Gjest Gjest Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Jeg og kjæresten min har vært sammen i ett år og noen mnd. 1 uke etter vi ble sammen var jeg ute med en vennine for å feire bursdagen hennes. Vi drakk og jeg ble ganske full. Jeg møtte en kompis av meg og vi var ute og snakket, og helt ut av det blå så kysset jeg han, men han snudde seg vekk og det ble ett kyss på kinnet. Han sa at jeg burde tenkte på kjæresten min, og jeg angret med en gang. Hadde jeg vært edru hadde det ikke skjedd, fordi jeg vil jo ikke kysse han. Men skal ikke legge all skylda på at jeg hadde drukket heller, fordi jeg hadde jo tross alt kjæreste! Det var ingen følelser eller lyst om noe mer, og ingenting mer skjedde. Nå sier kjæresten min at jeg må sende han en melding og si at jeg ville kutte all kontakt med han, hvis ikke så mister jeg kjæresten min. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, for jeg vil jo ikke miste kjæresten. Men heller ikke denne kompisen, selv om jeg allerede har kuttet mye kontakt. Kjæresten min er nok redd for at noe sånt som skjedde kan skje igjen, men. Jeg vet jo selv at det ikke kommer til å skje. Synes det er fryktelig urettferdig, men uansett hva jeg sier så må jeg velge en av dem sier han. Jeg sa til kjæresten min at han kunne sende melding til kompisen min selv og si at han skulle slette meg pga han ikke ville at jeg skulle ha noen kontakt med han lenger, men kjæresten min sier at jeg må gjøre det selv.. Hva skal jeg gjøre? Det er jo klart at kjæresten min betyr uendelig mye mer enn kompisen min gjør, men synes det er unødvendig å gi meg et slik valg, har jo vært venn med kompisen min i 7-8 år...
Gjest Emmanuelle Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Om du ikke klarer å holde leppene dine unna kompisen din i fylla synes jeg kjæresten din har all rett til å be deg kutte kontakt. 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Helt sikker på at du ikke har følelser for din kompis? Anonymous poster hash: b87bc...f60 2
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Nei, jeg har ingen følelser for han, overhodet. Og jeg kan være litt enig, for jeg hadde ikke likt det selv.. Men er så kjipt for jeg vet godt hvor lite det kysset betydde, og at noe sånt aldri vil skje igjen
Gjest Emmanuelle Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 (endret) Sett deg selv i hans situasjon, hadde du syntes det var greit om han prøvde å kysse en venninne i fylla og deretter vegret seg for å kutte kontakten etter ditt ønske fordi han "ikke ser på henne på den måten"? Didn't think so. Endret 11. august 2013 av Emmanuelle
Athena27 Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Her har du satt deg selv i en ganske vanskelig situasjon. For det første så synes jeg ikke du skal skylle dette kysset på alkoholen, men dette innser du jo selv. For det andre så synes jeg det er ganske hensynsløst av deg å be kjæresten din om å sende en melding til kompisen din som sier at han nekter deg å treffe kompisen din pga. det som skjedde. Det er ikke kjæresten din sin jobb å rydde opp i problemene som du har forårsaket for deg selv. I mine øyne så gikk du langt over streken. Jeg forstår at kjæresten din reagerte som han har gjort. Dersom du og denne kompisen fortsetter å treffes så kommer han til å sitte å lure og tenke på hva dere egentlig driver med når dere er sammen. Han kommer også til å tenke at om noe slikt har skjedd en gang, så kan det skje i igjen. Når man er jente, i ett forhold og har guttevenner så må man ha grenser. Som alle parter følger. Hvordan hadde du reagert om situasjonen var omvendt? Om det var din kjæreste som gjorde det du gjorde? Hadde du da akseptert at han beholdt denne venninnen?
Gjest Vera Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Et kyss på kinnet? Eg synes dere skal la det ligge, og være uenige når dere kommer over større vanskeligheter. Selvfølgelig er det ikke greit, men det var bare et kyss, og som du si så var det ingen følelser og kjæresten din har ingenting å frykte. La han få vite at du bare vil ha han. Ta vare på kjærligheten mellom dere, og ikke la slike "småting" ødelegge det som er viktigst. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå