Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer og meg har vært sammen alt for lenge. Lenge nok, for kort, alt ettersom.

Vi har gjort det slutt sikkert 20 ganger, og nå i helgen var det endelig....?

Jeg vil, av halve (!) mitt hjerte, at han flyttet ut fortere enn fanden.Resten av hjertet tenker på hva jeg går glipp av...... Han derimot, tar at i det beste, alt er i orden imorgen. ... Jadda...

Vi har kranglet stort sett siden jul, og vi hadde vel egentlig sex sist da og. Eller, elsket. Vi har gjort det på tvang 4 ganger siden da. Hvorfor? Vet ikke. Fordi vi "måtte" for forholdet sin del tror jeg. Altså. HELT DØDT.

Jeg for min del orker ikke mer. Jeg bli enda verre psykisk av all kranglingen, (ja jeg er såpass at jeg går på AAP) og det sliter veldig på alt. Alenetid kan bare glemmes. Itilegg har han ferie i 2 uker fra mandag av, og det er litt sånn "nå kan jeg bare gå å henge meg"-følelse. Vi ha snakket om at jeg er lei. Han og er lei. Alt i orden. Men vi burde virkelig bare flyttes fra hverandre......

Han er snillere en noen jeg har kjent, mer oppmerksom, øm, koselig og ok. Men det skurrer veldig.

1: Han er lat (Jeg må bevege meg, dvs, jeg går på tur 4-7 dager i uken mens han spiller tv-spill via pc eller tv på sofaen.

(sofaen er et skjellsord for meg oga de siste mnd......

2: Han skal bare ha "junk-food" Om jeg lager en skikkelig hjemmelaget middag (4 dager i uken), så er han så frekk at han spiser på gatekjøkken. Ja, får skryt for maten.... Nåde meg fordi det er paprika i noe. Døden meg om det er mer (!) *himle med øynene.....*

Vi har snakket om at det er over, vi kom (faktisk) så langt at vi fant ut at han skal flytte (min leilighet), men ingenting skjer.... Og det er 3 dager siden....

Jeg får beskjed om at "jeg kan jo ikke finne meg den første og beste!", når jeg spør hvordan det går. Fører alltid til krangel. Føles forresten ut som noe nytt å krangle om....

Og han viser ikke tegn på å finne seg leilighet. Senest idag sa han at han ville alt skulle være bra mellom oss.. JODA, jeg og, men ærlig talt.. Skjer ikke....

Tips? Hva gjør jeg... Noen i samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å svare på siden jeg ikke er i samme sko selv, men eneste tipset jeg kan komme med egentlig er å steng av følelsene og sett sakene hans på dør og ta hensyn til deg selv og psyken - lettere sagt enn gjort når det kommer til følelser, for noenganger tar følelser overhånd...

Noen type mennesker kommer aldri til å forandre seg, rett og slett fordi de ikke gidder... De utnytter situasjonen lenge nok fordi de vet at du sier ja, ok.. og så går en tid så er det tilbake på samme spor...

Kanskje ikke det beste tipset, men prøver.. :)

Anonymous poster hash: 09468...c17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...