Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk sier ofte at det er "det indre som teller". Bullshit sier jeg, det ytre vinner alltid over det indre. Du kan være så fin på innsiden som du vil, men det som egentlig teller her i livet er det du klarer å vise frem til andre.

Den som skriker høyest og ser best ut, vinner!

Anonymous poster hash: ab654...b44
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

“The election is ancient history, Zaphod. If memory serves, you won, proving that good looks and charm win over brilliance and the ability to govern.”
The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy (2005) – Humma Kavula

Gjest Svampebob1
Skrevet

Folk sier ofte at det er "det indre som teller". Bullshit sier jeg, det ytre vinner alltid over det indre. Du kan være så fin på innsiden som du vil, men det som egentlig teller her i livet er det du klarer å vise frem til andre.

Den som skriker høyest og ser best ut, vinner!

Anonymous poster hash: ab654...b44

Det ytre teller ved korte relasjoner.

Det indre teller hvis man skal holde ut trynet på et annet menneske over mange mange år.

Det hjelper ikke å være pen hvis det eneste man klarer å gjøre er å irritere på seg folk pga. dårlige vaner, negativitet, uærlighet osv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har likt en gutt i fem år nå, og jeg falt absolutt ikke for utseendet hans. Han er ikke stygg, men ikke spesielt kjekk heller. Han har bare en fantastisk humor, noe som er det viktigste for meg :)

Skrevet

Nei, så svart-hvitt er det nok ikke. For meg er det en god blanding av begge! :)

Skrevet

så enkelt er det ikke. det ytre er det man ser først og fremst. men det hjelper lite med et pent ytre om man har en råtten personlighet.

utseende er det man går raskest "lei" av hos en partner. så det indre teller så absolutt i det lange løp

Skrevet

Eksen min, som selv er klassisk kjekk, var sammen med en dame før meg som jeg vil karakterisere som mindre pen. Hvert eneste ansiktstrekk er liksom langt fra det som oppfattes som pent. Men likevel var de sammen i 4 år. Han har selv sagt at han ikke synes at hun var noe fin, men han ville jo være med henne likevel....

så jeg sier det indre når det virkelig gjelder

Skrevet

Eksen min, som selv er klassisk kjekk, var sammen med en dame før meg som jeg vil karakterisere som mindre pen. Hvert eneste ansiktstrekk er liksom langt fra det som oppfattes som pent. Men likevel var de sammen i 4 år. Han har selv sagt at han ikke synes at hun var noe fin, men han ville jo være med henne likevel....

så jeg sier det indre når det virkelig gjelder

Vil også legge til at utseende er noe man venner seg til, dvs at man etter den første tiden ikke SER at pensonen er pen/stygg, men man ser heller egenskapene som skaper PERSONEN- måten vedkommende snakker på, tone, småting ved væremåten, temparement osv.

Skrevet

det er det ytre som teller men indre som gjelder :)

Skrevet

“The election is ancient history, Zaphod. If memory serves, you won, proving that good looks and charm win over brilliance and the ability to govern.”

The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy (2005) – Humma Kavula

Why thank you, Sir :D

Hva vinner man TS? Si det, si det !

Det er jo mye letter å vise at fram det ytre enn det er det indre, det har du rett i.... Selv om jeg ikke vet helt hva du mener med "vinner", så er jeg er ikke enig med påstanden -den som skriker høyest og ser best ut vinner...

Skrevet (endret)

For meg er det en blanding av det ytre og det indre som gjelder, men det indre er absolutt viktigst! Man gidder ikke være sammen med en kjekkas om han er helt idiot i hodet.

Endret av Purple Diamond
Skrevet

Hehe.

graphics-johnny-bravo-750528.gif

Anonymous poster hash: 8d640...c3d
Skrevet

Jeg fikk selv en "lærepenge" i år om dette her, tidligere har jeg falt for menn/gutter som er pene, kjekke og generelt ganske ok i utseende, men personlighetene har (med unntak selvfølgelig) vært ikke de beste. Nå i vår traff jeg en som jeg aldri i livet hadde falt for pga utseende, han er litt hmm klassisk nerd, veldig spinkel og ja så langt man kommer unna det jeg tidligere har falt for, eksempelvis eksen min.

Men det skjedde likevel, personligheten hans har noe som lyser gjennom og rett og slett gjør han til verdens vakreste mann i mine øyne. Selv min egen mor har kommentert på at han var jo ikke akkurat pen(!), men personligheten er det som gjør at jeg virkelig liker ham.

Det indre teller mest for meg.

Anonymous poster hash: 2d1f7...f23
  • Liker 1
Skrevet

Ja takk begge deler?? :)

Går det ikke an å være pen og fremdeles ha en "likanes" personlighet?

Jeg fikk høre her om dagen at en kar ble utrolig imponert over at jeg var så intelligent og reflektert. Så spurte jeg hvorfor jeg ikke skulle være det, og fikk til svar at damer som så ut som meg pleide han alltid å konkludere med var mindre smarte eller mindre snille.

Skrevet

Mindre smart og mindre snill, går ofte hånd i hånd da. Og det er ikke så ironisk det.

Og han pleide alltid å konkludere med det ja. Det er fordommer det, som alle sitter på i bøtter og spann. :)

Anonymous poster hash: 8d640...c3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...