AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Ja, løsningen på problemet er å være lykkelig alene og å ta saken i egne hender. Om man ønsker å bli gravid får man ha seg med en utvalgt, eller gjøre på en klinikk. Anonymous poster hash: cf1af...814
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 DUMP HAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nåh, da er det bedre å være føre var. F.eks kan innhenting av attest fra forrige "bruker" være veien å gå
Thorn Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Jammen, jammen... jeg har ingen å dumpe! Hva er løsningen på mine problemer da? 1
rumperister Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 hør, hør Har du en dårlig hårdag? - dump kjæresten! Ser rumpa di stor ut i de buksene? - dump kjæresten! Matcher ikke øyebrynene dine? - dump kjæresten! 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Hvem skal stryke meg på ryggen om kvelden da? Hvem skal lage middag til meg? Hvem skal jeg kjøpe klær til da? Hvem skal jeg bake for? Hvem sine IT-problemer skal jeg fikse? Anonymous poster hash: 361d0...b74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå