Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min og jeg har hatt en vanskelig start. For en måned siden fortalte kjæresten min at han hadde vært utro med ei jente fra idrettslaget han er medlem i. Jenta hadde vert forelska i kjæresten min i et år, helt siden kjæresten min hadde trukket seg like før de skulle til å ha sex, og hun kom aldri helt over han. Selv ikke etter at jeg ble sammen med han fire måneder senere. En gang for noen måneder siden prøvde hun å ta på penisen hans, men jeg valgte å glemme det siden hun var full og kjæresten min trakk seg unna. Han forsikret meg mange ganger om at han ikke var interessert i henne overhodet, og jeg stolte på at han ikke ville gjøre noe dumt. Det var veldig hardt da han fortalte at han hadde ligget med henne. Etter mye overtaling valgte jeg til slutt å gi han en ny sjanse siden han gråtende fortalte det kun noen dager etter det skjedde, og lovte å aldri snakke med henne igjen. Han har holdt det han lovet, og lar meg gråte og spørre om så mye jeg vil.

Jeg og "elskeren" til kjæresten min går på samme skole, og har da ikke noe annet valg enn å se hverandre ved skolestart. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takle det. Helst vil jeg skrike sårende ting til ansiktet hennes, men tviler på at det ville være en lur ide. Noen som har råd til meg?

Anonymous poster hash: 7ddef...173

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kjæresten din som har vært utro, ikke jenten. Ville vært idiotisk å være sur på henne. For å være ærlig syntes jeg synd på hun, hennes situasjon er verst.

• Liker 5
Skrevet

Er kjæresten din som har vært utro, ikke jenten. Ville vært idiotisk å være sur på henne. For å være ærlig syntes jeg synd på hun, hennes situasjon er verst.

Spørs. Mulig jenta visste at han var i et forhold.

Anonymous poster hash: be3ba...c1a

• Liker 4
Skrevet

Jenta visste at han var opptatt. Man legger seg ikke etter folk som er opptatt.

• Liker 35
Skrevet

Jeg og "elskeren" til kjæresten min går på samme skole, og har da ikke noe annet valg enn å se hverandre ved skolestart. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takle det. Helst vil jeg skrike sårende ting til ansiktet hennes, men tviler på at det ville være en lur ide. Noen som har råd til meg?

Ignorer henne. Det kommer ikke noe ut av å si ekle ting til henne. Med mindre dere går i samme kolokviegruppe, trenger du ikke å ha noe med henne å gjøre. Hun gruer seg sikkert like mye til å treffe deg.

• Liker 5
Skrevet

What the fuck did I just read? Hun fortsetter å prøve seg på gutten etter han har fått seg dame. Folk kan si hva de vil, men det er 50/50 fordelt hvem sin skyld det er når noen er utro! Det finnes damer med grusomme intensjoner, som aldri gir seg selv etter de vet vedkommende har dame.

Ts, overse jenta på skolen. Dersom hun stopper opp eller sier hei, overser du henne eller sier klart ifra om at du ikke er interessert i å snakke med henne under noen omstendigheter. Selv ville jeg nok skjelt henne ut om hun hadde hatt nerve til å si noe til meg.

• Liker 18
Skrevet

Spørs. Mulig jenta visste at han var i et forhold.

Hun viste godt at vi var i et forhold. Hun kom bort til meg etter episoden med penisen og ba om unnskyldning. Hun sa til kjæresten min at hun også hadde kjæreste rett etter de hadde liggi sammen, men vet ikke om dette er sant eller ikke.

Skrevet

Det er like mye hennes feil som det er hans; hun visste han var i et forhold. Jeg vet ikke en gang hvordan jeg hadde taklet det... Blir så skuffet over folk som har sex med folk i forhold (når de er klare over det). Og så synes jeg det er synd at folk skal være utroe mot den nærmeste. Det er fælt. Håper du finner en måte å takle dette på! Har selv gått på samme skole som en kjæresten min hadde hatt sex med før. Er ikke det samme, men er ikke noe særlig morsomt.

• Liker 1
Skrevet

Haha blir trist av dere som skylder på jenten. :ler:

Så kjæresten din kan ikke bruke hjernen, hvis en dame gjør han kåt MÅ han pule henne? ;)

• Liker 10
Skrevet

Gå med hevet hode! Jeg synes du har to valg.

Enten smiler du, sier Hei, og lar henne stå igjen å lure på hvor hun har deg, eller så overser du henne. Det første vil nok gjøre henne mest usikker, og det er en følelse jeg unner henne!

Selvsagt er det den opptatte som virkelig har sviktet, men man er ikke uten skyld om man legger seg etter en som man vet er opptatt.

• Liker 2
Skrevet

Så kjæresten din kan ikke bruke hjernen, hvis en dame gjør han kåt MÅ han pule henne? ;)

Huff, hva skal vi gjøre??

Utstyre mennene våre med skylapper?

Evt kyskhetsbelte (som bare vi har nøkkelen til *knegg*)

Evt finne en blind mann...

Skrevet

gå å gråt i et hjørne.

Vi skylder ikke på jenta men litt skyld har hun.

• Liker 5
Skrevet

Hvis det hadde vært meg og jeg hadde sett henne på skolen eller andre steder hadde jeg gjort det klinkende klart for henne at hun skal holde seg laaangt unna meg. Ikke hadde jeg tilgitt kjæresten min heller.

• Liker 1
Skrevet

Folk kan si hva de vil, men det er 50/50 fordelt hvem sin skyld det er når noen er utro!

Nei, ikke hvis en er en singel og andre i et forhold. Da sitter personen i et forhold med all skylden.

Skrevet

Nei, ikke hvis en er en singel og andre i et forhold. Da sitter personen i et forhold med all skylden.

Nei. Ikke hvis den single vet at den andre er i forhold.

Kun hvis den single ikke vet at den andre er i forhold, er det kun den i forhold sin skyld.

Makan!

Skrevet

Det er så delte meninger om akkurat det saken at jeg gidder ikke å sitte å diskutere det med deg. Jeg syntes ikke noe om folk som oppriktig mener at den parten som egler seg inn på den opptatte part er helt skyldfri. Da er du naiv og har ikke sett mye i denne verden.

• Liker 3
Skrevet

Det er så delte meninger om akkurat det saken at jeg gidder ikke å sitte å diskutere det med deg. Jeg syntes ikke noe om folk som oppriktig mener at den parten som egler seg inn på den opptatte part er helt skyldfri. Da er du naiv og har ikke sett mye i denne verden.

"Egler seg inn på"?

Er man i et forhold skal man klare å avvise andre. Hvis du ikke mener om tilfeller av voldtekt, hvor det ikke kunne forhindres.

Skrevet

Men du, du vant! Han er jo din! Gå med hevet hode. Ikke vær sinna eller lag drama, bare overse henne.

Skrevet

Når han har vært utro med ei jente så er hun altså ikke elskeren, men elskerinnen. Elskeren er hankjønn og elskerinnen er hunkjønn. Når du skriver høres det ut som om han har hatt seg med en mann.

Og ja, bare ligg unna henne, det er kjæresten din du skal ordne opp med og forholde deg til.

Anonymous poster hash: d5d76...358
  • Liker 2
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for personhets.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...