Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har holdt på med en fyr i 3-4 mnd nå. JEG vil ha et forhold, og han vet det. Men han vil ikke ha noe serriøst. Vet ikke om det endrer seg heller.. Har vært ganske tålmodig med han, men lurer på om det er vits å fortsette. Også har jeg møtt en annen gutt, har ikke kysse els, men vi har god kjemi og han er helt min type (personlighet OG utseendemessig). Han leter etter noe serriøst, og han har sakt han har interesse for meg (vil møte meg heletiden, sender mld...) så da står jeg oppi et dilemma. Skal jeg gå videre? Har ekstremt lyst på han jeg holder på med, men lurer på om jeg kan la denne sjangsen gå fra meg. Er det verdt å vente? Pleier menn å endre mening??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har holdt på med en fyr i 3-4 mnd nå. JEG vil ha et forhold, og han vet det. Men han vil ikke ha noe serriøst. Vet ikke om det endrer seg heller.. Har vært ganske tålmodig med han, men lurer på om det er vits å fortsette. Også har jeg møtt en annen gutt, har ikke kysse els, men vi har god kjemi og han er helt min type (personlighet OG utseendemessig). Han leter etter noe serriøst, og han har sakt han har interesse for meg (vil møte meg heletiden, sender mld...) så da står jeg oppi et dilemma. Skal jeg gå videre? Har ekstremt lyst på han jeg holder på med, men lurer på om jeg kan la denne sjangsen gå fra meg. Er det verdt å vente? Pleier menn å endre mening??

Han første vil sikkert ha deg når han hører om han andre..., men da blir det jo på feil premisser mener jeg. Har du hatt sex med han første? Jeg mener at han burde vite etter flere mnd, men folk er vel forskjellige. Sikker på at han første er ekslusiv med deg?

Skrevet

Slike menn endrer ikke mening. Han vil kun ha overfladisk sex. Gå videre (men test deg for sos). S fint du har funnet en som er ute etter noe mer seriøst :) Viktig at man ønsker det samme i et forhold.

Anonymous poster hash: 3215e...767

• Liker 1
Skrevet

Han er ekslusiv. Avviser flere damer for meg, til og med kompisene sier det. Pleier å ringe meg når han er ute på byen også, vil jeg skal komme, men da sover jeg som regel..

TS

Skrevet

Hvor lenge skal man egentlig gå på gress for at en fyr skal ombestemme seg?

Gi han andre en sjanse du og se hvor det fører hen :)

• Liker 2
Skrevet

Er bare redd om jeg gjør det, kutter jeg all sjangse med han jeg holder på med..

TS

Skrevet

Har han vært i forhold tidligere?

Anonymous poster hash: 3642e...050
Skrevet

nei, han holdte bare på med en jente i en lang periode (3 år siden), uten å kalle hun kjæresten sin

ts

Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg nok gått videre. Høres ut som han du holder på med nå har store forpliktelseproblemer, dersom han holdt på med ei i 3 år, uten å kalle henne kjæresten sin. Og som sagt tidligere, sånne endrer sjeldent mening. Og om han skulle gjøre det er det mulig du ender opp med en kjæreste som bare komme til å såre deg.

Skrevet

Helt enig med Essx. Han har nok et mønster med å ikke forplikte seg. Man kan ikke endre personligheten til folk. Det beste er nok å gå videre, gi slipp på han. Finn en som vil ha hele deg, ikke bare sex med deg.

Skrevet

Hvis du egentlig vil ha han som ikke vil ha deg, bør du jo ikke bare gå for han andre bare fordi han liker deg, og du synes han er kjekk og sånt.

Kanskje lurt å være alene en stund?

Anonymous poster hash: 664a0...f48
Skrevet

De drev ikke på i 3 år! Det er 3 år SIDEN de holdt på. De dreiv vel på i 5 mnd

Skrevet

Og han jeg driver på med, blir ufattelig sjalu når jeg snakker med andre menn

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...