Gjest Snørev Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Flere som ikke klarer å ta utoskap på alvor? Jeg forstår bo at det er galt, men jeg får ikke dårlig samvittighet så lenge dama ikke vet noe. 1
Alja Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 (endret) Du er en dust og nå vet alle det. Hurra Edit: Mistenker også at du er av mindre intelligens og kun postet denne statusen for å lage KG drama. Ingen liker cheating bastards. Endret 14. august 2013 av Alja91 5
Gjest Sebraen Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 (endret) . Endret 5. januar 2014 av Sebraen 2
Gjest Snørev Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Meningen å bruke ab, men tråden er her fordi jeg lurer på hvor vanlig det er. Selvsagt er det galt å være utro, men jeg får altså ikke dårlig samvittighet. Er som med sigmynertiggerne jeg ikke synes synd på, jeg rasjonaliserer det bort.
Gjest Sebraen Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 (endret) . Endret 5. januar 2014 av Sebraen
Gjest HappyWaffle Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 hurra enda en idiot. hvorfor være i et forhold hvis du skal være utro?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Meningen å bruke ab, men tråden er her fordi jeg lurer på hvor vanlig det er. Selvsagt er det galt å være utro, men jeg får altså ikke dårlig samvittighet. Er som med sigmynertiggerne jeg ikke synes synd på, jeg rasjonaliserer det bort. Hvordan rasjonaliserer du at det er greit om du vet at det er galt? Anonymous poster hash: 60610...58f
Gjest LonelyAngel Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Vanlige mennesker som er glad i partneren sin får dårlig samvittighet. De som ikke føler noen form for dårlig samvittighet er det noe galt med ett eller annet sted.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Vet mange tenker som snørev. Men den dagen du blir tatt og det blir et helvete..hva da? Angrer du på at du ikke var flinkere til å skjule sporene dine, eller vil du da angre på at du var utro i utgangspunktet? Og er det virkelig verdt det? Med tanken på helvete som blir hvis det blir oppdaget? Og er det såå innmari godt å få seg noe på si, at det er verdt risken?
Gjest Snørev Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 Hvordan rasjonaliserer du at det er greit om du vet at det er galt? Anonymous poster hash: 60610...58f Sa jo det. Er jo galt å ta med en penn fra jobben også men føler meg ikke som en tyv. Millioner sulter og vi lever som konger i norge. Jeg har sex med noen andre og dama vet det ikke
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 Sa jo det. Er jo galt å ta med en penn fra jobben også men føler meg ikke som en tyv. Millioner sulter og vi lever som konger i norge. Jeg har sex med noen andre og dama vet det ikke for noen idiotiske sammenligninger! hvis du føler at det å ta en penn fra jobben er like galt/greit som å være utro mot dama så er noe feil altså. Anonymous poster hash: d98ef...c24 1
Gjest LonelyAngel Skrevet 14. august 2013 #12 Skrevet 14. august 2013 Sa jo det. Er jo galt å ta med en penn fra jobben også men føler meg ikke som en tyv. Millioner sulter og vi lever som konger i norge. Jeg har sex med noen andre og dama vet det ikke Kan du seriøst kose og elske med dama de, og samtidig sitte med at du puler andre jenter i skjul? Som sagt, da er det noe galt inni hodet ditt.
Gjest Snørev Skrevet 14. august 2013 #13 Skrevet 14. august 2013 Vet mange tenker som snørev. Men den dagen du blir tatt og det blir et helvete..hva da? Angrer du på at du ikke var flinkere til å skjule sporene dine, eller vil du da angre på at du var utro i utgangspunktet? Og er det virkelig verdt det? Med tanken på helvete som blir hvis det blir oppdaget? Og er det såå innmari godt å få seg noe på si, at det er verdt risken? Om jeg blir tAtt vet jeg ikke om jeg vil angre. Om hu gråter vil nok jeg føle meg dårlig. Det er vel ganske naturlig. Nå tror ikke jeg at beg blir tatt. Jeg er ikke naiv men de fleste tilfeller er et nok bare sterke mistanker og da hadde jeg nektet. Men ja vadde fortsatt vært verdt det om beg ble tatt.
Gjest Sebraen Skrevet 14. august 2013 #14 Skrevet 14. august 2013 (endret) . Endret 5. januar 2014 av Sebraen
Gjest Snørev Skrevet 14. august 2013 #15 Skrevet 14. august 2013 Hvordan ville du følt deg hvis kjæresten din var utro mot deg? Er egentlig ikke sikker. Aldri opplevd det før.
Gjest Sebraen Skrevet 14. august 2013 #16 Skrevet 14. august 2013 (endret) . Endret 5. januar 2014 av Sebraen
Gjest stian Skrevet 14. august 2013 #17 Skrevet 14. august 2013 Hmm, velger og ikke rakke ned på deg. Du er no ærlig,den skal du ha. En vennine av meg hva utro i lang tid, hun hadde heller aldri samvitighet. Men helt til jeg truet meg og fortelle han hva hun holdt på med, då innrømmet hun alt til han for så og ligge seg flat av feik årsak. Må nevne dette er ikke noe vennine av meg mer. Han tilga hun og de lever sammen, og jeg vet hun ikke angrer på det. Men det tror han, for hun kom meg i forkjøpet. Så trådstarter skal ha en ting du er hvertfall ikke falsk. Hva du holder på med er helt feil, men jeg lever etter det jeg ikke vil andre skal gjøre mot meg gjør ikke jeg mot de. Du vet karma ;-) sier bare stå på,alt kommer ut til syvende og sist likevel
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #18 Skrevet 14. august 2013 Flere som ikke klarer å ta utoskap på alvor? Jeg forstår bo at det er galt, men jeg får ikke dårlig samvittighet så lenge dama ikke vet noe. Har du dame eller er det en tenkt situasjon? Anonymous poster hash: 2dc7e...696
MilleVanille Skrevet 14. august 2013 #19 Skrevet 14. august 2013 Er egentlig ikke sikker. Aldri opplevd det før. Hva vet du om det?
Blod Skrevet 14. august 2013 #20 Skrevet 14. august 2013 Om jeg blir tAtt vet jeg ikke om jeg vil angre. Om hu gråter vil nok jeg føle meg dårlig. Det er vel ganske naturlig. Nå tror ikke jeg at beg blir tatt. Jeg er ikke naiv men de fleste tilfeller er et nok bare sterke mistanker og da hadde jeg nektet. Men ja vadde fortsatt vært verdt det om beg ble tatt. Du fortjener henne ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå