AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Hei! Jeg trenger en utblåsning, og det hadde vært fint med noen synspunkter!:-) I dag ble jeg og venninna mi invitert på jentekveld hos en felles venninne av oss, utrolig hyggelig og vi kom så klart!:-) Det startet med at vi spiste, drakk litt og koste oss, og gikk en tur ut for å bade! Jeg har i 2 år vært bestevenn med en av disse jentene (ikke hun som holder jentekvelden) og vi har hatt mindre kontakt med hun som holder jentekvelden det siste halvåret, men det at hun inviterte oss hit var super koselig!!:-) jeg har en alvorlig sykdom og er derfor hos legen veldig ofte, ca hver uke på sjekk. Det skallet i morgen også, klokka 9 har jeg time. Vi la oss på rommet for å se på en film, den var ferdig rundt 2, og jeg var stuptrøtt og sovnet på slutten av filmen, og våknet i det den var ferdig. Da trodde jeg alle var klare til å legge seg, men da begynte de å sette på en film til. Jeg spurte om vi ikke kanskje skulle prøve å sove siden jeg og den ene venninna mi skulle opp veldig tidlig. Dette var ikke aktuelt, de skulle røyke og se en film til. Jeg kjente jeg ble litt irritert, og spurte om det var et annet sted jeg kunne sove, eller om det var et annet sted de kunne se film. Det er kun 1 soverom så derfor var det vanskelig for meg å legge meg et annet sted, og de skulle absolutt se film på rommet. Jeg gikk på do, når jeg var ferdig hadde de lagt en madrass inne på hunderommet (hun har 4 hunder og jeg er kjempe allergisk) og nå har de låst seg inne på rommet og jeg skal liksom sove med 4 hunder jeg er allergisk mot! Dette er de fult klar over. Jeg føler meg veldig lite respektert og veldig utenfor. Har noen noe å si?:-) Er rett og slett veldig lei meg nå.. De ler og har det gøy, og låste meg ute fra rommet. Det skal sies at det er hasj de røyker, og de drikker. Vi er 18 år og jeg er avholds.Anonymous poster hash: d7e89...978
Kosetiger Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Høres ut som en gjeng med umodne jentunger som ikke har lært seg noe om respekt, forståelse og hensyn enda. Dra hjem du, det ville jeg gjort. Pakk sammen og gå/kjør, eller få noen til å hente deg. 2
Paddeline Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Ja vet du hva!!! Dra hjem! Aldri i livet om jeg hadde funnet meg i det der! 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Høres ut som en gjeng med umodne jentunger som ikke har lært seg noe om respekt, forståelse og hensyn enda. Dra hjem du, det ville jeg gjort. Pakk sammen og gå/kjør, eller få noen til å hente deg. Har så utrolig lyst å dra hjem, er nesten på gråten. Dette er 1 time og 10 minutter kjøring hjemmen ifra og jeg vil virkelig ikke vekke mamma og pappa så sent. Jeg har tenkt å dra herifra tidlig før de våkner i morgen så jeg slipper å snakke med dem. Er utrolig lei meg. Jeg har til og med ordnet et jobbintervju for den ene av de venninnene på søndag på en ganske fin jobb. Nå angrer jeg skikkelig, siden det fortjener hun virkelig ikke! Tusen takk for svar! :-)Anonymous poster hash: 20d11...a34 1
Kosetiger Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Kjenner du ingen venner som har bil? Gutter er jo ofte ute å kjører på kveldene om ikke, ring foreldrene dine. Kjære vene, hadde jeg hatt en datter som ble behandlet slik hadde jeg vært i bilen raskere enn hun rakk å fullføre setningen "kan du hente meg"! Om du ikke vil fortelle hva som har skjedd, skjønner nok foreldrene dine at det er en god grunn til at du spør så sent! 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Kjenner du ingen venner som har bil? Gutter er jo ofte ute å kjører på kveldene om ikke, ring foreldrene dine. Kjære vene, hadde jeg hatt en datter som ble behandlet slik hadde jeg vært i bilen raskere enn hun rakk å fullføre setningen "kan du hente meg"! Om du ikke vil fortelle hva som har skjedd, skjønner nok foreldrene dine at det er en god grunn til at du spør så sent! Jeg kjenner faktisk en gutt som har vil, og han er veldig grei! Men klokka blir værtfall 3, halv 4 før jeg er hjemme, jeg kommer til å være helt utslitt i morgen, når jeg i tillegg skal opp halv 8!:-( skulle ønske disse vennene mine hadde vett til å vise litt respekt. Nå er det 4 hunder som ligger rundt meg og jeg er så allergisk, renner fra øynene og nesa er påtte tett! Burde jeg kutte kontakten med disse jentene for godt? Begynner å bli så lei! Jeg tror jeg bare må komme meg hjem.Anonymous poster hash: 20d11...a34 1
Alja Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 (endret) Kødder du? Hahahaha, herregud for noen folk Edit; Beklager men dette blir for DUMT. Det er jo åpenbart at dette ikke er noe å samle på? Måtte du virkelig opprette en tråd her for å fine det ut? De er jo helt hull i hodet disse folka! Håper du finner deg nye venner og kommer deg hjem i natt. Endret 7. august 2013 av Alja91
Paddeline Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Jeg kjenner faktisk en gutt som har vil, og han er veldig grei! Men klokka blir værtfall 3, halv 4 før jeg er hjemme, jeg kommer til å være helt utslitt i morgen, når jeg i tillegg skal opp halv 8!:-( skulle ønske disse vennene mine hadde vett til å vise litt respekt. Nå er det 4 hunder som ligger rundt meg og jeg er så allergisk, renner fra øynene og nesa er påtte tett! Burde jeg kutte kontakten med disse jentene for godt? Begynner å bli så lei! Jeg tror jeg bare må komme meg hjem.Anonymous poster hash: 20d11...a34 Du kommer ikke til å få sove der med hundene uansett, så bedre å komme seg hjem og få NOEN timer ihvertfall! Enig med innlegg over.. Hadde du vært min datter hadde jeg sittet i bilen fortere en svint Tror ikke du skal tenke så mye på det.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 Jeg kjenner faktisk en gutt som har vil, og han er veldig grei! Men klokka blir værtfall 3, halv 4 før jeg er hjemme, jeg kommer til å være helt utslitt i morgen, når jeg i tillegg skal opp halv 8!:-( skulle ønske disse vennene mine hadde vett til å vise litt respekt. Nå er det 4 hunder som ligger rundt meg og jeg er så allergisk, renner fra øynene og nesa er påtte tett! Burde jeg kutte kontakten med disse jentene for godt? Begynner å bli så lei! Jeg tror jeg bare må komme meg hjem.Anonymous poster hash: 20d11...a34 Finnes det et annet rom som du kan ta med madrassen inn til, og legge deg og sove på? Slik at du slipper å være i samme rom som hundene. Har du allergimedisin med deg? Ellers er det beste å komme deg hjem.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #11 Skrevet 7. august 2013 Finnes det et annet rom som du kan ta med madrassen inn til, og legge deg og sove på? Slik at du slipper å være i samme rom som hundene. Har du allergimedisin med deg? Ellers er det beste å komme deg hjem. Verken mamma eller pappa tok telefonen! De sover helt sikkert.. Får prøve litt til! Jepp, har med astma og allergi medisin og takk Gud for det!! Føler meg så utrolig utenfor og verdiløs nå, rett og slett helt forferdelig følelse. At det ikke skal gå an å oppføre seg som folk. Barnslige er de også, det eneste de snakker om er hvor kult det blir med sleeve tattovering, hvor deilig det er å ta seg en røyk/snus etter middag og hvilke kjendiser de er forelsket i.. UgghhAnonymous poster hash: 20d11...a34
Kosetiger Skrevet 7. august 2013 #12 Skrevet 7. august 2013 Så du skrev det ikke var flere rom å sove på. Som sagt, start med ringerunden med en eneste gang! Du kommer bare til å ligge våken og irritere deg over både allergi og de dumme jentene uansett. Kom deg hjem og sov noen timer, ikke noe å lure på!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #13 Skrevet 7. august 2013 Og nei det er kun her jeg kunne sove. Foreldrene har et stort rom men det fikk jeg ikke liv å nærme meg engang. De er ikke hjemme, de er på hyttetur.Anonymous poster hash: 20d11...a34
Kosetiger Skrevet 7. august 2013 #14 Skrevet 7. august 2013 Hør med vennene dine, om ikke de kan ringer du foreldrene dine til de våkner
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #15 Skrevet 7. august 2013 Så du skrev det ikke var flere rom å sove på. Som sagt, start med ringerunden med en eneste gang! Du kommer bare til å ligge våken og irritere deg over både allergi og de dumme jentene uansett. Kom deg hjem og sov noen timer, ikke noe å lure på! Fikk svar fra en av guttene, men han skulle ha penger for å kjøre og jeg har ingen kontanter så da gikk det ikke.. Åh, at alt skal være så vanskelig! :-/Anonymous poster hash: 20d11...a34
Kosetiger Skrevet 7. august 2013 #16 Skrevet 7. august 2013 Da ringer du som sagt foreldrene dine til de våkner
Paddeline Skrevet 7. august 2013 #17 Skrevet 7. august 2013 Vet du... Jeg hadde lagt meg på det rommet jeg. Punktum.. Og hadde det blitt noe case med foreldrene senere så hadde jeg bare fortalt de hvorfor du måtte sove der. Tviler på de hadde klandret deg!
Gjest RihannaNavy Skrevet 7. august 2013 #18 Skrevet 7. august 2013 Kom deg hjem ASAP og dropp kontakten med de jentene. De viser overhodet ingen respekt for deg. Kjør selv eller ring noen for å hente deg, så du får sovet litt i hvert fall... Uff, synes synd på deg. Hadde det vært meg, hadde jeg nok blitt både forbanna, skuffet og såra... Klem fra meg
Topplue Skrevet 8. august 2013 #19 Skrevet 8. august 2013 Ta med deg madrassen inn på badet og lås døren! Så kan du heller stikke tidlig på morgenen.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2013 #20 Skrevet 8. august 2013 Ta med deg madrassen inn på badet og lås døren! Så kan du heller stikke tidlig på morgenen. Da blir hun nok vekt opp x antall ganger i løpet av natten når de andre skal bruke toalettet, og får ikke sovet i fred
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå