Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama kommer hjem fra tur på en onsdag og jeg hadde egentlig fri onsdag og torsdag før jeg skal jobbe fredag, lørdag og søndag for og så dra på tur i to uker!

Sa ja til og jobbe på torsdag fra åtte til tre pga mye fravær og en stressa sjef.. Når jeg sa dette til min nye kjæreste ble hun skuffa, følte seg ditcha og litt lei seg fordi jeg ikke ville være med henne heeeele torsdagen..

Jeg så selv ikke noe problemer med dette da vi får begge kveldene i sammen uansett men hun følte det anderledes og etter og ha tenkt litt forstår jeg henne igrunn selv om jeg aldri mente og være ufin..

Så etter hu har pesa meg sier jeg at jeg kan si at det ikke passer alikavell men neeeeeei, det skulle jeg hvertfall ikke gjør forsi skaden var allerede skjedd siden jeg hadde sagt ja..

Hva faen skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er skuffet som du selv sier - og enten tenker hun at hun kanskje overdrev litt og at det er greit at du jobber den dagen eller så mener hun det stikk motsatte av det hun sier og vil at du skal ta deg fri (men at du skal skjønne det selv) :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...