Gå til innhold

Typen viser seg alltid frem for venninnene mine - nå er det nok!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det startet egentlig bare som et lite uhell. Typen kom naken ut av dusjen en gang jeg hadde et par venninner på besøk. Han ble helt forfjamset, ble stående et par sekunder før han forsvant inn på badet igjen. Det ble bare litt latter og knising av det hele, og egentlig bare en morsom historie.

Problemet er at jeg tror han ble tent av denne episoden, og det begynte å bli mer og mer "uhell" etter hvert, og til slutt sa jeg i fra at han måtte slutte med dette, og at jeg ble ukomfortabel med at han hele tiden skulle vise seg naken for mine venner.

Han bare fnyser av det hele og sier jeg er hårsår og sier "alle har da sett en kuk", at det er morsomt etc.

Vel, nå er i allefall grensen nådd. I går gjorde han det samme igjen. Bare at denne gangen hadde han ereksjon!!! Han hadde åpenbart "lekt" med seg selv på badet for å få den stiv før han igjen hadde et "uhell". Han kom ut av badet og kuken var knallstiv og stod rett foran venninna mi i flere sekunder (heldigivs var det bare én venninne som var der). Dette vare faen meg ikke noe uhell, det var helt bevisst. Hun ble veldig utilpass og forsvant raskt. Jeg ga han klar beskjed om at det var svært upassende, men han bare avfeide det på vanlig måte og snakket om at jeg er prippen!

Jeg har innsett at han tenner på å vise seg fram for andre, kanskje spesielt min venninner. Kanskje han er forelsket i en av dem? Det er CREEPY!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er på ingen måte noen normal oppførsel altså.

Anonymous poster hash: 1a127...1ac
  • Liker 22
Skrevet

Neste gang han kommer ut naken så sier du høyt og tydelig; Har dere sett noe så lite?!

Gjest Svampebob1
Skrevet

Haha! For en tulling! :-P

Han liker nok oppmerksomheten, men det høres ut som om han har dratt det litt langt. Jeg er sikker på at han har det gøy når han forteller kompisene sine om hva han driver med. De ler seg sikkert i hjel! Jeg vet jeg hadde gjort det :-D

• Liker 8
Skrevet

Du vet hva neste skritt er? Det er å sitte og runke av den på do til det er like før han kommer, så går han ut, har et "uhell", og drar av den i ansiktet på noen. Da vil dere le godt da tenker jeg! :)

Anonymous poster hash: 428c1...78b
  • Liker 3
Skrevet

Humor, av i sitt beste slag. (Får vel ikke bedre historier å fortelle til venner.)

Hvis en lider av downs syndrom kanskje.

• Liker 3
Skrevet

Si ti han at venninnene dine syntes penisen hans var rar og liten. Da blir det nok en stopper.

Det er jo et elendig råd dersom penisen rent faktisk ikke er rar og derimot stor.

Tror du han ville gjort dette om den var rar og liten?

Anonymous poster hash: 0b8bd...da0

• Liker 4
Skrevet

Du vet hva neste skritt er? Det er å sitte og runke av den på do til det er like før han kommer, så går han ut, har et "uhell", og drar av den i ansiktet på noen. Da vil dere le godt da tenker jeg! :)

Anonymous poster hash: 428c1...78b

HAHA!!

• Liker 3
Skrevet

Neste gang han kommer ut naken så sier du høyt og tydelig; Har dere sett noe så lite?!

Hvorfor i all verden tror dere denne fyren har liten penis?

• Liker 1
Skrevet

hahaha dette var artig lesing, det må jeg også prøve!

Anonymous poster hash: a10c0...4a1
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor gidder du å være sammen med han når han holder på sånn? Jeg tolker dette som at han gir venninnene dine en smakebit og vil de skal ha lyst på han. Uff..

Anonymous poster hash: a23fe...be1

• Liker 15
Skrevet

Si ti han at venninnene dine syntes penisen hans var rar og liten. Da blir det nok en stopper.

Hvorfor i all verden tror dere denne fyren har liten penis?

Det er vel ikke om hva vi tror, men hva som ville satt en stopper.

Tror du liker det selv?

Anonymous poster hash: 7996e...dce

• Liker 4
Skrevet

Det er vel ikke om hva vi tror, men hva som ville satt en stopper.

Tror du liker det selv?

Anonymous poster hash: 7996e...dce

Ville det satt en stopper for det om man hadde fortalt ham at han har liten penis, om han ikke har liten penis?

• Liker 1
Skrevet

Om penisen er liten eller ikke er forsåvidt irrelevant. Det er det andre hodet det er noe galt med.

Det må jo ligge et sinnsykt bekreftelsebehov bak dette. Samt er han jo veldig oppmerksomhetssyk.

Og hvis han ikke klarer å få oppmerksomhet på noen normale måter fordi en er ubrukelig,

så er det vel ikke urealistisk å forvente at en annen like ubrukelig oppførsel oppstår.

• Liker 14
Skrevet

Herregud, jeg hadde DØDD av flauhet om mannen min gjorde noe lignende. :jolie:

• Liker 22
Skrevet

Jeg hadde faktisk tatt en alvorsprat med ham og bedt ham om å vokse opp. Det der er så barnslig at han burde være flau om han er eldre enn 20.

Anonymous poster hash: 072aa...050
  • Liker 10
Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Gutter skjønner ikke greia før du tar tilbake med samme mynt (om du tør/vil).

Trenger ikke være ekstremt, men kom ut av dusjen i badehåndkle/bare BH når kompisene er der eller sørg for å få litt ekstra oppmerksomhet rundt dem (kle deg penere, smink deg ekstra - sånn at han skjønner at du gjør det nettopp fordi han får besøk). Han kommer til å synes det er ubehagelig.

Uansett unødvendig at han gjør det, jeg hadde blitt fly forbanna og kjefta så inni helsikes at kuken hans hadde søkt asyl i rumpesprekka.

Endret av Emmanuelle
  • Liker 35
Gjest Snørev
Skrevet

Ikke hør på de som sier du skal ta igjen. Det høres kult ut, men det er faktisk ditt liv det handler om. Problemet er at han ikke tar deg seriøst. Det er ikke så rart heller når du bare sier det var upassende etter han viste frem ereksjonen. Du skulle blitt rasende eller begynt å gråte. Nok er nok!

Tar forbehold om trolletråd

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...