AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Er det vanlig å spørre dem man dater om å bli sammen eller er dette noe man regner med etter hvert?Anonymous poster hash: bc861...a4c
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Kan jo spørre om en føler for det.Anonymous poster hash: 8845e...efb
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Syns det er greit å avklare at man er sammen offisielt. Man kan gjøre det romantisk, eller veldig enkelt som i Scrubs der JD og Elliott ligger i senga og lurer på om de er sammen: JD: Will you be my girlfriend? E:: Yup. Will you be my boyfriend? JD: Yup. *klining* Ville egentlig vise med riktig klipp men fant det ikke i farta. Anonymous poster hash: 958c9...201
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Så.. det er en fordel å ha havne i sengen først med andre ord. Evt. starte noe først hvert fall. Så avhenger det jo av situasjonen og personlighetene.Anonymous poster hash: 8845e...efb
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Så.. det er en fordel å ha havne i sengen først med andre ord. Evt. starte noe først hvert fall. Så avhenger det jo av situasjonen og personlighetene.Anonymous poster hash: 8845e...efb Synes ikke det. Synes man bør vente, utvikle følelser FØR man hopper til sengs!
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Synes ikke det. Synes man bør vente, utvikle følelser FØR man hopper til sengs! Naturligvis. Trodde følelser var selvsagt under slike omstendigheter.Anonymous poster hash: 8845e...efb
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 Så.. det er en fordel å ha havne i sengen først med andre ord. Evt. starte noe først hvert fall. Så avhenger det jo av situasjonen og personlighetene.Anonymous poster hash: 8845e...efb Kommer an på personen og situasjonen selvsagt, noen følger følelsene, andre vil vente. Bare svarte på hvordan man skulle spørre eller avklare forholdet. Anonymous poster hash: 958c9...201
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #8 Skrevet 15. august 2013 Kommer an på personen og situasjonen selvsagt, noen følger følelsene, andre vil vente. Bare svarte på hvordan man skulle spørre eller avklare forholdet. Anonymous poster hash: 958c9...201 Hvordan? Ett eksempel; - Hei. Jeg liker deg. Liker du meg? Skal vi være sammen? - Hei ja. Tja, jeg liker deg jo godt, så det hørtes perfekt ut det. - Er vi enige om at det kun er oss da? Vi er eksklusive og ikke roter med andre? - Selvsagt. Det er kun deg jeg liker så godt, så vil ikke laste bort tid og energi på andre. - Okay. Så fint. Da gjør vi det sånn. Anonymous poster hash: 8845e...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå