Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få ut litt her, for jeg har ikke noen å snakke med for øyeblikket. Har ikke sett han siden fredags morgen, så nå holder jeg snart på å dø her. Jeg ser han i morgen kveld i 9-10-tiden og jeg kommer sikkert til å bare kaste meg over mannen, men akkurat nå savner jeg han så mye at jeg griner snart :trist:

Det føles som om at jeg ikke har sett han på mange måneder. Jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å klare en uke uten han.

Vi har tenkt litt på å flytte sammen til neste sommer.

Noen andre som savner kjæresten?

Anonymous poster hash: 59c3b...5aa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg savner å ha en kjæreste :(

Åh, ja, jeg vet akkurat hvordan det er :klem:

Men du virker som en bra dame du da, Arabella, så vi får håpe du finner deg en bra mann snart :)

Skrevet (endret)

Savner kjæresten min kjempemasse. Har ikke sett han på over en måned. Han kommer hjem til fredag på perm, og da blir det bare hei hei og hæla i taket :danse::hoppendeglad::humpe::strix: Helt til han drar igjen etter en uke :grine:

Endret av Alja91
Skrevet

Savner kjæresten min kjempemasse. Har ikke sett han på over en måned. Han kommer hjem til fredag på perm, og da blir det bare hei hei og hæla i taket :danse::hoppendeglad::humpe::strix: Helt til han drar igjen etter en uke :grine:

Huffa.. jeg hadde ikke takla en hel måned uten kjæresten altså :( Men du får nyte den uka du har sammen med han!

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Åh, ja, jeg vet akkurat hvordan det er :klem:

Men du virker som en bra dame du da, Arabella, så vi får håpe du finner deg en bra mann snart :)

Tusen takk, det var hyggelig sagt :). Jeg håper jo det kan skje noe i løpet av sensommeren.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Skrevet

Jeg savner min kjæreste. Han ga meg et stort kyss før han gikk ut av døren for snart seks måneder siden. Har ikke sett ham siden......

Anonymous poster hash: 5225e...a35

Skrevet

Tusen takk, det var hyggelig sagt :). Jeg håper jo det kan skje noe i løpet av sensommeren.

Jeg heier på deg! :kose:

Skrevet

Jeg savner min kjæreste. Han ga meg et stort kyss før han gikk ut av døren for snart seks måneder siden. Har ikke sett ham siden......

Anonymous poster hash: 5225e...a35

Så trist da! :(:hug:

Skrevet

Jeg savner mannen min akkurat nå. Han bor seks timer unna, så det er litt trist merker jeg. Blir godt å se ham igjen.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Savn kan være et ladet ord. Og mye kan ligge bak.
Spørs vel litt på hvor lenge siden en har sett vedkommende en savner da kanskje.

Jeg drømte litt om en i natt som jeg savner litt i disse dager.

Jeg drømte at vi satt og snakket sammen over en kopp kaffe (el.),

så strakk jeg hånden min over og bort til hennes hånd og begynte å stryke henne litt forsiktig.
Hun så på meg igjen og smilte litt, og jeg smilte tilbake.

Så sa jeg at jeg hadde savnet henne, og at det var godt å se henne igjen.

Så ble vi usikker på om vi skulle bare sitte her og prate videre, eller om vi skulle videre gjerne.

Så løp vi videre, hjem til en av oss. Og vi klarte ikke å holde fingrene unna hverandre.

Det ble en fin dag (/ drøm) det. :)

Anonymous poster hash: be265...9ed
Skrevet

Jeg savner mannen min litt nå, er på tur med ene jentungen, og han er igjen hjemme. Men får se han igjen på lørdag da:)

Skrevet

Jeg savner kjæresten. Har ikke sett han siden 1 juni. gleder meg vilt til å se han igjen om 10 dager!

Skrevet

Samboeren min har vært i Afghanistan i ca en og en halv måned. Kommer hjem på leave i slutten av september/ begynnelsen av oktober. Kommunikasjonen når han er der nede er på det minimale. Så fra mitt perspektiv er du veldig heldig som får se han allerede i morgen.

• Liker 1
Skrevet

Savner kjæresten min jeg også! Han har begynt i jobb og jeg driver fortsatt og utdanner meg. Derfor sees vi kun hver helg siden det blir for langt for han å kjøre helt til jobb fra meg, og det blir for langt å kjøre til skole fra han for meg..

Han dro fra meg nå nettopp, og jeg klarte jo ikke å holde igjen tårene! Vi er veldig knyttet og har det så utrolig fint sammen! Vi sees heldigvis neste helg :bolledeig: Gråter bare jeg skriver dette, haha! Men nå skal jeg ikke klage, tenk dere som har kjæresten i millitæret! Det må være helt forferdelig :-( :hug: til dere!

Føler meg bare så utrolig tom uten han :-(

Skrevet

Savner eksen min som dumpet meg for 2 måneder siden :(

Anonymous poster hash: 6d06f...4f4

• Liker 1
Skrevet

Jeg reiser bort i neste uke, jeg. Og blir borte til og med neste helg.

Anonymous poster hash: be265...9ed
Skrevet

Jeg savner min:( Vi måtte flytte pga. mine studier, og nå er jeg i studiebyen, mens han fremdeles er i den gamle pga. jobben som har 3 mnd. oppsigelsestid! :grine:

Han var med meg nedover fordi vi måtte kjøpe seng til leiligheta her, og stortuta da jeg hørte han sette seg i taxien for å dra på flyplassen :grine: Skulle egentlig bli med ut men tårene kom i strie strømmer så måtte bare bli igjen inne :grine:

Anonymous poster hash: fa222...7cd
Skrevet

Samboeren min ukespendler. Jeg savner han mandag til fredag hver uke. Nå i det siste har han i tilllegg ikke hatt muligheten til å vente til mandags morgen med å dra, så vi får bare to netter sammen i uka.

Skrevet

Samboeren min har vært i Afghanistan i ca en og en halv måned. Kommer hjem på leave i slutten av september/ begynnelsen av oktober. Kommunikasjonen når han er der nede er på det minimale. Så fra mitt perspektiv er du veldig heldig som får se han allerede i morgen.

Savn er savn. Selv om hun får se kjæresten sin igjen før deg, betyr ikke det at hun savner han noe mindre akkurat nå. Savn suger uansett.
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...