AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Jeg har kommet over noen bilder som ligner på meg ... er litt redd for å vise disse bildene, men jeg bare må høre hva dere syns. Jeg ligner på henne : http://en.wikipedia.org/wiki/File:Detail_from_The_Birth_of_Venus_by_William-Adolphe_Bouguereau_(1879).jpg og henne : http://en.wikipedia.org/wiki/File:Vintage_photo_nude_woman_2.jpg og henne : http://en.wikipedia.org/wiki/File:Ingres,_The_source.jpg Jeg er nok litt slankere, og litt smalere midje og bredere hofter. Ligner i ansiktet, men ikke prikklikt... Er dette forklaringen på at jeg er evig singel? Har alltid fått høre at jeg ligner på sånne gamle malerier... Anonymous poster hash: a9d26...a3c
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Det første bildet ligner veldig, men jeg er ikke så lubben da. Det andre bildet ligner veldig på meg, men jeg har kanskje litt smalere midje og bredere hofter. Det siste bildet ligner egentlig mest på fjeset mitt. Anonymous poster hash: a9d26...a3c
Gjest iGirl Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Hva slags respons er det du er ute etter her egentlig ? 32
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Hva slags respons er det du er ute etter her egentlig ? Er dette attraktivt eller helt forferdelig? Jeg tåler å høre sannheten - jeg bare vet ikke hvor jeg er på skalaen...men skjønner jo at jeg er langt nede på skalaen. Er dette derfor jeg er evig singel? Trenger svar som jeg kan lære meg å leve med så jeg ikke går med forhåpninger om å møte noen ... Anonymous poster hash: a9d26...a3c
Boletta Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 Jada. Utseende har alt å gjøre med om man er singel eller ikke. Not. 5
Gjest Snørev Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Har alltid fått høre at jeg ligner på sånne gamle malerier... Anonymous poster hash: a9d26...a3c Spesiell kommentar:-) Men nei, det er i hvert fall ikke pga utseendet du er evig singel 6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Jada. Utseende har alt å gjøre med om man er singel eller ikke. Not. Ja, jeg vet jeg er sjenert også, og litt forsikitig av meg, men utseendet teller jo også ... hvorfor tror dere menn oppsøker damer? Om de ser en pen sjenert jente går de bort. Om de ser en stygg sjenert jente blir hun ikke lagt merke til. Men kan dere ikke bare si sannheten? Det var fælt, var det ikke? Anonymous poster hash: a9d26...a3c
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 Spesiell kommentar:-) Men nei, det er i hvert fall ikke pga utseendet du er evig singel Ja, det er noen som har sagt at utseendet mitt ligner på disse maleriene fra gamle dager ... Men jeg er vel ikke spesielt attraktiv? Har fått høre at jeg ikke er noen skjønnhet og at jeg ikke er noe spesielt pen, og jeg har aldri fått noe oppmerksomhet fra menn selv om jeg nå er 32... Anonymous poster hash: a9d26...a3c
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #9 Skrevet 11. august 2013 Uff, jeg føler meg så stygg ... skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt lever ... Eneste jeg skjønner er at jeg snart må lære meg å leve med utseendet mitt ... men det er så vanskelig når alt er så sårt lang inn i hjerterota. Anonymous poster hash: a9d26...a3c
Gjest Snørev Skrevet 11. august 2013 #10 Skrevet 11. august 2013 Ja, det er noen som har sagt at utseendet mitt ligner på disse maleriene fra gamle dager ... Men jeg er vel ikke spesielt attraktiv? Har fått høre at jeg ikke er noen skjønnhet og at jeg ikke er noe spesielt pen, og jeg har aldri fått noe oppmerksomhet fra menn selv om jeg nå er 32... Anonymous poster hash: a9d26...a3c Selvsagt er du attraktiv, hvorfor tror du malerne malte bildene slik de gjorde? Fordi det er attraktive, pene jenter! Blir som om jeg skulle postet bilde av en gresk statue og spurt om det er pga gudefysikken jeg ikke fikk kjæreste. Og hvem er det som har sagt at du ikke er spesielt pen? Man kan ikke høre på slike folk, ingen som er riktig vel bevarte kommer med slike kommentarer. Uff, jeg føler meg så stygg ... skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt lever ... Eneste jeg skjønner er at jeg snart må lære meg å leve med utseendet mitt ... men det er så vanskelig når alt er så sårt lang inn i hjerterota. Anonymous poster hash: a9d26...a3c Om du har hatt slike tanker lenge ville jeg ringt fastlegen, en du kan snakke med og forklare hvordan du tenker. Skritt 2 må være å finne ut hvorfor du ikke får oppmerksomhet fra menn: kanskje er du ikke sosial nok? kanskje du kan kle deg bedre(folk ser jo ikke din nakne kropp), kanskje du må lære å ta initiativ?,etc 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #11 Skrevet 11. august 2013 Få deg en ekstra jobb, eller en hobby, så du slipper å fylle hodet ditt med slikt tull. Folk som er veldig negativt opptatt av sitt utseende og maser om det hele tiden, kan derimot ende opp som single fordi de alltid syns at de ikke holder mål. Det er veldig usjarmerende med sånn oppførsel. Anonymous poster hash: 91b96...b4f 6
Steinar40 Skrevet 11. august 2013 #12 Skrevet 11. august 2013 Utseendet er helst sikkert bra nok for den rette mannen. 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #13 Skrevet 11. august 2013 Det at du i det hele tatt startet denne tråden, og kommentarene dine, er vel mer grunnen for at du ikke oppfattes som attraktiv. Du må jobbe med selvtilliten din, og begynne å drite i hva andre synes om deg. Da vil du nok virke mer spennende og attraktiv Anonymous poster hash: 4da60...315 8
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #14 Skrevet 11. august 2013 Den rette vil synes du er megasexy uansett. Vil si som de andre her at du må jobbe med deg selv. Få opp selvfølelsen og selvtillitten, skaff deg en hobby og vær mer sosialt aktiv. Hvordan du ser ut har ingenting med at du er single å gjøre. Damene i maleriene ser helt normale ut.Anonymous poster hash: 2483e...0d1
Gjest hogwash Skrevet 11. august 2013 #15 Skrevet 11. august 2013 ..Jeg ligner på henne : http://en.wikipedia.org/wiki/File:Detail_from_The_Birth_of_Venus_by_William-Adolphe_Bouguereau_(1879).jpg Du ligner på Venus, en skjønnhetsgudinne, og lurer på om du ser bra ut? 4
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2013 #16 Skrevet 11. august 2013 Uff, jeg føler meg så stygg ... skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt lever ... Eneste jeg skjønner er at jeg snart må lære meg å leve med utseendet mitt ... men det er så vanskelig når alt er så sårt lang inn i hjerterota. Anonymous poster hash: a9d26...a3c Hei! Ligner du på kvinnene på maleriene, er du vakker Du har fått mange gode råd her, og jeg håper at du velger å gjøre noe med tankegangen og å øke selvbildet osv. Hva har du gjort selv for å komme i kontakt med menn som du liker? Hva liker du å gjøre? Kanskje en felles interesse kunne være det som bringer dere sammen? Lykke til!
Mab75 Skrevet 11. august 2013 #17 Skrevet 11. august 2013 Utseende har mindre å si. Det er sjarm og selvtillit som er tiltrekkende. Ihvertfall for de fleste jeg kjenner:) til og med min datter på 17 tiltrekkes av det:) du må jobbe med selvtilliten din. Jeg trodde som deg da jeg var yngre. Jeg fikk etterhvert bedre selvtillit og ble blidere. Da fikk jeg plutselig oppmerksomhet fra gutter/menn. Utseende mitt gjorde jeg ikke noe med. Lykke til
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 11. august 2013 #18 Skrevet 11. august 2013 Rett deg opp, gå rak i ryggen, smil fremfor å se ned i bakken...om du ikke har god selvtillitt nå, kan du jo late som du har det og plutselig legger folk merke til deg, og vips har du kanskje bedre tanker om deg selv også Ligner du på bildene vil jeg påstå du er en vakker dame, at andre sier du ikke er pen er en smakssak...og ikke minst noe man kunne spart seg å si. Sier mer om dem enn deg! Har også fått høre at jeg ikke er pen, mens andre mener jeg er helt nydelig. Jeg velger å ta til meg det positive heller, det gir mer. Skal jeg gå rundt å tenke på at noen syns jeg er stygg hele tiden hadde jeg mest sansynlig gått på lykkepiller for å i det hele tatt fungere. Ikke tenk så mye på hva andre syns, du er god nok som du er! Jobb med tankegangen og holdningen, så skal du se kjærligheten dukker opp den også. Den stygge andungen ble en vakker svane, det kan du bli også om du bare våger å tro du er vakker som du er
codeman Skrevet 11. august 2013 #19 Skrevet 11. august 2013 Er dette forklaringen på at jeg er evig singel? Har alltid fått høre at jeg ligner på sånne gamle malerier... Nei, du er evig singel fordi du enten er reservert og ikke byr på deg selv, eller har virkelighetsfjerne syn på hvilke type menn du kan "få." Som mann kan du se ut som Brad Pitt og aldri få deg noe om du ikke møter folk og viser at du er tilgjengelig, så slik er det (ikke i like stor grad, da menn er mer pågående) med kvinner også. Er du ikke i kontakt med et større antall mennesker og sjenert i tillegg, så blir du ikke sett. Dessuten er det ingen universal nøkkel på hva som er attraktivt (jf ulike preferanser), derfor må du treffe "mange" nye folk. Sikkert ingen menn som vet at du er intressert i de og tro det eller ei, men vi er like engstelig for å bli avvist som dere er, så da kommer vi ikke bort heller. Og med sosial mener jeg ikke tusen venner og høy sosial status. Det er forskjell på asosial og usosial, du kan godt være av den siste sorten, men da må du true deg ut i blant for å møte folk. Lite som er mer attraktivt en ei kvinne som feks drar på kino alene og ikke må ha med seg noen fordi det er "flaut" å gå alene, så når det gjelder det sosiale så handler i hovedsak om selvtilfredshet og det å våge å være seg selv. Garantert mange mannfolk som ikke syntes du er "stygg" (tvert om) men som ikke er typen som sjekker jenter på byen for å få et ligg hver helg. Jeg er slik bl.a. Det er ikke noe galt med kroppene på bildene ovenfor. Men akkurat som damer ikke vokser på trær, så gjør ikke vi det heller. Du må på med arbeidsbuksa og ut å høste.
tøydokka Skrevet 11. august 2013 #20 Skrevet 11. august 2013 Viss du virkelig ligner på kvinnene på bildene, er du supernydelig, feminin og sexy utseendemessig. Tenker det heller er selvtilliten din det er noe galt med jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå