Gå til innhold

Jenter - blir dere tiltrukket av eldre menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kunne dere tenkt å være sammen med en eldre mann?

- Dere i 20-årene. Hvor mye eldre kan mannen være?

Skriv hvor gammel dere er..

Anonymous poster hash: 75b36...6df
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har aldri vært tiltrukket av eldre menn.

Jeg synes riktignok at Johnny Depp er pen å se på, men det blir ikke helt det samme. :P

• Liker 5
Skrevet (endret)

Kommer jo an på hva man legger i en "eldre mann". Snakker man om en mann som er eldre en meg rent generelt eller en mann på 60-70+?

Altså, er det en mann jeg elsker så skal det mye til før alderen spiller en rolle. Mannen min er to år eldre enn meg, og det tenker jeg ikke særlig over, aldersforskjellen er ikke særlig stor. Og jeg kunne nok fint taklet 20 års aldesforskjell (tror jeg, vanskelig å si når man aldri har vært i en slik situasjon). Når det begynner å bikke over 20 år så kunne det nok blitt litt vanskelig, men skal ikke se bortifra at jeg hadde "latt det gå" hvis jeg elsket mannen.

Jeg er forøvrig 26 år.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

Kunne glatt vært sammen med en som er 20-25 år eldre. Har alltid vært tiltrukket av eldre menn. Samboeren min er "bare" 9 år eldre, men det hadde ikke gjort meg noe om det var mer. Gudene vet hvorfor jeg er som jeg er, men har vært sånn så lenge jeg kan huske. Er 33 år nå.

Anonymous poster hash: a1644...a02
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror jeg forholder meg annonym, denne gangen :)

Jeg elsker eldre menn. De er så ufattelige sexy - så modne og erfaren (i livet og i senga). Nå generaliserer jeg for det er ikke slik at jeg finner alle eldre menn sexy, men det er slettes ikke uvanlig at jeg får øye for en mann som er 20 + eldre enn meg. På jobb ble jeg betatt av en fyr som må ha vært mellom 50-60 år.

Kvinne, 19 år

Anonymous poster hash: 88eb3...5b5
  • Liker 1
Skrevet

Ja, spesielt sånne Øygardgubber! :rolleyes:

Anonymous poster hash: 75be2...d9f

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror jeg forholder meg annonym, denne gangen :)

Jeg elsker eldre menn. De er så ufattelige sexy - så modne og erfaren (i livet og i senga). Nå generaliserer jeg for det er ikke slik at jeg finner alle eldre menn sexy, men det er slettes ikke uvanlig at jeg får øye for en mann som er 20 + eldre enn meg. På jobb ble jeg betatt av en fyr som må ha vært mellom 50-60 år.

Kvinne, 19 år

Anonymous poster hash: 88eb3...5b5

Hva slags jobb har du? Jeg vil også møte eldre menn :)

Skrevet

Jeg tror at sånn 35-ish er min grense (må jo ikke utelukke Hr. Lysbakken), men er fremdeles litt svak for Mr. Deppyboy.

Jeg er forresten 21

• Liker 3
Skrevet

Så lenge jeg ikke kunne vært moren dems , eller de faren min så er det greit for MEG.

• Liker 1
Skrevet

Blir ikke tiltrukket av menn pga alder, men jeg har vært tiltrukket av menn som er en god del år eldre enn meg, ja. Tror nok jeg ville satt grensa på rundt 40 år for en potensiell kjæreste (jeg er 26), tror det hadde vært rart å ha en mann som er nærmere foreldrene mine i alder enn meg selv...

Skrevet

Ja det kan jeg bli.

Er nå 22 og kan greit se på eldre menn som er 20 år eldre enn meg.

Skrevet

Er 25, de fleste eksene mine har vært 3-5 år eldre enn meg. Kan nok strekke meg til at han kan være ti år eldre, men hvis han begynner å nærme seg 40 synes jeg aldersforskjellen begynner å bli vel stor. 28-30 er optimalt, men altså, det kommer an på typen. Om han virkelig var alt jeg drømte om (jeg er kresen så kan ikke se for meg at Prince Charming dukker opp med det første) hadde jeg ikke droppa ham fordi han var 41. Men jeg ser for meg at det ville være litt merkelig å være sammen med en som er nærmere moren min enn meg i alder...

• Liker 1
Skrevet

Jeg er tjuefem, og jeg har vært involvert i en som er 16 år eldre enn meg. Og så har jeg hatt crush på en som er 20-ish år eldre nå nylig..

Det er så avslappet med menn som er eldre enn meg. Og så kan de jo sakene sine, da..:P Jeg kan lett bli betatt av eldre menn, så lenge de ikke er overvektige gamle menn liksom :b

Skrevet

Hadde noe på gang med en på 24 da jeg var 15. Det har ikke forandret seg så mye. Var lenge sammen med en som var 12 år eldre enn meg da jeg var rundt 30. Nå er jeg 41 og er interessert i en på 56.

Anonymous poster hash: 3e4d8...51e
Skrevet

jeg er 22, og finner ikke menn på 22 attraktive i det hele tatt. han kan godt være 30. tror det har noe med at jeg må føle at han kan beskytte meg (gaaaamle instnkter) :)

å føler heller ikke at menn på 22 klarer å tilfredsstille meg heller på samme måte som de litt eldre :P

Anonymous poster hash: 84d4d...318
Skrevet

Er 26 år.

Jeg syns jo depp,clooney og brad pitt er rålekre, men det syns vell de fleste.

Men jo jeg vil si 60 år er grensa, hvis de er veldig oppegående og sporty så kan 65 være maxgrensa.

Tror det har med at de er så erfarne på livet og virker så trygge på seg selv.

Men jeg kunne aldri vært kjæreste eller giftet meg med en så gammel person. Mannen min er 7 år eldre enn meg og jeg syns det er nok når det kommer til at vi skal ha barn sammen og bli gamle sammen.

Men kunne absolutt hatt ONS eller vært sexpartner med eldre menn om jeg syns de er atttraktive ;)

Skrevet

Ja, jeg blir tiltrukket av eldre menn. Det er noe ved dem, som ikke gutter/menn på min egen alder har.

Er 21år selv :)

• Liker 1
Skrevet

jeg er 18 og har hatt minicrush på menn rundt 50 år. Jeg kunne helt sikkert blitt sammen med noen som er så mye eldre :)

Skrevet

Er 26 år.

Jeg syns jo depp,clooney og brad pitt er rålekre, men det syns vell de fleste.

Men jo jeg vil si 60 år er grensa, hvis de er veldig oppegående og sporty så kan 65 være maxgrensa.

Tror det har med at de er så erfarne på livet og virker så trygge på seg selv.

Men jeg kunne aldri vært kjæreste eller giftet meg med en så gammel person. Mannen min er 7 år eldre enn meg og jeg syns det er nok når det kommer til at vi skal ha barn sammen og bli gamle sammen.

Men kunne absolutt hatt ONS eller vært sexpartner med eldre menn om jeg syns de er atttraktive ;)

nok så enig der :) min max grense er 40 ca. å skal jeg såppas høyt opp så bør han se ganske sprek ut :) (har jo hatt ons med en som er 45, jeg er 22 og det er den beste sexen noen sinne)!!

Anonymous poster hash: 84d4d...318

Skrevet

Jeg er 24. For det første så er det 1. De har ikke hatt lyst til å bli voksne og har lyst til å være ung gjennom meg. Det er uattraktivt. 2. De tenner bare på yngre. 3. De har blitt modne litt sent og tenker at de skal skaffe seg en ung jente som sikkert vil slå seg til ro.

Hvis det er slike grunner; styrer jeg laaaaaaaaangt unna.

Om det er en fyr på 29 og han er oppegående, har oppegående interesser, og kjemi bare rett og slett stemmer og alder ikke er det som gjør at interessen er der, så er det selvsagt bare å kjøre på. Det er alder fokuset som gjør meg skeptisk med det samme. "Jeg tenner bare på eldre, Jeg tenner bare på yngre". Den skaper ikke kjemi hos meg

Anonymous poster hash: e2853...3fe
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...