Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Kom nettop ut av et forhold og han er alt jeg tenker på, orker ingen andre. Når jeg er på fester osv får jeg dårlig samvittighet, føler meg slem, når jeg avviser andre menn.. Det er jo relativt greie gutter også.

Hvordan avvise på en PEN måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Kom nettop ut av et forhold og han er alt jeg tenker på, orker ingen andre. Når jeg er på fester osv får jeg dårlig samvittighet, føler meg slem, når jeg avviser andre menn.. Det er jo relativt greie gutter også.

Si det som det er?

At du for tiden ikke er interessert i forhold?

Skrevet

det er litt innbilsk eller? de fleste som legger an på damer på fest er jo bare inntrisert i sex

og får å gjøre saken verre, er det ofte KOMPISENE mine som legger an!

Skrevet

Kan du ikke bare si at du ikke er i humør til "sånt", og at om du noen gang blir det i forholdt til aktuelle mann, så gir du selv beskjed. Fram til da setter du pris på om de respekterer grensene dine.

Eller nytter det ikke å avvise en innpåsliten mann på en hyggelig måte. Om han ikke gir seg, så må man noen ganger være meget tydelig.

Skrevet

Ikke ha dårlig samvittighet for dette. Hvis du ikke er klar, så er du ikke klar. De fleste gutter er vant til å bli avvist temmelig ofte også. Og de som ikke er det bør bli det (det gjelder egentlig jenter også).

Du får si det som det er at du ikke er kommet over eksen enda og at dere ikke ville ha fått det bra sammen pga. dette.

En liten dæsj med ærlighet har alltid fungert for meg :-).

Anonymous poster hash: 3cf75...9e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...