Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nyedama
Skrevet

skal ta forhistorien veldig kort her. Min nye samboer og jeg har begge hver ute av forholde våre lang tid før vi fant hverandre, vi har kjent hverandre i mange år før vi ble par så ja vi kjenner hverandre på godt og vondt kan man si.

Når det ble kjent at vi ble et par begynte hans eksdame og bokstavelig terrorisere oss hun ringt til alle rare tider på døgnet og fortalte hvor mye hun savnet han og ja dere vet alt det der. Hun forlangte noen ting tilbake som hun fikk til sendt med norgespakker osv. så bestemte hun seg for å lage fred meg oss noe som ikke gikk for når hun så oss igjen startet hun et helvete med typen som ente med at han ble utrolig sint og forklarte henne at hun kunne komme seg ut av livet hans og mitt.

Jeg skal innrømme at jeg ikke har blandet meg noe særlig i det for de gangen jeg har gjort det har det gått utover typen så av hensyn til han lar jeg heller være.

så en dag var det en liten stemme i hode mitt som sa at dama ikke var helt ferdig med å forfølge oss så jeg råttet meg sammen med typen og fikk det til å se utad på våre sosiale mediar at vi ikke var sammen lenger og ganske riktig etter to dager var hun der igjen og ba om godt være og alt det der til oss begge to. Hun syns jo at forholde mellom oss tre ( har jo aldri hvert noe forhold oss 3) hadde blitt vanskelig. Hun er helt ille når hun drikker for da kommer truslene om det en og det andre for dagen etter kommer hun å ber om godt vær vi mailer og slikt ( Hun bor et stykke unna oss). Hun har en tendens til å oppsøke plasser vi er på da hun deler felles hobby med oss bare for å lage store drama scener ut av det også

Jeg har sakt veldig klart i fra at neste gang noe slikt skjer så gidder jeg ikke holde munn lenger og kommer til å fortelle henne at hun burde finne seg noe annet å gjøre og latt folk være i fred, typen er enig for han vil jo ikke ha henne i livet sitt eller vårt. så kommer spørsmålet:

skal jeg virkelig gjøre som jeg har sakt og fortelle dama akkurat hva jeg syns om henne og det hun driver med mot oss eller skal jeg av hensyn til type latt saken ligge og håpe at den vil dø ut av seg selv? Det skal understrekes at dama har holdt på i snart 3 mnd med dette her Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare anmelde henne?

Anonymous poster hash: 2820a...442
Skrevet

Hei . Du har blandet deg godt inn i dette da du er villig til og "offentlig" sier at det er over med deg og typen bare for og se om hun kommer tilbake og maser. regner med at det var noen dager siden dere hadde hørt fra jente da dere gikk til det steger og så det var slutt mellom dere,dette ristet liv i jenta sine følelser igjen så her må dere takke dere litt selv faktisk :)

Gjest Nyedama
Skrevet

Anmeldes går ikke da hun ikke har gjort noe som loven kan ta tak i, det har vi prøvd.

skal nok si at hun var i full gang da vi gjorde det. Hun hadde til og med påstått at hun var ferdig med typen min fordi hun hadde funnet en annen, men det så vi jo resultatet av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...