Gå til innhold

Villapaprika stilen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg regner med at hun danderer og ordner før hun tar bildene, og at det ikke ser så stivt ut der hele tiden.

Anonymous poster hash: c38b8...520

Samme her. Tror ikke hun har så mye krukker o.l stående ute på kjøkkenet for eksempel. Det er jo ting hun selger i nettbutikken så hun vil jo vise det frem.

Anonymous poster hash: e9d1c...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MK har kjøøpt nytt hus hun skal pusse opp i helgen, tipper det blir veldig likt villapaprika ja.



Anonymous poster hash: 904a6...532
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ser grusomt ut. Liker ikke selve stilen, og når det i tillegg er overlesset ser det helt umulig ut å leve i et slikt hjem. Hehe, mannen min hadde fått angst av alle de putene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MK har kjøøpt nytt hus hun skal pusse opp i helgen, tipper det blir veldig likt villapaprika ja. Anonymous poster hash: 904a6...532

Ja, helt sikkert.

Anonymous poster hash: ee27b...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo masse håndklær på badet,lexington vel å merke og bruker ikke det samme håndkleet to ganger...dvs..for gjester



Anonymous poster hash: b2e4a...b1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt ekstrem putekrig her hos oss, har puter vi og, men en 4-5 stk. Kunne ikke dekt en sofa med puter her, da hadde de flydd vegg i mellom, hihi. Men igjen, noe er veldig fint da, men hvis det ble mindre puter, pledd og alle de kurvene og lysestakene så ville det blitt riktig så fint.

Er den hvite shabby stilen på vei bort? Synes nille og kid bare kjører den stilen enda i butikken. Skilt med roser på, hvite pynteting i alle varianter, mye engler og slikt. Kjøper folket dette nå?



Anonymous poster hash: 904a6...532
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor hun absolutt må STAPPE fullt huset jeg! Den sjeselongen på stuen, som igjen er stappet med puter, og som står ved spisestuen, er det jo egentlig ikke plass til!? Og DEN svæære lampa. Nei huff. Hun har mye fint altså, men jeg skjønner ikke hvorfor det skal overlesses av alt. Og jeg hadde blitt gal av å ha så svære ting på bordet, så jeg ikke kan se alt på tv'n når jeg sitter i sofaen for eksempel (som det heller nesten ikke er plass til å sitte i, for øvrig).

Jeg hadde blitt gal av å ha så mye stående i veien hele tiden. Som for eksempel den greia med jakken og skjerfet på, eller hva det var, på soverommet. Det er forresten noen av tingene hun viser fram, som jeg gjerne kunne tenkt meg selv, helt til jeg ser prisen..



Anonymous poster hash: 41893...cd4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken er også overlesset, man klarer ikke se varene da. Jeg må ha det mer stilrent rundt meg, kjenner jeg. Less is more, villapaprika ;)



Anonymous poster hash: 904a6...532
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det er en ganske fint stil i bunn og grunn, om en litt overmøbler, overpyntet og upraktisk. Skal jo være mulig og bevege seg hjemme også. Men fargemessig og møbelmessig liker jeg det. Hadde kunne levd med 10% av nipset rund forbi.

Ville nok hatt en litt strammere stil. Mannen min hadde nok flyttet ut i protest hvis jeg hadde insistert på den stilen. Litt mer industrielt og praktisk så hadde det vært en innertier :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal de lage ny tv benk !igjen! Og masse annet, litervis med maling er blitt kjøpt inn..

Anonymous poster hash: ee27b...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun har det veldig gjennomført og fint hjemme, men kunne aldri hatt det sånn selv.

Mitt drømmehjem er Villa Villekulla (huset til Pippi Langstrømpe), mens mannen i huset kanskje er litt mer nøytral. Da vi flyttet sammen ble vi enige om å kjøre en Villa Paprika light; holde oss til beige, grått og hvitt med noen innslag av mørkebrunt i interiøret, men uten å tømme pynteputeavdelinga på kid interiør. Etter to mnd holdt jeg nesten på å bli deprimert av mangel på farger og morsomme innslag i hjemmet. Nå har vi en litt mer fargerik og litt mindre "striglet" stil og trives mye bedre med det. Men jeg synes ikke hun har det stygt hjemme, det er bare for greige (eller hva det nå er komboen grå/beige kalles). Litt for showroomaktig, litt lite hjemmekoselig.

Anonymous poster hash: 023f1...2fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beundrer henne for å startet egen bedrift for det er masse jobb ifht alle lover man må tenke på. Men den ukentlige rundvasken min ville blitt et mareritt skulle jeg ha flyttet på så mye krims krams for å komme til med støvkluten/støvsugeren. Å vaske over kjøkkenbenkene når det står så mye nips der virker også unødvendig tungvint. Må ta en evighet å vaske det huset der. Anonymous poster hash: 70d42...2db

Starte egen bedrift?.. Det er jo faren som har gåtti inn som investor. Hun liker å fremstille selv som en ung kvinne som har bygget opp en bedrift på egen hånd. Det er faren og andre som driver butikken? Hun er ikke engang daglig leder i butikken lenger. Foreldrene hennes står som eiere av huset også, så hun liker å fremstille seg selv mer vellykket enn det hun er. Faren er bedriftsleder og sitter nok med en del kapital. Camilla sin hovedjobb kan virke som er å følge opp bloggen og style og ordne hjemme og i butikken. Noe må jo pusses opp hele tiden der hjemme...overrasket over mannen som holder ut alle de forandringene hjemme, virket ikke som hun har ro med seg selv......

Anonymous poster hash: 80b46...3f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Starte egen bedrift?.. Det er jo faren som har gåtti inn som investor. Hun liker å fremstille selv som en ung kvinne som har bygget opp en bedrift på egen hånd. Det er faren og andre som driver butikken? Hun er ikke engang daglig leder i butikken lenger. Foreldrene hennes står som eiere av huset også, så hun liker å fremstille seg selv mer vellykket enn det hun er. Faren er bedriftsleder og sitter nok med en del kapital. Camilla sin hovedjobb kan virke som er å følge opp bloggen og style og ordne hjemme og i butikken. Noe må jo pusses opp hele tiden der hjemme...overrasket over mannen som holder ut alle de forandringene hjemme, virket ikke som hun har ro med seg selv......

Anonymous poster hash: 80b46...3f0

Er det sant?? Hvem er daglig leder da??

Anonymous poster hash: 41893...cd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starte egen bedrift?.. Det er jo faren som har gåtti inn som investor. Hun liker å fremstille selv som en ung kvinne som har bygget opp en bedrift på egen hånd. Det er faren og andre som driver butikken? Hun er ikke engang daglig leder i butikken lenger. Foreldrene hennes står som eiere av huset også, så hun liker å fremstille seg selv mer vellykket enn det hun er. Faren er bedriftsleder og sitter nok med en del kapital. Camilla sin hovedjobb kan virke som er å følge opp bloggen og style og ordne hjemme og i butikken. Noe må jo pusses opp hele tiden der hjemme...overrasket over mannen som holder ut alle de forandringene hjemme, virket ikke som hun har ro med seg selv......

Anonymous poster hash: 80b46...3f0

Skjønner ikke hva som er problemet ditt, jeg, har du et inderlig ønske om å rakke ned på andre?

Det virker som hun jobber hardt, og det ligger da virkelig mer bak en bedrift enn bare kapitalen. Jeg tror aldri villapaprika hadde vært det det er i dag, om ikke det hadde vært for bloggen hennes. Vil vel si at markedsføringen har vært vel så viktig som investeringen av kapital. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være slik, at fordi man har fått hjelp i form av investor, så har man kun ligget på latsiden selv?

Og jeg sier det igjen, jeg tror huset hennes er en svært viktig markedsføringskanal. Klart hun styrer og ordner og bytter ut der, slik at hun får vist frem nye ting.

"low blow" å dra mannen hennes inn i dette. Trodde denne tråden var for å snakke om interiørstilen, ikke slenge dritt.

Anonymous poster hash: 76f45...ddd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke hva som er problemet ditt, jeg, har du et inderlig ønske om å rakke ned på andre?Det virker som hun jobber hardt, og det ligger da virkelig mer bak en bedrift enn bare kapitalen. Jeg tror aldri villapaprika hadde vært det det er i dag, om ikke det hadde vært for bloggen hennes. Vil vel si at markedsføringen har vært vel så viktig som investeringen av kapital. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være slik, at fordi man har fått hjelp i form av investor, så har man kun ligget på latsiden selv? Og jeg sier det igjen, jeg tror huset hennes er en svært viktig markedsføringskanal. Klart hun styrer og ordner og bytter ut der, slik at hun får vist frem nye ting."low blow" å dra mannen hennes inn i dette. Trodde denne tråden var for å snakke om interiørstilen, ikke slenge dritt. Anonymous poster hash: 76f45...ddd

Så det å fortelle sannheten er å rakke ned på andre?. Når hun selv fremstiller det både i bloggen og i intervjuer at hun er en gründer som har bygget opp bedriften på egenhånd. Er det vel greit å få fram at det er en annen side også. Er ikke tvil om at bloggen er med på holde liv i butikken, og Jeg er ikke i tvil om at hun bruker masse tid på butikken, style og pusse opp hjemmet sitt. Det er nesten som om jeg lurer på om hun har tid til å være mamma...når det blir så mye forandringer i et hjem og hjemmet blir et showrom for butikken, så tenker jeg hvor sunt det er for barna å oppleve slike forandringer. Ny tapet på kjøkken, deretter malt over, ut med spisestuestoler og inn med nye, deretter en sjeselong inn og nå soverommet i kjellerstua. En ny tv benk er også i planene osv. osv..Det er greit at man liker forandring, men min personlige mening er at så mye forandringer i et familiehjem er veldig uvanlig. Det at mannen og barna må leve med tida man burdte være sammen med familien går på bekostning av å pusse opp og style huset, er etter min mening ganske trist.

Anonymous poster hash: 80b46...3f0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Godt de ikke har barn med autisme, de liker ikke forandringer. Nå skal hun ha nye spisestue stoler igjen, de hun har er da virkelig fine.

Lurer også på om butikken vil gå så bra når de utvider. Kan det ikke blitt mye home and cottage alle steder??



Anonymous poster hash: 904a6...532
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hjemmet hennes ser ut som butikken hennes, sånn som alle hjem ser ut hos "damer som eeeelsker interiør". Enkelte elementer syns jeg er fine, men hun har alt for mye av.. alt egentlig. Når man såvidt ser sofan fordi den er dekket av puter og pledd, og alle bord og karmer er fulle av greier, da er det for mye.

Edit: Har ikke vært innom bloggen en stund, men sjekket nå. Den der svære lyskasteren eller hvaenndeter som står i stua er etter min mening helt malplassert. Den var mindre pen :P

Endret av skyflakes
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...