Gjest meg Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Har kjent en fyr i 4 år, og jeg har alltid hatt følelser for han. Men vet ikke helt hva jeg føler nå! Og her er grunnen: Han kom på besøk til meg og overnattet hele sist helg. Vi sovnet i hver sin ende av sofaen, og jeg våknet og så bort på han, og der lå han faen meg og runket. Han så ikke at jeg så han, jeg bare latet som at jeg sov. Nå tenker jeg bare...wow. Vet som sagt ikke hva jeg føler for han nå, synes hele greia har blitt litt ubehagelig. Hvordan hadde du reagert?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Var han våken? Anonymous poster hash: 645b7...28a
Gjest meg Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 TS her ja, han var våken. Han gikk på do etterpå og vasket hendene, så regner med det.
ZebraTiger Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Hvis du har likt han i fire år, var det vel kanskje litt åkei? Han syns vel du er digg da?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Kanskje han håpte det skulle skje noe mellom dere, hadde spart seg en stund og ikke klarte å holde på trykket mer. Anonymous poster hash: 645b7...28a
Gjest meg Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 Hvis du har likt han i fire år, var det vel kanskje litt åkei? Han syns vel du er digg da? Nja, ble heller litt skuffet. Tror han kanskje bare er ute etter sex, for jeg har sagt nei flere ganger. Har hatt sex 1 gang da, men det er alt. Så han måtte jo ta saken i egne hender, tydeligvis. Ts
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #9 Skrevet 8. august 2013 Tja, det er litt sært å onanere foran en sovende venn, men det er jo ikke sikkert det hadde noe med deg å gjøre. Man kan jo bli kåt selv om man er på overnattingsbesøk hos noen. Jeg hadde syntes det var ubehagelig, men hadde nok ikke sagt noe til han. Anonymous poster hash: 83f5a...a5f 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #10 Skrevet 8. august 2013 Tja, det er litt sært å onanere foran en sovende venn, men det er jo ikke sikkert det hadde noe med deg å gjøre. Man kan jo bli kåt selv om man er på overnattingsbesøk hos noen. Jeg hadde syntes det var ubehagelig, men hadde nok ikke sagt noe til han. Anonymous poster hash: 83f5a...a5f Du har noen skrullete sosiale antenner om du synes det er helt greit å onanere i samme rom som en person; "for man kan jo bli kåt selv om man er på overnattingsbesøk"?! Anonymous poster hash: ec3f9...40c 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #11 Skrevet 8. august 2013 Creepy da! Hvem gjør noe sånt? Anonymous poster hash: 791a2...f6f
guttemann Skrevet 8. august 2013 #12 Skrevet 8. august 2013 Tja, det er litt sært å onanere foran en sovende venn, men det er jo ikke sikkert det hadde noe med deg å gjøre. Man kan jo bli kåt selv om man er på overnattingsbesøk hos noen. Da går man i tilfelle på do. Man runker rett og slett ikke i sofaen vertinnen sitter og sover i. 1
Gjest kinkylita Skrevet 8. august 2013 #13 Skrevet 8. august 2013 Jeg tror jeg hadde ligget helt stille og venta til han var nære på å nå klimaks for så å sette meg opp i sofaen å spørre om han kom snart, sånn at han kunne gå hjem. 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #14 Skrevet 8. august 2013 Du har noen skrullete sosiale antenner om du synes det er helt greit å onanere i samme rom som en person; "for man kan jo bli kåt selv om man er på overnattingsbesøk"?! Anonymous poster hash: ec3f9...40c Tja, det er litt sært å onanere foran en sovende venn, men det er jo ikke sikkert det hadde noe med deg å gjøre. Man kan jo bli kåt selv om man er på overnattingsbesøk hos noen. Jeg hadde syntes det var ubehagelig, men hadde nok ikke sagt noe til han. Anonymous poster hash: 83f5a...a5f Hvor leser du at jeg synes det er greit? Og når jeg sier "litt sært", så trenger du ikke ordet litt bokstavelig. Det var ment som er sarkastisk kommentar. Klart man ikke onanerer foran en venn (selv om vedkommende sover), men jeg mener forsatt at det ikke nødvendigvis trenger å ha noe med TS å gjøre. Anonymous poster hash: 83f5a...a5f
Ferny Skrevet 8. august 2013 #15 Skrevet 8. august 2013 Hvor leser du at jeg synes det er greit? Og når jeg sier "litt sært", så trenger du ikke ordet litt bokstavelig. Det var ment som er sarkastisk kommentar. Klart man ikke onanerer foran en venn (selv om vedkommende sover), men jeg mener forsatt at det ikke nødvendigvis trenger å ha noe med TS å gjøre.Anonymous poster hash: 83f5a...a5f De har jo hatt sex sammen allerede. Og hun har likt han i fire år.... jeg stusser ikke over at han koser litt med seg selv når de ligger sammen på sofaen. Noen ville blitt tent..... Sært å omtale noen som vanlige venner når de velger å ha sex sammen. Da er runking mer uskyldig spør du meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå