AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Nei, dette handler ikke om antall partnere eller ons. Det bryr jeg meg ikke så fryktelig mye om, men det som irriterer meg grenseløst er hennes tidligere venner og ekser. Hun er nå 27 år, smart og pen, men jeg blir til tider litt betenkt når jeg tenker på hvem hun tidligere var med. Har møtt to av eksene hennes og de var, for å si det rett ut, mindre intelligente. To brødhuer som snakker stort sett om fitte, fest og biler (dette er menn på nærmere 30 år!). Vennene er ikke mye bedre. Tanketomme bimboer, rånere og bønder. For ikke å være alt for slem, dette er simple og enkle mennesker. Hva i alle dager så hun i de? Dette er heller ikke usikkerhet fra min side. Jeg er godt fornøyd med utseende mitt, høyde, utdanning, penisstørrelse og alt det der. Jeg er bare betenkt at hun, som er så bra, omga seg med slike mennesker. Og var sammen med to fjotter. Anonymous poster hash: 8fd2a...19e
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Slapp av! Den neste typen hennes kommer til å tenke akkurat det samme om deg. "Hva i huleste så hun i ham?" Anonymous poster hash: 8b7e0...12f 37
Gjest Carmen. Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Det er det teiteste jeg har lest på lenge. Ikke rart folk slår opp i hytt og pine. Kanskje hun rett og slett ser mennesket i disse folka og ikke hva de har utdannet seg som, hva de driver med i fritiden osv. Så lenge hun er smart,snill pen osv skal du da drite i å bry deg om sånne ting.
Gjest Bud Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 (endret) Begrunn den der med at bønder er simple og mindre smarte individer.. Enhver idiot med diger pikk kan ta seg en utdannelse, men jaggu krever det sin mann å vie livet og et hvert våkent øyeblikk for å drive gård! Fy faen jeg har sett meg lei på slike fjotter som deg! Endret 11. august 2013 av Bud
Gjest Markus Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Måten du snakker om andre mennesker på fremstiller deg ikke akkurat som en kjernekar heller!
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Det er det teiteste jeg har lest på lenge. Ikke rart folk slår opp i hytt og pine. Kanskje hun rett og slett ser mennesket i disse folka og ikke hva de har utdannet seg som, hva de driver med i fritiden osv. Så lenge hun er smart,snill pen osv skal du da drite i å bry deg om sånne ting. Mennesket? Dette er menn på nærmere 30 som losser fisk på kaia og snakker om fitte/fyll, mens hun er en godt utdannet kvinne. Ja jeg skjønner at enkelte reagerer på måten jeg fremlegger dette på. Kanskje til og med føler seg truffet, men hva gjør en såpass bra kvinne med rett og slett lavstatusmenn? Anonymous poster hash: 8fd2a...19e 1
Gjest Houdini Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 Måten du snakker om andre mennesker på fremstiller deg ikke akkurat som en kjernekar heller! Jeg vil heller ha en kjæreste som har vært sammen med to høyt oppegående kvinner enn to bimboer, aZZ. 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #9 Skrevet 11. august 2013 Måten du snakker om andre mennesker på fremstiller deg ikke akkurat som en kjernekar heller! Jeg er kanskje litt krass her, men det er ikke poenget mitt. Poenget er at hun er langt over deres nivå. Anonymous poster hash: 8fd2a...19e 1
Gjest Elseby13 Skrevet 11. august 2013 #10 Skrevet 11. august 2013 Se på det positive i det! Den neste kjæresten hennes er sikkert en harry uintelligent råner. Og han kommer til å minnes deg som den smarte oppegående kjekkasen!
OnlyGemini Skrevet 11. august 2013 #11 Skrevet 11. august 2013 Endel mennesker blir liksom ikke eldre i hodet, og er 17 år resten av livet. De kan jo være slike, og da passet det med den alderen de hadde da, mens det nå bare blir teit? Eller har hun nylig vært sammen med dem? 2
Sweet77 Skrevet 11. august 2013 #12 Skrevet 11. august 2013 Eneste grunnen til at du "hater" damas fortid og at det "irriterer deg grenseløst" er at du, ved å være sammen med henne, stiller i samme kategori som hennes venner og de hun har vært sammen med før. Mens du gjerne vil være "bedre". Men det er du ikke, siden det er denne typen mennesker hun velger å omgi seg med. Så ved å være sammen med henne blir du litt ...besudlet på en måte, hmm? 5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #13 Skrevet 11. august 2013 Eneste grunnen til at du "hater" damas fortid og at det "irriterer deg grenseløst" er at du, ved å være sammen med henne, stiller i samme kategori som hennes venner og de hun har vært sammen med før. Mens du gjerne vil være "bedre". Men det er du ikke, siden det er denne typen mennesker hun velger å omgi seg med. Så ved å være sammen med henne blir du litt ...besudlet på en måte, hmm? Jeg er "bedre" enn de og ja, jeg føler meg litt "besudlet" som du sier. Det er heller ikke så lenge siden det ble slutt med forrige type; sånn ca. 1,5 år tror jeg det var. Vennene henger hun fremdeles med når hun er hjemme hos foreldrene (bor i en annen by nå). Anonymous poster hash: 8fd2a...19e
Gjest Lincoln Skrevet 11. august 2013 #14 Skrevet 11. august 2013 (endret) Mange yngre jenter synes det er stor stas å være sammen med de mest storkjefta lavpannene. Den typen som slåss hver gang de er drita mens hun står og hylgriner ved siden av. De er som regel også tidlig ute med å sette seg i gjeld for å kjøpe fine biler og dyre hjemmekinoer, og det er jo en ekstra bonus. Så etterhvert så dannes det enn viss modenhet hos noen av jentene, og de begynner å se etter menn med litt fremtidspotensiale. Det er nok der du er nå. Endret 11. august 2013 av Lincoln 6
Sweet77 Skrevet 11. august 2013 #15 Skrevet 11. august 2013 Jeg er "bedre" enn de og ja, jeg føler meg litt "besudlet" som du sier. Det er heller ikke så lenge siden det ble slutt med forrige type; sånn ca. 1,5 år tror jeg det var. Vennene henger hun fremdeles med når hun er hjemme hos foreldrene (bor i en annen by nå). Anonymous poster hash: 8fd2a...19e Nei. Om du virkelig var "bedre" hadde det ikke brydd deg et døyt 10
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2013 #16 Skrevet 11. august 2013 De man har mest imot, er ofte de man selv er mest lik. På en eller annen måte. Tror du ikke disse menneskene er hyggelige folk som hun alltid har vært venner med og kunne støtte seg til da? Det er som regel noe dypere med alle, selv om de tilsynelatende bare er interessert i fitte og fyll.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #17 Skrevet 11. august 2013 Mange yngre jenter synes det er stor stas å være sammen med de mest storkjefta lavpannene. Den typen som slåss hver gang de er drita mens hun står og hylgriner ved siden av. De er som regel også tidlig ute med å sette seg i gjeld for å kjøpe fine biler og dyre hjemmekinoer, og det er jo en ekstra bonus. Så etterhvert så dannes det enn viss modenhet hos noen av jentene, og de begynner å se etter menn med litt fremtidspotensiale. Det er nok der du er nå. Den ene var hun sammen med når hun var yngre, men den andre holdt hun på med helt frem til hun var 25-26 år. Anonymous poster hash: 8fd2a...19e
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #18 Skrevet 11. august 2013 Nei. Om du virkelig var "bedre" hadde det ikke brydd deg et døyt Tull. Tror de fleste kvinner hadde vært skeptisk dersom en mann utelukkende hadde vært sammen med tanketomme bimboer i fortiden. Anonymous poster hash: 8fd2a...19e 1
Gjest Lincoln Skrevet 11. august 2013 #19 Skrevet 11. august 2013 Den ene var hun sammen med når hun var yngre, men den andre holdt hun på med helt frem til hun var 25-26 år. Anonymous poster hash: 8fd2a...19e Ja, da brukte hun lang tid på å bli moden.
Sweet77 Skrevet 11. august 2013 #20 Skrevet 11. august 2013 Tull. Tror de fleste kvinner hadde vært skeptisk dersom en mann utelukkende hadde vært sammen med tanketomme bimboer i fortiden. Anonymous poster hash: 8fd2a...19e Tja. Om han hadde det så er det vel heller tvilsomt om vi hadde vært noen match i utgangspunktet. Det forteller nok mer om deg enn du liker å innrømme tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå