AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 I dag har jeg vandret rundt i byen i stekende sol. Nå på kvelden begynte det å svi og klø og da jeg sjekket så jeg solbrent ut på begge leggene. Trenger virkelig UV-strålene gjennom stoffet i buksa? Anonymous poster hash: ab2e9...f5b
Eau de perfume Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Er ikke det umulg? Kanskje det er utslett?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Er ikke det umulg? Kanskje det er utslett? Nei, ikke utslett. Det er bare rødt og når jeg trykker på huden blir det hvitt et kort øyeblikk akkurat som når jeg VET jeg er solbrent. Rare greier. Anonymous poster hash: ab2e9...f5b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Litt merkelig om du kun har fått det på leggene? Anonymous poster hash: 832e0...0b2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Litt merkelig om du kun har fått det på leggene? Anonymous poster hash: 832e0...0b2 Nå måtte jeg i lyset for å sjekke lårene også. Er rød der også men uten kløe og svie, huden er bare litt varm. Er det virkelig mulig?? Anonymous poster hash: ab2e9...f5b
Gjest iGirl Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Nå måtte jeg i lyset for å sjekke lårene også. Er rød der også men uten kløe og svie, huden er bare litt varm. Er det virkelig mulig?? Anonymous poster hash: ab2e9...f5b Svaret er nei, det er ikke mulig.
-Artemis Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 (endret) Nå måtte jeg i lyset for å sjekke lårene også. Er rød der også men uten kløe og svie, huden er bare litt varm. Er det virkelig mulig?? Anonymous poster hash: ab2e9...f5b Er det vanlige jeans liksom, i denim stoff? og ikke noe bomullsstoff? Tror jeg har hørt at man UV strålene trenger i gjennom tynt bomull, men dette er jeg ikke helt sikker på altså. Om det er helt vanlige jeans, er buksene nye, altså ikke vasket enda? Mange bukser har veldig mye innsovningsmiddel stivningsmiddel for å holde formen i butikken og slikt, og om det er en mørk bukse er det også masse fargestoff det er greit å få vasket ut før førstegangsbruk. Kanskje det er noe du har reagert på i buksen? edit: autocorrect.. Endret 6. august 2013 av Kiva 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Svaret er nei, det er ikke mulig. Rart er det. Det både ser ut og føles som om jeg er det. Anonymous poster hash: ab2e9...f5b
Gjest iGirl Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Rart er det. Det både ser ut og føles som om jeg er det. Anonymous poster hash: ab2e9...f5b Du ble nok bare varm. Det kan "sitte igjen" litt i huden.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Er det vanlige jeans liksom, i denim stoff? og ikke noe bomullsstoff? Tror jeg har hørt at man UV strålene trenger i gjennom tynt bomull, men dette er jeg ikke helt sikker på altså. Om det er helt vanlige jeans, er buksene nye, altså ikke vasket enda? Mange bukser har veldig mye innsovningsmiddel stivningsmiddel for å holde formen i butikken og slikt, og om det er en mørk bukse er det også masse fargestoff det er greit å få vasket ut før førstegangsbruk. Kanskje det er noe du har reagert på i buksen? edit: autocorrect.. Det er Mexx Jeans. Og de er vasket mange ganger. Anonymous poster hash: ab2e9...f5b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Du ble nok bare varm. Det kan "sitte igjen" litt i huden. Ja, det ble jeg til gangs. Ble solbrent i ansikt og på armene selv om jeg hadde smurt meg med solkrem. Anonymous poster hash: ab2e9...f5b
-Artemis Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 Det er Mexx Jeans. Og de er vasket mange ganger. Anonymous poster hash: ab2e9...f5b Jeg vet ikke hva Mexx Jeans er Men da er det nok bare at du ble veldig varm og fikk varmeutslett kanskje? Det kan vel minne litt om solbrenthet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå