solvår Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 For fire-fem måneder møtte jeg det som nå er kjæresten min, en oppmerksom og følsom mann som jeg har blitt veldig glad i. Jeg har hele tiden vært klar over at han har flere jente venninner og det har ikke vært et problem for meg. Tvert imot har jeg tenkt at det sannsynligvis har bidratt til en reflektert og åpen kommunikasjon. Den ene venninnen jobber han tett sammen med og de "vet alt om hverandre" som han sier. Jeg møtte denne damen for et par uker siden og ble overrasket over blikkene hun sendte kjæresten min, uten å hilse på meg.. Uansett, dette hang jeg meg ikke opp i før han i går fortalte at de har en fortid sammen - at de har rotet ved diverse jobbsammenhenger - også mens han vær gift for noen år siden. Han kan fortsatt kysse henne lett på munnen fortalte han, men kun "vennskaplig". Samtidig sa han at de hadde blitt enig om at det aldri kunne bli de to fordi de vet for mye om hverandre.. Jeg kjente at dette ikke føltes helt greit..selv om jeg er trygg på at han har følelser for meg er jeg usikker på om denne kvinnen er en trussel for forholdet vårt og at han deler "våre" opplevelser med henne.
Antique Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Høres ikke helt bra ut, nei. Hadde slitt med det forholdet de to har jeg også. HVertfall når han har rotet med henne i den perioden han var gift også. Hvorfor skulle han ikke finne på å gjøre det samme igjen nå da? Også å kysse henne på munnen fortsatt? Fy-fy. Det burde han jo skjønne at ikke er fint ovenfor deg heller, jeg syns ikke det er greit hvertfall!
Gjest Differ Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 For meg, ville dette vært helt uaktuelt. Han hadde mistet meg. Jeg hadde aldri bedt han velge eller gjort noe med det, men hadde uttrykt at dette ikke er ok for meg og gått. Det er fordi jeg kjenner meg selv og jeg vet at sånt er ikke ok for et forhold. Jeg er absolutt for vennskap av begge kjønn og har selve mannlige venner jeg finner på ting med i ny og ne. Men ingen man har en fortid med, og ingen man fortsetter å kysse med! Hvis han syns at dette er ok, så kan du ikke gjøre noe med det. Folk er forskjellige og har forskjellige grenser. Men vær så snill, ikke lur deg selv til å tro at det kan være ok når det tydeligvis ikke er det.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Eeeh... Her hadde jeg nok gått. Enkelt og greit, dere har 5 mnd og dette kommer på bordet nå?? Han kysser vennskaplig? Vært sammen med henne da han var GIFT? Hva med deg da, dere er ikke gift- da er vel grensen enna slakkere?Anonymous poster hash: 033e4...f46 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Dette hadde ikke vært greit for meg. Jeg har ikke noe problem med om kjæresten har venninner, men han må ha hatt klare grenser ovenfor dem - i det minste når han har vært i forhold! Jeg har selv flere kamerater, noen av dem kunne jeg rotet med om begge var single og anledningen bød seg tror jeg. Men om jeg skulle ha mer enn tilfeldig kontakt med dem når jeg har kjæreste måtte det vært avklart at det ikke var følelser/fysisk tiltrekning der... og altså, når han har rotet med venninna si mens han var gift - hva sier dette om ham? En sånn mann ville jeg ikke stolt mye på... Anonymous poster hash: 7e3c0...4e0 1
solvår Skrevet 8. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2013 Tusen takk for gode svar alle sammen...skjønner at jeg bør tenke meg om her.. Hadde nok svart mye det samme selv om noen spurte, men alltid vanskelig når en er følelsesmessig engasjert selv.. Vi er fortsatt veldig forelsket begge to og jeg tror han prøver å være så åpen som mulig, men holdningene hans er ikke noe jeg kan endre på og da må en bare kjenne hvor egne grenser går og forholde seg til det..
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 Jeg hadde aldri klart å leve med at min mann/kjæreste har så tett kontakt med en han har ligget med!! og i tilegge at den eneste forklaringen for at den ikke er sammen er at de vet for mye om hverandre. Nå er jeg veldig sjalu av meg da. Anonymous poster hash: dba1f...2d2
Steinar40 Skrevet 8. august 2013 #9 Skrevet 8. august 2013 Jeg hadde ikke orka noe sånt, og begriper ikke at andre kan akseptere det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå