Gå til innhold

Rare retter man lager kun til seg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ris & bearnaise saus blandet sammen..kan spise meg ihjel på det :fnise:

jeg kan gjøre akkurat det samme, bare med ris og peppersaus :fnise:

Anonymous poster hash: 4cb8d...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ris & bearnaise saus blandet sammen..kan spise meg ihjel på det :fnise:

Jeg og! Kanskje med litt grillet kylling fra butikken som "middagsalibi" :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm jeg fikk noen kombinasjoner fra jeg var 9-13 år hvor min mor ofte jobbet kveldsvakt.

Første kokte jeg spagetthi. Kuttet opp skinke, masse ost og hadde alt i mikroen til osten var godt smeltet. Så hadde jeg en god del ketshup og grillkrydder. Kjempegodt! Lenge siden sist da, for jeg er så smertelig klar over hvor lite sunt det er, hehe. :)

Grandiosa med pomfri oppå.

Potetmos og makaroni med ketshup og grillkrydder.

Ristet to sånne toast-brødskiver i brødristeren, hadde på et tykt lag med smør på begge skivene (som smeltet) også kuttet jeg opp banan og hadde på den ene også la jeg den andre oppå bananen. Et banansmørbrød. Det salte smøret og den søte bananen smakte himmelsk!

Ingenting av dette er noe jeg spiser noe spesielt av i dag da, men jeg synes fortsatt at det er veldig godt. :) Det blir bare ikke til at jeg lager meg det lenger.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Litt overkokt) makaroni med sprøstekt bacon og oliven! Evt. med biter av svidd grillpølse i stedet for bacon. Vedkjenner meg det aldri, for jeg har et image som habil matlager å ivareta :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ris & bearnaise saus blandet sammen..kan spise meg ihjel på det :fnise:

jeg kan gjøre akkurat det samme, bare med ris og peppersaus :fnise:

Anonymous poster hash: 4cb8d...06f

Samme her, bare med ris og fløtesaus :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt sukker, litt kakaopulver, litt ekte vaniljeekstrakt og ganske mye kremfløte. Piskes til det er tykk deilig krem. Blandes med hakkede valnøtter (og noen ganger hakket mørk sjokolade) og spises med karamellsaus.

Det funker også veldig bra å bytte ut valnøttene med browniebiter eller andre kakesmuler og så ha kirsebærsyltetøy på istedetfor karamell.

Egentlig rart jeg ikke er enda tjukkere...



Anonymous poster hash: 2ce51...2cb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si: Pommes frites med smeltet ost! Og den må være sprøstekt. Mmmmmmm! :) Det fikk jeg lyst på. Kjempelenge siden det også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser mye rart når jeg er alene.

Pomfri med girllkrydder og saus. Bearnaise eller peppersaus.

Spagetti med buljongpulver og revet ost.

Vaniljeis med salt sørlandschips.

Flatbrød med smør.

Salami stekt i microen.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliventoast. istedenfor å fylle de med f.eks skinke pleier jeg å skjære masse oliven i biter og ha imellom skivene med grusomme mengder ost.

Før pleide jeg å åpne bokser med champignon, klemme av vannet, ta i en kopp med en god klatt smør på og salt, og sette i microen til det "kokte". yum.

Har også perioder jeg kjøper mais og hjemmer bak i kjøleskapet og spiser kolbemais som jeg dypper i bremykt og smør til alle døgnets måltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt deilig å lese denne tråden. Følte plutselig at mine matvaner var mer normale :ler:

Jeg har opptil flere ganger kjøpt brownie-miksen til Toro og laget og spist kun deigen som lørdagsgodt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grillpølser (helst Gilde!) skåret i biter og stekt i panne mens Opphøgde pottitter (rifla hurtigpommfri) får 5-10 minutter under grillen i komfyren. Has på tallerken med generøse mengder salt, ketchup, bodsennep og Thousand Island-dressing over. Rikelige mengder Cola light til. Min aller største guilty pleasure, og jeg tror det er flere år siden sist.



Anonymous poster hash: 7e45a...5b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Moser masse fetaost med en gaffel, og blander i litt pesto og kremost med urter og har det på spaghettien (med en liten dæsj ketchup på). Åååh, det er så godt!

Brødskive med nugatti og hvitost som jeg varmer i mikroen, og legger noen skiver agurk på etterpå.

Ostepop og vaniljeis. :hoppendeglad:

Det spiser jeg og!!! Trodde jeg var den eneste i verden :laugh:

Spiser også leverpostei med bringebærsyltetøy på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vinglepetra

Dette gjelder ikke meg, men min far spiser ofte brødskiver med tynt lag syltetøy med salami på. Jeg synes det er utrolig kvalmt :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm jeg fikk noen kombinasjoner fra jeg var 9-13 år hvor min mor ofte jobbet kveldsvakt.

Første kokte jeg spagetthi. Kuttet opp skinke, masse ost og hadde alt i mikroen til osten var godt smeltet. Så hadde jeg en god del ketshup og grillkrydder. Kjempegodt! Lenge siden sist da, for jeg er så smertelig klar over hvor lite sunt det er, hehe. :)

Dette var en slager hos meg også da jeg var i den alderen. Men med mais i tillegg!Synes fortsatt det er fryktelig godt, men som du sier; ikke særlig sunt! Har prøvd å "sunne den opp" med fullkornspasta, men det blir ikke i nærheten like godt som med lys pasta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kom på flere rare ting jeg og spiser...

Puffet ris blandet med karamellsaus, sjokoladesaus og med sjokoladesprinkles :fnise: Pleier ofte å ha vaniljesaus ved siden av også.. hahaha, blander bare alt i en kopp eller noe :wow:

Steker kyllingfilet og bacon, putter det oppi masse hvitløkskrutonger og blander med hvitløksdressing og smelta ost på toppen :laugh:

Alt man finner på når man er sulten/fyllesjuk eller noe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...