Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jostein
Skrevet

Jeg har ei utrolig god venninne som har hjulpet meg gjennom mye det siste året. Hun har støttet meg og vært ei jeg kan prate med når jeg har trengt det. Jeg var nemlig en veldig sjenert og stile gutt som ikke hadde velidg mye selvtillit. Hun har hjulpet meg mye med dette og hun pushet meg mye. Hun er mye av grunnen nå til at jeg kan føre en samtale med en fremmed jente uten å få helt panikk for hva jeg skal si eller hva hun tenker om meg. Jeg vil gjerne takke henne og vise at jeg setter pris på henne som en venn. Hvordan kan jeg gjøre dette på en fin måte? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du har noen kreative evner ville jeg definitivt satset på noe hjemmelaget og personlig:) Da vet mottaker at mye omtanke er gått ned i gaven, og omtanken er jo det viktigste!

Anonymous poster hash: fecba...4c7
Skrevet

Noe du har laget, et kort eller noe annet blir hun sikkert glad for. Men det viktigste tror jeg kan være å fortelle henne det. Sitt i ro og fred og ta en kopp kaffe eller noe og fortell henne akkurat det du skriver og hvor mye alt hun har gjort har betydd for deg. Så blir heller gaven din en påminnelse av den gangen du fortalte det.

Skrevet

Aww, så fint av deg. :klemmer:

Det flotteste du kan gjøre er jo å fortelle henne rett ut hvor mye du setter pris på henne. Hvis du er av typen som synes sånt er vanskelig så vil jeg anbefale deg å gjøre eller gi henne noe personlig.

Hva med å f.eks. bestille noe hun har ønsket seg, men ikke får tak i der hun bor, fra internett? Eller du kan lage en CD med sanger du tror hun vil like. Da kan du også legge ved et lite kort hvor du takker henne for at hun har stilt opp for deg. Eventuelt kan du arrangere filmkveld hvor dere ser favorittfilmene hennes og spiser masse junk. :fnise:

Eller du kan gå for en klassiker: gi henne ei flaske med favorittvinen hennes. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...