AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Har lyst til å overaske kjæresten min med en gave for å vise han hvor mye han betyr. Er ikke i forbindelse med noen anledning, men bare en liten oppmerksomhet Noen som har forslag til hva jeg kan kjøpe? Gjerne noe dere har gitt selv som du vet falt i smak, eller svar fra dere gutter som er her inne som vet hva dere gutter setter pris på å få! Anonymous poster hash: 2a535...2e0
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Kanskje en ting som han kan bruke i forbindelse med noe han er glad i å gjøre? Hva liker han å gjøre på fritiden?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Kanskje en ting som han kan bruke i forbindelse med noe han er glad i å gjøre? Hva liker han å gjøre på fritiden? Han er veldig opptatt av moped/bil, så si det eneste han bruker fritiden på.. Kan ikke akkuart si jeg har peiling på slike ting, så blir vanskelig å kjøpe noe i den forbindelsen :frown: Anonymous poster hash: 2a535...2e0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Nytt sexy undertøy på deg Det får han hele tiden, hehe! Tenkte mer på noe til han, noe han får tatt i bruk om du skjønner Anonymous poster hash: 2a535...2e0
Surriball Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Massasjeolje? Den kan dere jo bruke sammen, da er det ingen tvil om at du setter pris på ham
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #7 Skrevet 10. august 2013 Kjøp undertøy til deg selv, som du pakker inn og gir til han. Så får dere nok en fin aften! I tillegg kan du lage favorittdesserten hans etter middag, før du gir "gaven" senere på dagen. Evt. kjøp en liten ting i matbutikken som du vet han liker. Kan være noe enkelt som favorittpålegget.. Kanskje du pleier å lage noe spesielt godt til frokost i helgene? Gjør det en helt vanlig tirsdag også! Anonymous poster hash: e78be...79e
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #8 Skrevet 10. august 2013 Hehe. Kjøp en ny flaske med glidemiddel eventuelt, hvis dere har gått tom! Anonymous poster hash: 56267...ee9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #9 Skrevet 10. august 2013 En pakke dopapir. Pakk det inn. Le av han når han åpner pakken og ser, skuffet, hva det er. Ta bilde. Så finner du frem den ekte presangen som er... Noe annet? Men hva? Anonymous poster hash: d1405...d00
codeman Skrevet 10. august 2013 #10 Skrevet 10. august 2013 (endret) Mulig det bare er meg, men jeg liker ikke å få slike "gaver." Det er faktisk bedre å gi enn og få... Det holder med en god middag, dessert og en blid kjæreste, så kan du nevne at han betyr mye for deg i samme slengen. Endret 10. august 2013 av codeman 2
Gjest Ironically me Skrevet 10. august 2013 #11 Skrevet 10. august 2013 "Veien til førerkortet" - på lydbok, he he Så kan han høre når han skrur, eller hva han nå gjør. Han er veldig opptatt av moped/bil, så si det eneste han bruker fritiden på.. Kan ikke akkuart si jeg har peiling på slike ting, så blir vanskelig å kjøpe noe i den forbindelsen :frown: Anonymous poster hash: 2a535...2e0
Gjest småhjerte Skrevet 11. august 2013 #12 Skrevet 11. august 2013 - parfymen han bruker (f.eks. når du ser den nærmer seg tom). Samme om han bruker en spesiel deodorant, aftershave og lignende. - sixpack med øl som han kan kose seg med, evt. en god vin. - tskjorte - lue/caps - yndlingsgodteriet hans - en film dere to kan se sammen - lage yndlingsretten hans til middag - gi han et gavekort i form av massasje eller lignende
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #13 Skrevet 11. august 2013 Lag en god middag. Vil tro du kommer langt med det Anonymous poster hash: e5073...cea
Tibbie Skrevet 11. august 2013 #14 Skrevet 11. august 2013 Hva med et abonnement på et magasin om biler? Eller et gavekort (det er vell som å gi penger, så det passer kanskje best som gave ved en anledning...?)? Hva med noe stæsj til bilen? Nye høytalere, for eksempel? Jeg har også ganske lite peiling på biler og moped, så bedre forslag relatert til det får du ikke
Labbefrøken Skrevet 11. august 2013 #15 Skrevet 11. august 2013 Jeg ga en enkelt rose til min samboer av samme grunn som deg . Fikk ikke stormende jubel for den beste og mest praktiske gaven i verden. Men han ble gla, rødmet litt og skjønte at jeg hadde tenkt på han. Og det var jo det som var poenget også
Gjest Alja91 Skrevet 12. august 2013 #16 Skrevet 12. august 2013 Kjæresten min kommer hjem på perm og da har jeg lagt følgende planer: jeg har kjøpt en hvit genser og en hvit bokser til han (jeg digger han i hvitt) og en bok han har ønsket seg lenge. Når han kommer inn døra hjemme skal biffen og fløtegratinerte stå klar, og jeg skal lage sjokoladefoundant til dessert. jeg skal også leie en film (action med en av favorittskuespillerne hans) og handle smågodt. Jeg skal en tur på kondomeriet og handle massasjeolje og glidemiddel. Har ikke sett han på 6 uker, så jeg har planlagt en helaften kan man si!)) Uff som jeg skjemmer han bort. Jeg er serr drømmedama!
Gjest Mannemann Skrevet 12. august 2013 #17 Skrevet 12. august 2013 Har lest alle svarene over og kan ikke si meg mer uenig (er mann). Eneste gode forslaget er abonoment på et bil/moped blad. Sexy undertøy skal bare av med en gang, menn bryr seg egentlig ikke noe spesielt om det, vi er faktisk mer intresert i varene som undertøyet blir dekket av. Kleer er også kjedelig og trist, samma er det med middag. Og gavekort på massasje, herregud, det kan dere gjøre like bra sjøl noe som også er mye bedre. Vist han elsker å skru, kjøp verktøy av grommeste slag, det faller ALLTID i smak...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå