Gå til innhold

Intimbarbering.. Hvor viktig for slikking? Og hvordan få det til best mulig uten sår og kløe og svette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har inntrykk av at kjæresten min liker best å slikke hvis fitta er barbert. Jeg liker ikke å barbere meg, etter jeg har gjort det (selv om jeg (tror) jeg følger alle kunstens regler) blir jeg klam og kan få litt kløe i mange dager.. blir hvertfall mer klam enn med hår. Flere som opplever dette? vil jo føle meg glatt og være fin for ham,..men vil ikke ha det ubehagelig i flere dager etterpå...

Hvor viktig for slikkingens del er det at jeg er barbert? Har klippet hårene og vurderer å barbere, men vil jo helst ikke.. men kanskje for en gangs skyld. Andre som har slikket meg har ikke brydd seg om hårene...de "bretter" jo ut fitta og innerst er det jo ingen hår... hvilke erfaringer har dere om hvor viktig dette er?



Anonymous poster hash: 26ef7...3c7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvor lenge før sex er det lurt å barbere seg? Er det best i morgen eller onsdag når jeg skal ha sex torsdag og fredag?



Anonymous poster hash: 26ef7...3c7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke fyren vil slikke deg uten at du er barbert er han et naut. De fleste gutter med litt mellom ørene gi fanen i om det er litt hår. Nekt han fitte hvis han ikke oppfører seg som en mann. Jeg har en enorm hårdusk på fitte, og ingen av mine sexpartnere har nektet å slikke fitta av den grunn. Menn må oppdras.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det først, spør han om han ikke vil slikke deg på grunn av litt hår, eller om det kan være tilfeldig.

For det andre så finnes det bedre hårfjerningsmetoder. Jeg vokser, og får mye mindre "plager" av det enn barbering.

Men om du ikke ønsker selv å fjerne håret, så skal du da for guds skyld ikke gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klipper og stusser mine hår og min kjæreste er helt okei med det, han liker det faktisk. Det stikker ikke han og jeg tror de fleste menn liker at det er litt hår der så lenge det ikke vokser til alle kanter ;) ser mer kvinnelig ut. Det går fint an slikke selvom det er hår.

Anonymous poster hash: c255a...326

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet at han er "et naut" om han nekter å slikke pga. litt hår..hehe. Men han gjør ikke det. Han har sagt at han har drømt om å slikke meg, at han har kjempelyst...men det har ikke blitt ennå pga. mensen osv...

Han selv barberer seg og han har sagt ting som "det er best uten hår"-- jeg har sagt at jeg liker begge dele og at det ikke er så nøye. Vi har aldri snakket om meg og barbering. Han har jo sett at jeg har hår...og han har gjort alt med meg bortsett fra å slikke...men han skal nok det snart..nå når jeg ikke blør osv... Og da vil jeg jo se fin ut!!

MEN! Jeg tror jeg ser finest ut om jeg IKKE barberer meg.. for da blir jeg jo klam og eventuelt rød om det blir riktig ille...så da må det da være bedre om han bare gjør som alle andre når de slikker...holder ikke alle en hånd og sprer leppene? Da kommer de jo til det innerste..og der er det jo ingen hår. Er imidlertid bekymret for at stussingen skal gjøre at hårene stikker... og så er det jo vanskelig å stusse der jeg ikke ser! :P TIPS?

TS



Anonymous poster hash: 26ef7...3c7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dere kanskje må finne ut av dette sammen. Spesielt siden dette " innerste" du snakker om bare er et sted å slikke, du bruker my tid på å tenke på dette, så slapp mer av og bruk tankene kreativt.

Anonymous poster hash: 014f6...36a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ikke en slags høvel som er kun for stussing? Mener jeg har sett det, på apotek (boots?) kanskje?

Tror det er en fordel å stusse litt, så man slipper å lete seg frem gjennom urskogen, men full barbering burde vel ikke være nødvendig. Er jo stor forskjell på å glattbarbere og ikke gjøre noe som helst, kanskje en mellomting kan være greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke fyren vil slikke deg uten at du er barbert er han et naut. De fleste gutter med litt mellom ørene gi fanen i om det er litt hår. Nekt han fitte hvis han ikke oppfører seg som en mann. Jeg har en enorm hårdusk på fitte, og ingen av mine sexpartnere har nektet å slikke fitta av den grunn. Menn må oppdras.

Man kan jo stusse litt, men jeg er helt enig i det du skriver. Om kravet er glattbarbering for å få oralsex så kan man drite i mannen. Det er faktisk helt normalt med hårvekst der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Intimbarbering.. Hvor viktig for slikking?" Sikker ganske indiviuelt det der, men personelig så er det ikke veldig viktig, med mindre det er et voldsomt buskas der da... Jeg liker jo definitivt best helt "plukket høne" men det er vel bare fordi jeg er pedo og liker jentetiss å sånt....Det har jeg lært på KG nemlig...

"Og hvordan få det til best mulig uten sår og kløe og svette?" Bruk ordentlige og skarpe barberblad (manneblad), barber MED hårene i dusjen eller i badekart med varmt vann, og ha en kopp e.l. med iskaldt vann å skylle bladet ofte.... Prøv å få på deg undertøy som er av ren bomull rett etterpå...

Om du ikke liker å barebere deg, bruk en maskin eller saks og stuss litt bare :)

Mine råd.....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som vet noe om høvel for stussing? Takk for svar. Blir ikke så mye klokere, men litt. Tror jeg velger å ikke barbere meg..når jeg har syntes det har vært ekkelt før...

TS



Anonymous poster hash: 26ef7...3c7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere kanskje må finne ut av dette sammen. Spesielt siden dette " innerste" du snakker om bare er et sted å slikke, du bruker my tid på å tenke på dette, så slapp mer av og bruk tankene kreativt.

Anonymous poster hash: 014f6...36a

Hei! Hva mener du? "Spesielt siden dette "innerste" du snakker om bare er et sted å slikke". Hva mener du med det? Jeg mente selv å si at de som regel slikker innerst, stemmer ikke dette? Ikke så mye rundt? Hmm...uansett..hva mente DU? :)

Anonymous poster hash: 26ef7...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMM? Og når er det lurest å barbere seg? Hvis jeg gjør det i dag, vil det stikke på torsdag og fredag da? Eller er det lurt fordi det da får tid til å "roe seg" i natt og i løpet av morgendagen? Altså..så det ikke blir "barber og pul/slikk" :P Hva er vanlig?

TS



Anonymous poster hash: 26ef7...3c7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns også det klødde grusomt de aller første gangene. Men det blir raskt bedre når man har holdt det kort en liten stund. Skarp høvel, og smør deg godt med Unirens(kjøpes på kondomeriet eller Vita) da blir det mindre kløe og nupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det klødde grusomt de aller første gangene. Men det blir raskt bedre når man har holdt det kort en liten stund. Skarp høvel, og smør deg godt med Unirens(kjøpes på kondomeriet eller Vita) da blir det mindre kløe og nupper.

Takk :) Har hverken kondomeri eller Vita her og skal gjøre dette i dag/morgen, men jeg har Pyrisept og Vibratorrens fra Kondomeriet.. Funker det? Hvilken høvel bruger du? Så det vil bli annerledes etter en stund, altså..hvis man gjør det ofte.. Lenge siden sist jeg holdt på ;) Tror du det er best å barbere i dag eller i morgen?

TS

Anonymous poster hash: 26ef7...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikking eller suging. Jeg vil ikke ha hår i salaten når jeg suger. Og krever fint at gubben fjerner hårene. Punktum finale. Og ja jeg glattbarberer meg selv. For liker virkelig ikke hår. Og de som sier at typen er et naut for de han ikke liker å slikke på hår. Da kan man eller tenke seg at man skal spise noe også er det ei hårklyse i maten. Om man mister apetitt? Ja.



Anonymous poster hash: 88c74...af3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker Gillette Venus et-eller-annet, syns at damehøvlene er mer behagelige og skånsomme mot huden. Vibrator-rens kan du bruke ja. Står ihvertfall det bakpå min, den er også fra kondomeriet. Les på din for sikkerhets skyld da Ville tatt det i morra, hvis du vil være mest mulig smoooth

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg på her,for jeg er litt usikker på barberinga jeg driver med..alle sier man skal barbere MED hårene,men det funker jo veldig dårlig for min del. Det blir jo overhodet ikke glatt i det hele tatt. Stikker jo hår overalt da. Jeg pleier å først barbere med,så mot. Det blir i det minste glattere enn bare MED hårene. Gjør jeg det ikke,så er det nesten ikke noe poeng i å barbere..hva syns dere andre? Er det ikke litt domt å bare barbere med hårene? Hvordan erfaringer har dere rundt dette? Hilsen ei som lurer veldig.

Anonymous poster hash: c2d85...7af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså noen har sine preferanser på dette punktet enten den ene eller andre veien og noen bryr seg ikke så mye. For meg så liker jeg helst både å være glattbarbert og at typen er det enkelt å greit fordi jeg føler det blir mye mer sensitivt under både oral og vaginal sex, og jeg føler ikke får å få hår i suppen om det gjør meg til et naut so be it :)

Som andre har sagt så blir det nok bedre dess oftere du gjør det. Jeg har gjort deg jevnlig i så mange år at for min del så klør jeg om håret vokser fritt, mens jeg verken klør eller får nupper eller noe annet når jeg barberer det jevnlig, med andre ord så blir det vel en vane.

Barberer med hårene, så mot hårene med mannehøvel og barbersåpe men er det en ting jeg har lært så er det at alle har sine tips og triks som funker for de. F.eks for meg så blir jeg kjempe nuppete av kondomeriets Unirens men jeg ser de fleste anbefaler den så den funker sikkert på de fleste. Selv bruker jeg enten Alvera eller baby olje på etter på og det funker som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg mye mer urenslig og skitten nedentil dersom jeg har hår. Jeg ville aldri tillatt mannen å gå ned på meg dersom det var ubarbert. (3 dagers er ok, men ikke noe særlig lengre enn det)

Dersom jeg skal være helt glatt der nede, sparer jeg hår en liten stund. Jo lengre man har spart håret der nede, jo glattere blir det når man barberer seg. Får heller ikke nupper da. Ville anbefalt deg å shave samme dagen, å smøre musebakken inn med masse fuktighetskrem. Da blir det som silke :biggrin:

En annen løsning er å ta brasiliansk. Jeg tok det på fredagen som var, og det er enda silkeglatt der nede. Ingen nupper, ingen kløe. JÆVLIG vondt da, men en permanent og fin løsning!

Edit: Til barbering burde du bruke et relativt nytt og skarpt barberblad og barberskum. Selv barberer jeg først hårene fra siden, så mot hårene, så med hårene. Det er også lurt å stramme huden der du barberer så du får med mest mulig, og da "lugger" det ikke heller. Wola!

Endret av Alja91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...