Gå til innhold

Intimbarbering.. Hvor viktig for slikking? Og hvordan få det til best mulig uten sår og kløe og svette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trommevirvel!

TS har barbert seg!

Prøvde nå! Brukte begge RFSU-produktene og pro-glide barberhøvel. Var godt med den nice'n cool etterpå. Ligger til tørk. :P Så nå er det viktig med luft og sånt? Kanskje ha på sinksalve i natt eller best uten? Må jeg bruke bomullstruser nå da? Tok rundt åpningen på begge sider nedover... og litt ovenfor klitten, men det vet jeg ikke om jeg vil fortsette med... Venusberget bare har jeg stusset med saks. Der får jeg bare sår..i større grad og ser ikke poenget med å barbere der? Jeg har ei sånn mus med stort venusberg som på en måte er ovenfor resten..det går ikke i ett som det gjør hos mange...vanskelig å forklare..noen som skjønner? :P

TS



Anonymous poster hash: 26ef7...3c7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte føler man seg renere om man barberer underlivet? Man er vel like ren om man har hår eller ikke? :P Er følelsen det er snakk om da? Hmm...

Hårets funksjon er å transportere smuss vekk fra slimhinnene, så det betyr jo at de blir smussete mellom hver dusj. Uten hår går det rett i trusa, så man slipper å ha det "på kroppen".

Anonymous poster hash: 6dfad...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårets funksjon er å transportere smuss vekk fra slimhinnene, så det betyr jo at de blir smussete mellom hver dusj. Uten hår går det rett i trusa, så man slipper å ha det "på kroppen".

Anonymous poster hash: 6dfad...030

Ja, men jeg vasker meg jo uansett før sex... i alle fall før oral...

Anonymous poster hash: 26ef7...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg vasker meg jo uansett før sex... i alle fall før oral...

Anonymous poster hash: 26ef7...3c7

Det handler ikke om like før sex. Eller før oral. Det handler om hele tiden, stort sett. :)

Anonymous poster hash: 82a0e...20e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det best å shave annenhver dag eller? Kjenner jo at det begynner å stikke meget kjapt...

TS



Anonymous poster hash: 7472d...a00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det best å shave annenhver dag eller? Kjenner jo at det begynner å stikke meget kjapt...

TS

Anonymous poster hash: 7472d...a00

Det beste ville jeg si er å vokse. Men det er meget smertefullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste ville jeg si er å vokse. Men det er meget smertefullt.

Joda, men nå shaver nå jeg for tida. Så jeg lurer på i den forbindelse. Vil det være best å shave annenhver dag for å venne seg til det og får å holde frisyren?

Hvordan er det når det gjelder å ta pauser? vil det være bra eller dårlig? Hvis jeg f.eks. holder opp noen uker og så shaver noen uker og så holder opp igjen? Har det noe å si den ene eller den andre veien?

TS

Anonymous poster hash: 7472d...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer meg glatt annenhver dag, det gjør at jeg slipper nupper også tar ikke "jobben" så lang tid.

Pauser er ikke noe problem, jeg hadde problemer med å få det ordentlig til når jeg hadde gips, og ble ikke kløe når jeg tok den skikkelig når gipsenvar av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer meg glatt annenhver dag, det gjør at jeg slipper nupper også tar ikke "jobben" så lang tid.

Pauser er ikke noe problem, jeg hadde problemer med å få det ordentlig til når jeg hadde gips, og ble ikke kløe når jeg tok den skikkelig når gipsenvar av :)

Hva hadde du gips for?

Anonymous poster hash: 82a0e...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde du gips for?

Anonymous poster hash: 82a0e...20e

Veldig off topic, men jeg kutta en sene og måtte operere foten.

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer meg glatt annenhver dag, det gjør at jeg slipper nupper også tar ikke "jobben" så lang tid.

Pauser er ikke noe problem, jeg hadde problemer med å få det ordentlig til når jeg hadde gips, og ble ikke kløe når jeg tok den skikkelig når gipsenvar av :)

Hva gjør du for at barberhøvelen ikke skal bli full av bakterier? Jeg har hatt på vibratorrens på min og så tørker det før jeg legger den i skapet...da er det vel bare å skylde den før bruk, regner jeg med... vil jo at bladene skal vare lenge.

Ok, så annenhver dag, for ellers så blir det nupper? Ja, det vil jeg jo ikke ha... Og så kler du bare på deg etterpå? Eller gjør du det på kvelden slik at du har tid til å lufte litt etterpå? :)

ts

Anonymous poster hash: 7472d...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør du for at barberhøvelen ikke skal bli full av bakterier? Jeg har hatt på vibratorrens på min og så tørker det før jeg legger den i skapet...da er det vel bare å skylde den før bruk, regner jeg med... vil jo at bladene skal vare lenge.

Ok, så annenhver dag, for ellers så blir det nupper? Ja, det vil jeg jo ikke ha... Og så kler du bare på deg etterpå? Eller gjør du det på kvelden slik at du har tid til å lufte litt etterpå? :)

ts

Anonymous poster hash: 7472d...a00

I dusjen etter trening (altså, jeg dusjer hjemme sånn at det er klart) eller på morgnen, kler på meg etterpå ja. Renser den ikke med noe, bare skyller den etter bruk.

Jeg vet ikke om du må gjøre det annenhver dag for å unngå nupper, men jeg hadde nupper før. Det kan være at de har forsvunnet fordi det jeg gjør det regelmessig eller fordi huden har blitt vant til det :)

Jeg bruker forresten damehøvel om det har noe å si, men vurderer å gå over til herrehøvel etter jeg har lest denne tråden for å gjøre bareberingen lettere.

Endret av Inwe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig off topic, men jeg kutta en sene og måtte operere foten.

Veeeldig off topic. Men oida. Gikk operasjonen greit da? Og hvordan skjedde det?

Anonymous poster hash: 82a0e...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeldig off topic. Men oida. Gikk operasjonen greit da? Og hvordan skjedde det?

Anonymous poster hash: 82a0e...20e

Nå leste ikke jeg alt her til å begynne med, så jeg trodde hun hadde kutta senen når hun barberte seg..... X.X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...