobb), ikke bur deg inne. Få en ny hobby eller begyn med ting du alltid har hatt lyst til men som du ikke har tatt deg tid til før. Det finnes ikke noen fasit svar på hvordan man kommer seg videre. Meg personlig tok det tre mnd med helvette, stor vektnedgang, deprisjoner, mareitt osv før jeg endelig kunne føle at livet er ikke så verst. Har til og med kommet over til at livet er bedre uten han.. jeg fortjener noe bedre

• Liker 1
Gjest Enilorac
Skrevet

Tusen takk, ALLE svarene satt jeg utrolig stor pris på :) Selv dere som sa det ikke var det jeg ønsket å høre, dere har nok helt rett. Jeg bare skjønner ikke hvordan jeg skal klare å tenke at jeg er bedre uten han når jeg elsker han over alt på jord. Akkurat nå vil jeg jo ingenting annet enn å være sammen med han, og jeg håper VIRKELIG at jeg kommer til det punktet at jeg driter i han. Jeg bare føler det aldri kommer til å skje akkurat nå.

Gjest Enilorac
Skrevet

AKKURAT det samme her. Det gjør skikkelig VONDT.. :frown:

Anonymous poster hash: 79c65...d45

Hva skjedde? :(

Skrevet

Har dere bestemt dere for å bryte kontakten helt eller prøve å være venner? Mange som har vært sammen lenge synes ofte det er vanskelig å gi helt slipp på hverandre, selv den som slo opp.

Jeg gikk i den fella og kan anbefale deg å holde deg helt unna han, i alle fall til du er helt sikker på at du ikke føler noe lenger. Du er veldig såbar og om han ønsker å treffe deg (mange som ønsker å fortsette å ha sex f.eks etter et brudd) er det lett å gi etter i håp om at han til slutt vil bli sammen med deg igjen...

Vet det er mange som opplever dette, og det utsetter bare hele prosessen! Jeg angrer på at jeg opprettholdt kontakten med min eks, for jeg kunne vært helt ferdig med kjærlighetssorgen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...