Gå til innhold

Tar kvinner mindre kontakt for å sjekke om han er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kompis av meg påsto her om dagen at etterhvert når man har datet en jente en stund og hun liker deg, så vil hun teste om mannen er interessert i noe mer enn kun moro og sex. Han sa at etter noen måneder begynner hun å ta mindre kontakt og spiller mindre interessert, for å se om mannen da vil ta mer kontakt.

Stemmer dette? Noen kvinner som gjør dette? Høres jo for meg helt merkelig ut.

Anonymous poster hash: 3b2ee...a5a
Videoannonse
Annonse
Gjest Yellowrose
Skrevet

Det er veldig merkelig ja! Men ganske mange kvinner (og menn) holder på sånn. Men kan jo være at man ikke vil være for pågående og masete også.

Skrevet

Jeg tror ikke det stemmer for flertallet. Men det stemmer kanskje for de som synes at det alltid er de selv som tar initiativ til kontakt. At de vil sjekke om han de dater også tar kontakt om han får sjansen, eller om han bare svarer for å være hyggelig.

Anonymous poster hash: 3717f...b00
  • Liker 2
Skrevet

Det er veldig merkelig ja! Men ganske mange kvinner (og menn) holder på sånn.

Nei, menn driver ikke med spill. Vi menn sier ting rett ut. Det er derfor kvinner oppfatter oss som "enkle", fordi vi gjør ikke ting mer kompliserte enn de trenger å være.

Anonymous poster hash: 3cc38...8e1

• Liker 1
Skrevet

Nei, menn driver ikke med spill. Vi menn sier ting rett ut. Det er derfor kvinner oppfatter oss som "enkle", fordi vi gjør ikke ting mer kompliserte enn de trenger å være.

Ehh.. rett ut?? Det er vel enten rett ut, eller ignorere tror jeg.

Anonymous poster hash: 3717f...b00

• Liker 1
Skrevet

Ja, det stemmer.

Anonymous poster hash: be4a6...d3d
Skrevet

Nei, det er ikke alltid menn sier ting rett ut.

Bare les deg opp på alle trådene her på forumet, der dama ikke skjønner hvorfor typen plutselig er blitt utilgjengelig, og ikke lar høre fra seg. Mange er utrolig feige.

På det ts spør om, så tror jeg kvinner er redde for å være for pågående. Får de mistanke om at typen ikke er så interessert, trekker de seg unna for ikke å bli oppfattet som masete.

Skrevet

Det der hadde (har) aldri fungert på meg.

Ingen interesse fra dama betyr ingen interesse fra meg.

Gjest Yellowrose
Skrevet

Ikke alle menn sier ting rett ut, nei! Jeg snakker rett fra leveren og har vært borti flere menn som ikke tørr si ting rett ut. Ikke tro menn er noe bedre enn kvinner når det kommer til å "spille spill" ;)!

Gjest Svampebob1
Skrevet

Noen gjør dette. ja.

Det er ganske tullete, egentlig.. Men om hun trenger å vite at hun er spesiell for meg og jeg vil ha henne, så gidder jeg ikke å bry meg og gir henne det lille ekstra hun trenger.

Men hvis det utvikler seg til å bli at jeg kun gir av meg selv og hun kun sitter og tar imot, så kan hun regne med en advarsel fra min side. Den gjør hun lurt i å ta på alvor, hvis ikke mister jeg interessen selv :-P.

Skrevet

En kompis av meg påsto her om dagen at etterhvert når man har datet en jente en stund og hun liker deg, så vil hun teste om mannen er interessert i noe mer enn kun moro og sex. Han sa at etter noen måneder begynner hun å ta mindre kontakt og spiller mindre interessert, for å se om mannen da vil ta mer kontakt.

Stemmer dette? Noen kvinner som gjør dette? Høres jo for meg helt merkelig ut.

Jeg gjør det om jeg føler at det er jeg som "gir" alt (altså om jeg har tatt initiativ de siste gangene uten at jeg føler det går noen vei). Da handler det mer om at jeg tar et hint om at han enten ikke er så interessert, eller han rett og trenger mer tid enn meg på å finne ut av interessen.

Om det er interesse der kommer de sterkere tilbake og da kan jeg gi tilbake mer igjen. Om det ikke var interesse der, så er det for meg et naturlig skritt i å gå videre.

Anonymous poster hash: 0603b...b60

Skrevet

Er vel noen som gjør dette... Men det har aldri vært i mine tanker før. Synes det er teit. Er jeg interessert, viser jeg interesse.

Skrevet

Det stemmer ofte, ja.

Skrevet

Det stemmer ofte, ja.

Så jenta kan være interessert i en fyr og ha mye kontakt, men så når det blir litt mer seriøst trekker hun seg unna for å se om han kommer etter?

Det høres jo helt sykt ut. Er det ikke like stor risiko for at han da tar det som en avvisning?

• Liker 2
Skrevet

Så jenta kan være interessert i en fyr og ha mye kontakt, men så når det blir litt mer seriøst trekker hun seg unna for å se om han kommer etter?

Det høres jo helt sykt ut. Er det ikke like stor risiko for at han da tar det som en avvisning?

Tradisjonelt er det gutta som tar mest initiativ, og hvis hun oppfatter det som at det dabber av fra hans side, så kan dette være en måte å se hvor mye han bryr seg. Dersom han da gir blanke i hele greia, så har han ikke vært tilstrekkelig interessert.

Jeg tror ikke kvinnene gjør det når det blir seriøst, de gjør det når de får følelsen av at det er de som tar initiativ hele tiden, og at han ikke følger opp. Er det seriøst fra begges side, tviler jeg sterkt på at noen trekker seg tilbake. Da er de jo trygge på hva han vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...