Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! vet ikke helt hvor jeg skulle få hjelp, så vil prøve her.

er ei jente som har fått meg ei jentekjæreste. vi har vært sammen i ca 1 år nå, og jeg merker at hun er blitt veldig tilbakeholden når det gjelder sex. det har det egentlig vært i noen måneder nå. kom over dagboka hennes (vet det er frekt, men har merket at det va et eller annet ei god stund nå, så av nysgjerrighet, måtte jeg se). der leste jeg om at hun hadde skrevet om nettopp sexlivet vårt. hun skrev der at hun ikke er like aktiv som jeg er, nettopp fordi hun egentlig er hetero, men allikevel skriver hun alltid til slutt at hun elsker meg.. hun skriver også at hun lurer veldig på hvordan det er å ha sex med en gutt og at hun tennes mer av å tenke på å ha sex med en gutt.

så det jeg lurer på er hva jeg skal gjøre.. og betyr dette at hun innerst inne kanskje elsker meg som en venn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! vet ikke helt hvor jeg skulle få hjelp, så vil prøve her.

er ei jente som har fått meg ei jentekjæreste. vi har vært sammen i ca 1 år nå, og jeg merker at hun er blitt veldig tilbakeholden når det gjelder sex. det har det egentlig vært i noen måneder nå. kom over dagboka hennes (vet det er frekt, men har merket at det va et eller annet ei god stund nå, så av nysgjerrighet, måtte jeg se). der leste jeg om at hun hadde skrevet om nettopp sexlivet vårt. hun skrev der at hun ikke er like aktiv som jeg er, nettopp fordi hun egentlig er hetero, men allikevel skriver hun alltid til slutt at hun elsker meg.. hun skriver også at hun lurer veldig på hvordan det er å ha sex med en gutt og at hun tennes mer av å tenke på å ha sex med en gutt.

så det jeg lurer på er hva jeg skal gjøre.. og betyr dette at hun innerst inne kanskje elsker meg som en venn?

Hvor gamle er dere?

Jeg forstår at dette er vanskelig for deg.

Noen tenner jo både på menn og kvinner.

Dette er sikkert vanskelig for henne å snakke om, også.

Håper at du får gode råd fra KGere

Skrevet

ingen som har forslag på hva jeg kan gjøre?

-anonym

Skrevet

Det beste du kan gjøre er vell å prate med henne om det. Hva hun egentlig føler er det bare hun som vet.

Skrevet

Hadde slått opp.

Anonymous poster hash: 85414...766
Skrevet

...?

Anonymous poster hash: 23041...869
Skrevet

Høres jo ikke ut som det funker så bra da.

Skrevet

har veldig lyst å snakke med henne om det, men så har jeg faktisk snoka i dagboka hennes...

Skrevet

har veldig lyst å snakke med henne om det, men så har jeg faktisk snoka i dagboka hennes...

Du vet at det er skikkelig stygt gjort å lese i andre sine dagbøker, så akuratt den skal jeg ikke ta :)

Men ikke nevn at du har lest i dagboken hennes. Men prøv å ta opp dette emnet, få henne til å forstå at du har merket at det er noe annerledes, og at du ønsker å ordne opp. Ha en skikkelig god samtale med henne, kansje hun åpner seg da?

Skrevet

Kanskje du bare skulle si:

"Jeg føler det er noe som ikke er riktig mellom oss for tiden, som om det holder på å bli slutt. Føler du det samme?"

Skrevet

Ja... vet at det er veldig frekt! men gjorde det for å finna ut hva det var som var galt fordi hun oppførte seg så annerledes i tillegg til å være veldig trist og ikke den samme glade kjæresten...

det er ikke så gale at jeg føler det er i ferd med å bli slutt, men når jeg leste det i dagboka, kjente jeg bare en klump i magen! klarer heller ikke å smile og være ordentlig glad når vi er i lag.. og det merker hun.

Skrevet

Den gikk hus forbi gitt. Rett forbi. *svusj*

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for feilposting.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...