AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Hva synes dere om å ha første date hjemme hos seg selv? Noen erfaringer? Anonymous poster hash: 3d234...e74
spinnwild Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Kommer an på hvor godt kjent vi er. Er vi ikke kjente fra før av så ville jeg antatt at det blir sex. Er vi kjent fra før av så er det litt avhengig av forholdet vi allerede har. Men ville nok uansett gått ut ifra at hin ønsker sex som avslutning på kvelden.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Kjenner han ikke, har bare chattet litt på en datingside. Jeg lurer også på hva vi kan gjøre etter å ha spist? - TSAnonymous poster hash: 3d234...e74
spinnwild Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Hadde jeg vært usikker på noe slikt så hadde jeg spurt rett ut om hva som egentlig er planen med kvelden. Man kan aldri vite hva den andre tenker/tror/vil, om man ikke snakker om det. Etter maten kan man jo se en film eller noe. Også sex såklart Jeg hadde "første date" (vi hadde møttes på kafe tidligere, bare for å teste kjemi og slikt) hjemme hos han en gang. Han imponerte med hjemmelagd middag også så vi en bra film, ble kjempegodt kjent siden vi satt og pratet hele kvelden. Også ble det jo sex også da. Noe som viste seg å være poenget hans med hele kvelden.
Gjest Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Tror det lønner seg å ta en første date på mer "nøytral" grunn. For det første så aner du ikke om han er den han utgir seg for. For det andre, så er det lettere å komme seg unna en klein situasjon om det er mer offentlig. For det tredje, så har jeg lest om jenter som har blitt med på sånne date's, som møter en mann 20 år eldre enn de trodde som prøver å rive klærne av de før de har kommet over dørstokken! Mannen er kanskje veldig innstilt på sex. Om du ikke har sex med hvemsomhelst, så bør du ikke sette deg i en situasjon der du kan bli utsatt for ulike grader av press. Greit å se mannen først, se om han er som på bildet, om dere har kjemi. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Hjemmedate betyr sex. Om det ikke er planlagt å ha sex, blir det som oftes det likevel. Anonymous poster hash: a5c86...c02
Gjest Jepp123 Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 Hadde tatt den første daten på en restaurant eller så. Enklere "å rømme" hvis daten er helt håpløs. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Er vel litt koseligere å ta det ute uansett, på første-daten? 2. eller 3. heller, kan jo være hjemmemiddager med film og kos i sofaen vel. Og gjerne sex eventuelt, hvis stemningen skulle være god nok. Anonymous poster hash: 2ff43...5d2
Gjest Gresshoppesang Skrevet 12. august 2013 #9 Skrevet 12. august 2013 Du vet at politiet en gang gikk ut offentlig og advarte mot hjemmedater med menn man bare har chattet med på nett? De første treffene bør være på et offentlig sted, slik at du får en følelse av hvilket menneske du treffer. Ikke at det er noen garanti i det hele tatt, men i det minste litt tryggere enn en hjemmedate med noen du aldri har møtt før. 2
Gjest Line Skrevet 13. august 2013 #10 Skrevet 13. august 2013 Herregud, jeg forstår ikke hvordan mange ser på noe så intimt som sex. Villa aldri hatt sex på første date, er da mer glad i meg selv enn som så. Jeg vil bare ha sex med en mann som jeg er oppriktg interessert i og som er skikkelig interessert i meg, ikke bare ser på meg som et bra knull. Da kunne jeg likesågodt ta betalt for det. Nei, jenter og gutter. Vær litt mer glad i deg selv og fortell deg selv at den neste du har sex med, vil gjerne treffe deg igjen, bli kjent med deg fordi du har en spennende personlighet. Hjemmedate ville jeg heller ikke hatt når det var første gang. Holder med en kaffe et sted, eller en tur ute.
Charlene87 Skrevet 13. august 2013 #11 Skrevet 13. august 2013 jeg råder deg til å ta første date UTE!!, vet aldri hva slags type fyr dette er... har møtt en del menn på nett, ikke alle oppfører seg som du gjør på nettett. min erfaring av nettdating 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #12 Skrevet 14. august 2013 første date burde ikke skje hjemme hos noen av dere . det burde være ute. aller helst en koppkaffe. IKKE middag. middagene kan bli veeeeldig lang om fyren er helt teit. Anonymous poster hash: 572b3...b5d
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2013 #13 Skrevet 14. august 2013 Forutsatt at man er blitt kjent over tid, ser jeg ingenting i veien for å møtes hjemme. Du kjenner da f.eks. langt dårligere en fremmed som du har møtt på en tilfeldig kveld på byen. Kan bli mye hyggeligere å møtes hjemme enn å sitte på en upersonlig og overfylt kafe eller restaurant, der nabobordet overhører alt man sier. Hvis man vil vente med sex, synes jeg man kan nevne det på forhånd, slik at det ikke blir noen feil forventninger. Om kjemien ikke skulle stemme, får man bare være ærlig om det, og si takk for seg etter et par timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå