Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, vet jeg er teit, men jeg føler det nå sånn da.. At det ikke er vits i at jeg er tilstede når svigers er her for de snakker bare om kjedelige ting, folk jeg ikke kjenner, minner jeg ikke har osv, så jeg sitter bare der og ser dum ut eller kjeder meg. Så sist jeg svigermor var her, var jeg ikke tilstede, bare hilste, så satt mannen min og svigermor og bablet seg imellom.

Han ble sur på meg og mente jeg var frekk som ikke var tilstede, kanskje det, men hva er vitsen da? Sitte der og ikke si et ord, nesten sovne, ikke skjønne hva samtalen dreier seg om annet enn at det er om noen man ikke kjenner.

Det er etikette å sitte og glane uten å ha noe å si når man har besøk?

Anonymous poster hash: b0b99...13b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, for en holdning! Svigermoren din kommer du til å ha mye med å gjøre enten du vil eller ei. Bli kjent med henne slik at du slipper å sitte der å kjede deg. Helt enig med mannen din, skjerp deg!

Anonymous poster hash: 628ec...0dc
Skrevet

Det verste er kanskje at jeg kjenner henne gjennom fem år. Og det er fortsatt snakk om tippoldefar eller annet jeg ikke aner hvem er. Merkelig!

Anonymous poster hash: b0b99...13b

Skrevet

Du kan jo dreie samtalen inn på andre ting?

Eller interesser deg mer for deres familiehistorie og sånt. Snakk om din! Hvis hun ikke synes det er interessant, tenker hun seg kanskje om før hun gnåler videre om sin:p

Min ekssvigermor snakket mye dritt om andre folk, irriterte seg over ting hun ikke fikk gjort noe med, la seg oppi ting hun ikke har noe med, bekymret seg for ungene sine osv osv. Bare negative ting. I annenhver setning sa hun også at hun skulle slutte å tenke på det/snakke om det.

Jeg sa det rett ut til henne jeg. At det ikke er godt for noe å sitte sånn der og snakke om den samme driten hele tiden. Så ikke bare si hun skal slutte, men slutt.

Og det gjorde hun.. En liten stund. Så var det på`n igjen. Jeg ble sliten av henne, og påvirket av det dårlige humøret hennes. Så jeg takk meg unna. Når vi var i samme rom prøvde jeg å skifte samtaleemne. Både jeg og eksen svarte ikke noe når hun snakket dritt. Han syntes heldigvis det samme som meg, så vi kranglet ikke eller noe om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...