Gjest Gjest Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Jeg har alltid synest at jeg har litt brede skuldre og lange armer. Har også fått hørt fra flere at jeg har lange armer. Er ganske slank. Men her fant jeg et bilde av hvordan idealkroppen til en kvinne er. Har ca like lange armer, brede skuldre og smale hofter som denne. Er dette en fin proporsjonert kropp?
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Jeg har alltid synest at jeg har litt brede skuldre og lange armer. Har også fått hørt fra flere at jeg har lange armer. Er ganske slank. Men her fant jeg et bilde av hvordan idealkroppen til en kvinne er. Har ca like lange armer, brede skuldre og smale hofter som denne. Er dette en fin proporsjonert kropp? Glemte linkenhttp://www.idrawdigital.com/wp-content/uploads/2009/01/prop_female.gif TS
Gjest Houdini Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 (endret) Det var en jævlig fin kropp! Hun må jo være ganske høy, minst 175 cm, og veldig smalt bygget. Endret 8. august 2013 av Houdini
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Det var en jævlig fin kropp! Hun må jo være ganske høy, minst 175 cm, og veldig smalt bygget. Jeg har omtrent like proporsjoner, men er 167 høy. Veldig smalt bygget ja... skulle egentlig ønske jeg ikke var det
Gjest Houdini Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 (endret) Hun på bildet er jo ganske langstrakt og i tillegg til det ser hun ganske atletisk ut. Bare se på halsen. Ser jo ut som en ballerinakropp eller noe, eller turnerkropp. Endret 8. august 2013 av Houdini 1
Gjest Houdini Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Jeg har omtrent like proporsjoner, men er 167 høy. Veldig smalt bygget ja... skulle egentlig ønske jeg ikke var det hehe, jeg er kraftig bygget og vil nok aldri se liten og sped ut. Jeg hadde issues for det da jeg var yngre, ville være tynn og spjælete som de fleste andre.
AnonymBruker 42 Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Flott kropp, men om den er ideell kommer jo litt ann på smaken til den som lukter på baken.... 2
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 hehe, jeg er kraftig bygget og vil nok aldri se liten og sped ut. Jeg hadde issues for det da jeg var yngre, ville være tynn og spjælete som de fleste andre. Ja når jeg klager til min samboer så sier han at jeg har jo en sånn kropp som modellene har, og spør meg hvordan jeg heller ville hatt kroppen min. Ikke slik ihvertfall. Men som du sier, så higer man vel alltid etter det man ikke har. Jeg syns at kortere armer, smalere skuldre og bredere hofter er MYE penere.. TS
Gjest Ironically me Skrevet 8. august 2013 #9 Skrevet 8. august 2013 Fin kropp. Ideal? Alt til sin tid, kanskje? http://en.wikipedia.org/wiki/Female_body_shape 4
Gjest Houdini Skrevet 8. august 2013 #10 Skrevet 8. august 2013 Ja når jeg klager til min samboer så sier han at jeg har jo en sånn kropp som modellene har, og spør meg hvordan jeg heller ville hatt kroppen min. Ikke slik ihvertfall. Men som du sier, så higer man vel alltid etter det man ikke har. Jeg syns at kortere armer, smalere skuldre og bredere hofter er MYE penere.. TS Hvis du virkelig har slik kropp vil jeg tro du har drømmekroppen til mange kvinner. Jeg tenkte på Askepott i 1950-utgaven fra Disney, hun har vel ca sånn kropp, og ikke minst Barbiedukkene i samme tidsrom.
Gjest iGirl Skrevet 8. august 2013 #11 Skrevet 8. august 2013 Jeg synes hun har for lange armer og for smale hofter. Synes bredden på skuldrene og bredden på hoftene burde være noenlunde likt (for å kunne kalles "den perfekte kropp") 4
Steinar40 Skrevet 8. august 2013 #12 Skrevet 8. august 2013 Klarer kroppen å ploppe ut et par tre unger uten å forgå så er det ideelt hehe
Leoparden Skrevet 8. august 2013 #13 Skrevet 8. august 2013 Det var jo temmelig lange armer da. Jeg vil nok ikke kalle det idealkroppen. Til det synes jeg skuldrene var for brede og hoftene var for smale. 1
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2013 #14 Skrevet 8. august 2013 Klarer kroppen å ploppe ut et par tre unger uten å forgå så er det ideelt hehe Har 1 barn da, men er fortsatt ung! Men for å si det slik, brysta mine er ikke like "spretten" som dette etter graviditet og amming, naturligvis. TS
Gjest Eurodice Skrevet 8. august 2013 #15 Skrevet 8. august 2013 Klarer kroppen å ploppe ut et par tre unger uten å forgå så er det ideelt hehe Oppfatter jeg deg riktig hvis jeg tror du mener at kvinnekroppen blir ødelagt etter noen svangerskap og fødsler? 2
apekatt Skrevet 8. august 2013 #16 Skrevet 8. august 2013 Glemte linkenhttp://www.idrawdigital.com/wp-content/uploads/2009/01/prop_female.gif TS Har nesten lik kropp som på det bildet, får mange komplimenter for det. Føler at underkroppen er litt kortere enn overkroppen, men det er det ingen som legger merke til sånt uansett. Jeg tror idealkroppen helst skal være en slank timeglass, men det er så få som har det atte. Hadde ikke giddi å bruke energi på å tenke på det der.
Steinar40 Skrevet 8. august 2013 #17 Skrevet 8. august 2013 Oppfatter jeg deg riktig hvis jeg tror du mener at kvinnekroppen blir ødelagt etter noen svangerskap og fødsler? Som regel ikke, nei. Men noen får problemer og det er ikke ideelt. Det er heller ikke ideelt å måtte ta keisersnitt. Og her diskuterer vi altså den ideale kvinnekroppen.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2013 #18 Skrevet 8. august 2013 Oppfatter jeg deg riktig hvis jeg tror du mener at kvinnekroppen blir ødelagt etter noen svangerskap og fødsler? Jeg vil ihvertfall si at det er da man får en kvinnekropp. I mitt tilfelle ihvertfall, for jeg har definitivt ingen jentekropp lenger ihvertfall TS
Steinar40 Skrevet 8. august 2013 #19 Skrevet 8. august 2013 Jeg vil ihvertfall si at det er da man får en kvinnekropp. I mitt tilfelle ihvertfall, for jeg har definitivt ingen jentekropp lenger ihvertfall TS Noe annet hadde vært unormalt.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2013 #20 Skrevet 8. august 2013 Noe annet hadde vært unormalt. Blir en slank kvinnekropp med små pupper sett på som en ungpikekropp? (Selv om man er veldig voksen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå