Gjest Rotløs Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Heisann Vært samboer i mange år og bodd fra hverandre pga likheter og ulikheter, det blei slutt-slutt for snart 3mnd siden for den andre parten ville "gjøre som den ville når den ville det" Den andre parten har i denne tiden gjennopprettet kontakt med den store kjærligheten fra tennårenen, MYE kontakt (overnatting og festing) Jeg sitter da som en stut på sidelinja å får et "gullkorn" i ny og ne, det er unger i bildet som hører den andre til, så jeg sliter litt med å bli kvitt følelsene for dem, men merker betraktelig at jeg savner vedkommende mye. Jeg klarer meg godt selv, men sliter litt etter hyggekvelder (med og uten barn) da det som oftest drypper i "gullkort" når vi skiller lag (kyss, klapp og klem) Har forsøkt å holde meg unna, glemme og komme meg videre, men da kommer det bekymringsmeldinger og annet søtprat. Lurer på om jeg selv bare burde se litt inn i meg selv, noe av meg ønsker vedkommende tilbake, men er også (som jeg frykter) som er i ferd med å bli rimelig irritert og bitter på hele spillet. Yes, digg å få dette ut av kroppen.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Et gullkort? Kan du kanskje forumlere deg litt bedre? Ut fra det jeg leser så tror jeg du hadde hatt godt av å ha minimalt med kontakt med den andre parten. Du må skape deg ditt eget liv, ikke leve i fortiden! Anonymous poster hash: bb7f5...379 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Lurer på om jeg selv bare burde se litt inn i meg selv, noe av meg ønsker vedkommende tilbake, men er også (som jeg frykter) som er i ferd med å bli rimelig irritert og bitter på hele spillet. Yes, digg å få dette ut av kroppen. Om du blir bitter underveis, så er det en del av prosessen for å komme over dette. Min måte har alltid vært å fronte slikt og det føler jeg at jeg har hatt mye igjen for. Det kan være hardt, men man får ryddet opp og står etterhvert fri til å gå videre. I min periode som singel, så har jeg erfart mange som ikke har gjort denne jobben og det ødelegger ofte for dem når det gjelder det å finne ny partner. Mye grums som dukker opp når de får følelser for en person igjen og så gjør de samme feilene på nytt + mer til fordi de ikke har bearbeidet fortiden. Det kan være greit å ha noen å prate med om du ønsker å gå i deg selv... Det har hjulpet meg mye.
Gjest Rotløs Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Et gullkort? Kan du kanskje forumlere deg litt bedre? Ut fra det jeg leser så tror jeg du hadde hatt godt av å ha minimalt med kontakt med den andre parten. Du må skape deg ditt eget liv, ikke leve i fortiden! Anonymous poster hash: bb7f5...379 Gullkorn, som om at det er følelser i bildet enda, mao "jeg blir sitter på gjerdet å dingler med bena" tilfellet ting ikke går så bra med mr. fantastic(??)
-Jiinxs- Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Aldri hørt ordet gullkorn brukt i det sammenhenget. Uansett, så synes jeg du burde bare gå videre med livet, ikke se tilbake i fortiden men fokusere på hva framtiden har å bringe deg.
Gjest Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Jobb aktivt for å unngå han. Hver gang du er sammen med han, så ripper du opp i alt som er vanskelig. Kutt helt ut, det er best i lengden. Du ødelegger ditt eget liv ved å sitte på vent og være tilgjengelig for en slik mann.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 Og Mr. Fantastic har kommet hjem nå, og foretrekker seg best der dessverre. Så det er ingenting å vente på i grunn. Anonymous poster hash: ecf8b...241
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå