Gå til innhold

Jeg konfronterte han som dopet meg ned.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en dust jeg er. Nå er jeg så engstelig at jeg ikke klarer å slappe av. Er redd det skal skje en familie tragedie, selv om det er høyst usannsynlig.

Når jeg var liten ble jeg dopet ned og missbrukt lett seksuelt av ett familie medlem. Jeg bor fortsatt hjemme i en alder av 20 år++ (merkelig nok). Etter dette jeg opplevde som barn har egentlig hele familien bare fortrengt det hele og vi lever som en vanlig familie.

Saken er at i dag konfronterte jeg vedkommende, bare for å høre hva jeg ble dopet ned meg. Jeg var nysgjerrig, og har egentlig alltid lurt på hva jeg fikk. (Da jeg husker jeg var nesten full og svimmel de gangene jeg ble dopet ned.)

Vedkommende reagerte med sinne. At jeg kom til å ødelegge hele familien, og hva i huleste jeg ville oppnå med dette her!? Jeg trakk meg tilbake og godtok at han svarte "paracet" når jeg spurte. Selv vet jeg at det var sterkere enn som så.

Uansett.. Nå har jeg helt angst for at det skal skje noe her. Jeg klappet vedkommende på skulderen og sa at det går fint, og at jeg ikke skal lage noe "bråk". Jeg tenker liksom at vedkommende er redd for at jeg skal gå videre med dette her, og har jo hørt om folk som tar livet av hele familien.

Jeg har lyst til å låse soveromsdøren nå, selv om jeg egentlig ikke tror noe vil skje. Likevel angrer jeg på at jeg konfronterte han.

Anonymous poster hash: ab372...888
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i han..

Du fortjene svaret på det du vil vite! hvorfor svinet går fri er noe rart... ødelegge familien? har han ikke ødelagt nok med seksuell missbruk.

Kan fortelle en liten historie fra min side.

Ble ilag med eksen min for et par år siden. kort fortalt hun ble overgrepet av date drug. jeg sporte hun hvordan effekt hun fikk. det hørte ut som rohypnol (flunitrazepam er et potent benzo). dere med angst får nok sobrill eller valium, bare rohypnol er mye sterkere.

Eksen min hadde latt glasset stått ubevoktet mens hun var på toalettet. under dette hadde en "liksom nær kompis kvelt en pulver form i glasset".

Fikk jo selvfølgelig vite dette å det braste for meg. kort fortalt så satt jeg ca 1år på et høy sikkerhet fengsel. for engang skyld forsto familien meg å vi fikk nærmere kontakt.

Knekte flere beinbrudd samt hodeskade på svinnet.

Rohypnol er blitt ulovlig men veldig kjent for "date rape". samme kan vel sies om GHB.

GHB gir en alkohol følelse og ghb er flytende.

Det jeg synes er snålt med historien din er at DIN FAMILIE BARE IGNORERE DET... høres utrolig mystisk ut.

Hadde søsteren min blitt seksuelt missbrukt hadde jeg drept h*n på stedet. hadde gitt en faen i om det var faren min eller onkel... trur til og med Mamma hadde kjørt en kniv i strupen på Pappa om han hadde seksuelt missbrukt søsteren min.

Er du fra en fucktup familie?

Anonymous poster hash: e3a00...cb7
  • Liker 11
Skrevet

Er du fra en fucktup familie?

Du trenger ikke skrive slikt. Vi er flere søsken i familien og det er kun jeg, og foreldrene mine som vet om dette her. Grunnen for at vi enda holder sammen er fordi vi ikke vil ødelegge familien totalt, det ville også blitt snakk i hele bygda om det som hadde skjedd. Mine søsken vet ikke om det (de er mye eldre). De ville blitt totalt knust om de hadde fått vist det.

Vedkommende var aldri voldelig av seg. Det var ikke som at han slo meg, eller gjorde meg fysisk vondt. Det var ikke mangel på kjærlighet til sitt eget blod, men det var kjærlighet på feil måte.

/ts

Skrevet

Du trenger ikke skrive slikt. Vi er flere søsken i familien og det er kun jeg, og foreldrene mine som vet om dette her. Grunnen for at vi enda holder sammen er fordi vi ikke vil ødelegge familien totalt, det ville også blitt snakk i hele bygda om det som hadde skjedd. Mine søsken vet ikke om det (de er mye eldre). De ville blitt totalt knust om de hadde fått vist det.

Vedkommende var aldri voldelig av seg. Det var ikke som at han slo meg, eller gjorde meg fysisk vondt. Det var ikke mangel på kjærlighet til sitt eget blod, men det var kjærlighet på feil måte.

/ts

Jeg hadde ville visst det om mine småsøsken ble seksuelt misbrukt. Jeg hadde hatt lyst til å hjelpe. Beklager, men jeg kan ikke over hode forstå foreldrene dine som hysjer dette ned for ikke å lage hull i fasaden i familien. Er ikke du, og at du skal få noe form for rettferdighet, mye viktigere? Det de har lært deg er at man skal tie stille om kriminelle handlinger mellom familiemedlemmer, fordi fred er viktigere enn barnas rettigheter. Hva vil du gjøre om dine barn blir utsatt for det samme?

Anonymous poster hash: 1d5ef...c12

• Liker 12
Skrevet

Jeg hadde ville visst det om mine småsøsken ble seksuelt misbrukt. Jeg hadde hatt lyst til å hjelpe. Beklager, men jeg kan ikke over hode forstå foreldrene dine som hysjer dette ned for ikke å lage hull i fasaden i familien. Er ikke du, og at du skal få noe form for rettferdighet, mye viktigere? Det de har lært deg er at man skal tie stille om kriminelle handlinger mellom familiemedlemmer, fordi fred er viktigere enn barnas rettigheter. Hva vil du gjøre om dine barn blir utsatt for det samme?

Anonymous poster hash: 1d5ef...c12

Jeg skjønner hva du mener. Men jeg vet at dersom min storesøster hadde fått vite det, så hadde hun sikkert tatt livet sitt. Hun er en skikkelig pappajente. Så dere forstår kanskje at det er pappa det gjelder.

Jeg tror hele familien hadde raknet. Pappa måtte dratt i fengsel, mor hadde sikkert havnet på kjøret etc. Jeg synes ikke det er verdt det, derfor "godtar" jeg det bare. Selv om det er vondt, kan jeg leve med det. Det er mange år siden det skjedde.

/ts

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Men jeg vet at dersom min storesøster hadde fått vite det, så hadde hun sikkert tatt livet sitt. Hun er en skikkelig pappajente. Så dere forstår kanskje at det er pappa det gjelder.

Jeg tror hele familien hadde raknet. Pappa måtte dratt i fengsel, mor hadde sikkert havnet på kjøret etc. Jeg synes ikke det er verdt det, derfor "godtar" jeg det bare. Selv om det er vondt, kan jeg leve med det. Det er mange år siden det skjedde.

/ts

Faren din fortjener det!

Hvorfor skal din mor havne på kjøret? nu heng jeg virkelig ikke helt med. skal søsteren din ta selvmord fordi hun er en pappajente?

Faren din fortjener livstids fengsel med avkuttet penis. hva om svinnet gjør det mot noen andre, og du ikke gjorde noe med det?

Familien er for å ta hånd og beskytte ikke ta selvmord å havnet på cola kjøre, fordi du ble seksuelt missbrukt. din mor har deg og søsteren i livet. noe som nok betyr alt for hun å faren din er et svin som kan råttne i helvete.

Ditt liv og dine valg.. men før eller siden må du nok fortelle hemmeligheten.

• Liker 5
Skrevet

/ts

Familien er for å ta hånd og beskytte ikke ta selvmord å havnet på cola kjøre, fordi du ble seksuelt missbrukt. din mor har deg og søsteren i livet. noe som nok betyr alt for hun å faren din er et svin som kan råttne i helvete.

Ditt liv og dine valg.. men før eller siden må du nok fortelle hemmeligheten.

• Liker 1
Skrevet

/ts

Psykisk ødelegger mere en fysisk...

• Liker 2
Skrevet

Skjønner at du ikke vil ødelegge familien, men hvordan kan du bo sammen med en som har misbrukt deg seksuelt? En som kanskje er pedofil? Tenk om han misbruker noen andre også da, siden han får gå fri for dette?

Anonymous poster hash: e1b20...13e

• Liker 4
Skrevet

Skulle til å spørre om det var din far, så såg jeg du skrev det var han det gjalt.

Må si jeg er overasket over din mor som har valgt å fortsette å bo ilag med det svinet, og ikke anmeldt han.

Det er jo han som er skyld i dette, og det er han som hadde ødelagt familien vist dette kom ut. Og true deg med at du ødelegger familen ved å konfrotere han, er bare en trussel han bruker mot deg. Er ikke DU som evt ødelegger familien, det er HAN!!!

Men jeg synes ikke moren din er noe bedre som ikke gjorde noe med dette, og fortsatte livet videre med dette svinet enn å ta hensyn til deg og gi deg omsorg og støtte over det du har opplevd. Synes hun også er et svik mot deg.

Anonymous poster hash: 4e216...5c4
  • Liker 9
Skrevet

:hakeslepp: Du har ikke en mor en gang.. en mamma hadde aldri godtatt dette. Du skriver som om du nærmest har blitt hjernvasket.. Jeg har ikke ord. Hadde jeg vært deg hadde jeg kuttet kontakten med familien, moren din velger et svin over dattern sin, hadde det vært min mor kunne jeg aldri hatt et forhold med henne igjen.

:klem:

Skrevet

Det er ikke DU som ødelegger familien. Det er faren din som har ødelagt for alle, mest av alt for deg. Det er vanlig at offeret føler skyld. Det er helt normalt at du påtar deg skylden for det som er skjedd.

Men vet du? Det er ikke din skyld at det er skjedd. Det er ikke din skyld at faren din er slik. Det er ikke din skyld at han gjort det han har gjort mot deg. Det er ikke din skyld at han ødelegger så mange liv med det han har gjort.

Det er slettes ikke din skyld. Ikke tenk tanken en gang!

Du er ødelagt, ikke bare av det som er skjedd, men det at du akseptere en slik tankegang som at, "det er viktig å ha en fin fasade utad". Det er ikke viktig, på ingen måte. Det viktige er at han ber om unnskyld og gjør opp for sine synder. Det han burde være opptatt av er sin datter, deg. Å fortelle hva som er skjedd. Det vanskelige er jo at han er far, så han burde være den som holder om deg og gir deg trygghet, men hvordan skal han kunne gjøre det når han er den som har begått overgrep?

Det er ikke din skyld. Ikke tenk tanken en gang! Du har ikke ansvaret for noe av dette. Ikke en gang for å holde løgner ved like for at saker skal se flott og fint ut på utsiden.

Ditt ansvar er deg. Å vise omtanke for deg selv. Ikke la han få ete deg opp for resten av livet. Våg å prate om det som er skjedd. Er du redd han så fortell andre du stoler på at du er redd han.

Har du noen du stoler på som du kan fortelle om dette til?

Anonymous poster hash: f4f53...91f
  • Liker 6
Skrevet

:hakeslepp: Du har ikke en mor en gang.. en mamma hadde aldri godtatt dette. Du skriver som om du nærmest har blitt hjernvasket.. Jeg har ikke ord. Hadde jeg vært deg hadde jeg kuttet kontakten med familien, moren din velger et svin over dattern sin, hadde det vært min mor kunne jeg aldri hatt et forhold med henne igjen.

:klem:

Min pappa har jo nektet for det hele, og jeg tipper at mamma tror han. Eller kanskje hun bare fortrenger alt. Pappa mente jeg må ha drømt det hele, og at han aldri kunne ha gjort noe slikt mot meg. Så ble det liksom med det, selv om det var mye sjau i heimen den gang. Jeg kan vel også legge til at det ikke er snakk om samleie, men taffsing. (Ikke at det gjør det greit..)

/ts

Skrevet

Du høres forferdelig hjernevasket ut.

Jeg kan ikke fatte og forstå hvorfor du har valgt å bo sammen med dem.

Moren din støtter faren din istedet for deg.

Det må være noe av det verste sviket jeg har hørt.

Og hvem vet hvor mange andre ungjenter faren din har vært bortpå?

Det er ikke for sent å anmelde det. Det er aldri for sent.

Du lever i en dysfunksjonell familie, uten tvil.

• Liker 8
Skrevet

Min pappa har jo nektet for det hele, og jeg tipper at mamma tror han. Eller kanskje hun bare fortrenger alt. Pappa mente jeg må ha drømt det hele, og at han aldri kunne ha gjort noe slikt mot meg. Så ble det liksom med det, selv om det var mye sjau i heimen den gang. Jeg kan vel også legge til at det ikke er snakk om samleie, men taffsing. (Ikke at det gjør det greit..)

/ts

Hm. Du høres litt hjernevasket ut. Har du gått til noe slags psykolog for å jobbe deg igjennom dette? Hvorfor bor du fortsatt hjemme?

Jeg synes du skal flytte ut hjemmefra og begynne hos psykolog. Du trenger ikke å lage rabalder i familien, men du trenger å få hjelp til å se at det er din far som er problemet her, ikke du.

Ang. det at han ble sint i kveld, du kan jo godt låse døren på rommet ditt, men antagelig ble han bare sint fordi du tok opp noe som han absolutt ikke er stolt av og selvsagt helst ikke vil ha noe snakk om. Han kommer neppe til å gjøre noe. Det er jo lenge siden han faktisk gjorde dette også.

Anonymous poster hash: c52fe...747

• Liker 3
Skrevet

Går det bra med deg, TS? Hva skjedde?

Anonymous poster hash: f4f53...91f
Skrevet

Som de andre sier: Det er ikke _du_ som har ødelagt noe som helst. Det er _han_.

• Liker 2
Skrevet

Kjipt om dere finner ut at han har gjort det samme med barnebarna sine..

Anonymous poster hash: 7da2c...f8d

• Liker 4
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir irritert.. det er selvfølgelig synd på deg og det du har opplevd men min far var også pedofil og da det familien vant ved å ikke dele og anmelde han var at han forgrep seg på flere.. og for meg så er de like mye skyld i det som han..

Tenk om du har gjort det samme? Ikke sier noe så flere blir misbrukt i fremtiden?

Min mor forsatte å være sammen med han og ingenting hun sier kan få meg til å forstå hvorfor..

Jeg føler med deg men pedofile mennesker burde få kappet av penis og baller i tillegg til å bli avslørt for hele verdens befolkning så folk kan bestemme selv om de vil la sine barn omgås det menneske..

• Liker 4
Skrevet

Hvordan kan du vite at ikke dine eldre søsken også har blitt misbrukt? Kanskje bærer de på samme vonde hemmelighet.

Det er ikke du som kan ødelegge hele familien, det ar det din far som gjorde da han misbrukte deg. Han har ingen rett til å bli sint, det er det du som har.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...